Ik dacht persoonlijk meer aan zoiets:
En het palette van Nikkie staat alweer op morgenâŠ
Ik krijg vandaag een mysterie pakketje binnen en hoop toch zo dat het van Beaty Bay afkomstig is.
Sorry voor mijn spam in dit topic vandaag, maar wilde jullie dit pareltje uit de comments van Mascha niet onthouden:
Bij mij zou die vandaag moeten komen maar ik ben het vertrouwen allang verloren. Als ik een youtuber was had ik nu een video gemaakt getiteld âGOT SCAMMED BY BEAUTYBAY (NO CLICKBAITâ
Mischien kan ze een turtullio opnemen van een cat klem with me met al haar nieuwe Josh 4 kleding
Ja zo makkelijk is het nog nooit geweest
Nee opruimen betekent bij Mascha een systeem bedenken waarbij ze weer bakjes kan kopen om het systeem in op te bergen.
En dan het argument dat andere nog veel meer krijgen dan zij.
Doet me denken aan vroeger en ik dan zei dat de hele klas een 5 had en ik dan te horen kreeg dat mân ouders niks met de rest te maken hadden.
ALS DE REST VAN EEN BRUG AF SPRINGT, DOE JIJ DAT DAN OOK?!
Ja en ze snapt ook niet dat mensen dat niet heel prettig vinden om naar te kijken.
Er zijn genoeg Influenzaâs die een stuk minder ontvangen. Ze kunnen toch dingen afwijzen of niet aanvragen? Ze heeft toch zelf die DRIE kinderwagens uitgezocht? De pakketjes verschijnen niet zomaar aan de deur.
Nou die gaat er volgens mij net zo goed op als Mascha, haha.
Blijf me er dus ook over verbazen dat zij kennelijk allebei een eigen kamer hebben met spullen. Ik dacht altijd dat die kledingkasten in Mascha haar kamer van hun samen waren, maar zij vult dus alleen al 4 van die pax kasten waar alles ingepropt wordt, omdat het anders niet past.
Ik vind dat wel net anders want voor hem is het een verzamelobject. Genoeg mensen die ook meer make-up of nagellak of Starbucks bekers hebben dan ze ooit op kunnen maken/gebruiken. En de special edition sneakers kun je misschien ooit weer verkopen voor meer geld. Zie het als postzegels.
Maar zij koopt/krijgt kleding om het na een jaar weer weg te gooien, dat vind ik wel erg.
Ik vond het ook raar dat Mas die spullen van Josh weg deed omdat ze ze niet droeg, en dat Josh toen had gezegd dat ze ze ook kon verkopen? Mascha heeft er niks voor betaald, waarom zou ze het verkopen. Die Josh wil gewoon niet dat dâr kleding in de kringloop terecht komt, zal wel te min voor haar zijn.
Wat ik vooral heel irritant vind aan het openmaken van al die pers pakketjes is dat ze steeds maar blijft zeggen âzo lief!â terwijl het die marketing medewerkers echt niet te doen is om Mila of om iets aardigs te doen.
I dunno, rare irritatie mss maar ew kapitalisme is niet lief.
Dat komt volgens Mascha doordat heel veel andere mommybloggers er gewoon niet zo open over zijn als zij en alleen maar omdat zij wél eerlijk is wordt ze erop gepakt
Het verbaasde mij dat iemand anders dan maschaâs moeder of awisa/tatjana de eerste was die wist dat Mascha zwanger was. Ik kijk haar vlogs niet meer maar weet iemand of ze nog regelmatig omgaat met haar beste vriendinnen en of gregor nog omgaat met de tweeling (zijn beste vrienden). Heb het idee dat ze nu in amsterdam zijn hun den haag vrienden zijn vergeten en alleen met influencers omgaan.
Die eerste persoon was de persoon die ook haar huid verzorgd. Een vriendin van me is huidtherapeute en zij hoort ook wel eens als eerst van klanten dat ze zwanger zijn. Volgens mij mag je niet zomaar elke behandeling uitvoeren bij een zwangere vrouw. Hoe het precies zit weet ik niet maar in dat opzicht snap ik ât wel
Ze gaat nog steeds met al die oude vrienden om.
Yesssss mân Nikkie palette is er