Beutyblogtopic XL #9

Mijne nu ook! Die shimmers😍 Het is liefde.

2 likes

Ik heb zo veel spijt dat ik het palette niet besteld heb nu ik al jullie reacties lees. Hopelijk komt er snel nog een volgende ronde.

Komen er nu ook looks in dit topic :smiley: ?

9 likes

Ja zo mooi!!

@Clancy ik moet eerst ff oefenen hoor, mijn skills zijn niveau basic trut

1 like

Welke dan?

Haha ik zou een “Look of the day” topic echt zo leuk vinden he, maar ja dan is de anonimiteit er natuurlijk wel helemaal af.

8 likes

Alleen je oog is niet per se heel herkenbaar toch?

True dat mag iedereen natuurlijk zelf weten, een full-face of alleen gedeeltes. Is ook zo. :smiley:

1 like

Krijgen jullie het palette door de brievenbus of word het aan de deur geleverd? :star_struck:

Hmm vind ik eigenlijk niet zo raar. Ben zelf nog nooit zwanger geweest hoor maar meestal vertel je dat pas rond de drie maanden aan familie en vrienden toch? En die Annelijn moest het al eerder weten omdat Mascha daar een afspraak gepland had staan voor dr huid die niet door kon gaan ivm de zwangerschap

Omgggg heb het oogschaduwpalette ook binnen. Wooow wat een beuty :wink:
Ook de doos waarin het geleverd wordt is leuk!
Ben echt happy, dit is de eerste x dat ik zoiets bestel, helemaal fangirl hier :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Past niet in de brievenbus dus echt aan de deur.

Oh dat wist ik niet, wist ook niet dat Annelijn haar huidtherapeute was. Kreeg de indruk dat ze haar oude vrienden niet meer sprak of zag, maar dat valt dus mee.

1 like

Het is misschien omdat ik in de juridische sector werk, maar ik cringe zo hard als ik Serena in haar stories zie zeggen ‘ik neem geen retouren aan want ik ben geen winkel’
 Ik trek dit zo slecht he, alles duidt erop dat het commercieel/handel is, er zijn al zoveel webshop met shitty voorwaarden die in strijd zijn met de wet, we don’t need iemand die doet alsof dat OK is :expressionless:

62 likes

Dit is een heel goed idee!

Vroeg haar wel of alles echt zelf gekocht was, ja dat was het wel. Aldus S.

Hoe zit dat eigenlijk juridisch in elkaar, vanaf welk punt ben je wel verplicht om retour en aan te nemen? Is dat pas als je KVK geregistreerd bent als winkel/webshop? En vanaf wanneer moet dat? Je mag ook maar tot een bepaald bedrag zwart bijverdienen met zulke verkopen toch?

Wat is jouw account?

Serena doet aan ‘wel de lusten, niet de lasten’ van het ondernemerschap. Wedden dat ze dit meeneemt in haar belastingopgaaf als ondernemer.

13 likes

Ik doe het even zo want dit topic is niet MO
https://www.forumfeminarum.nl/t/instagram/632/1098?u=dazed

2 likes