Er is sprake van een consumentenkoop als een koop wordt gesloten tussen een verkoper “die handelt in het kader van zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit” en een consument. Een KVK inschrijving is niet verplicht, dat alleen maakt je geen ondernemer, maar speelt wel mee, net als of je bijvoorbeeld BTW rekent/afdraagt etc (zal vast jurisprudentie over zijn). Ze heeft zelfs een ‘handelsnaam’ en ik vind haar geen consument meer die bijv. zijn oude auto verkoopt maar echt wel commercieel/handel en dus consumentenkoop.
Zou dit ook de reden zijn dat ze nu haar andere account niet gebruikt? (misschien zegt ze het ook wel in haar stories maar heb doorgeklikt)
Wauw wat een mooie looks heb je gemaakt!
Ah lief, dankje!
Ik stem voor meer looks. Supermooi @Dazed
Doe bijna niks bijzonders meer met make-up naar krijg er wel zin in hierdoor.
Volgens mij komt hij nu echt morgen bij mij. Kreeg zelf de optie van postnl om een afhaalpunt te kiezen. Nee kom maar morgenavond aan de deur alsjeblieft.
Hopelijk voor jou ook!
Super dat veel hem vandaag al wel hebben ontvangen!
Ik ben nog benieuwd maar mijn 2x geld afgeschreven verhaal. Heb al via verschillende kanalen contact gezocht maar geen reactie. Morgen maar weer achteraan.
Zoooveel spijt dat ik nikkie dr palette niet heb gekocht
Je betaald als ondernemer bij tweedehands goederen alleen btw over de winst (marge regeling). Er is namelijk over een deel van het product al eens btw betaald door de consument.
Verder vind ik het wat vaag en ben ook benieuwd wat er in de wet vastligt hierover. Zit er een verschil tussen iets tweedehands verkopen via marktplaats of via je eigen ‘kanaal’? Of is het omdat sereen ondernemer is dat ze wel deze regels moet toepassen van het retour nemen etc? Zouden er andere regels aan zitten omdat het tweedehands items zijn? Je kunt niet echt controleren of iets bewust is ingekocht om te verkopen toch?
Pf dat gezanik van Mas over Mila achterlaten ging me echt beetje te lang door vandaag. Kom op zeg…
Vraag me wel af welke wijk ze gaan wonen, volgens mij hebben ze wel eens gezegd dat het iig binnen de ring was, dacht zelfs ergens in de buurt van de grachten. Maar kan niet bedenken waar daar ergens nieuwbouw is.
-verwijderd door moderator-
Ik vooral door de keuzes die ze gemaakt hebben in hun badkamers.
Elk zijn smaak maar het is toch weer ‘speciaal’.
pannenkoek met boterhamworst???
Enige wat ik binnen de ring nieuwbouw kan bedenken is het oude ziekenhuis op de grachten wat is verbouwd naar appartementen. Alleen deze zijn volgens mij al klaar/ opgeleverd. En die waren vanaf 1 miljoen
Ik vond het nog wel redelijk ’ gewoontjes’ na glitter marmer en rainbow bubble tegels. Alleen nogal volgepropt…zoals gewend.
Ze zei wel een keer dat ze geen tuin heeft, wel balkon.
En @Shenanigans haha beetje overdreven, weet je hoeveel mensen een kind hebben in een appartement met een balkon In Amsterdam lijkt het me sowieso niet heel gebruikelijk om een tuin te hebben (tenzij je $$$ hebt)
Heel veel kinderen in de randstad groeien op zonder tuin hoor met een balkon, helemaal niks engs aan.
Ben je wel eens in Amsterdam geweest?
De meeste kinderen hebben daar geen tuin hoor. Heel gebruikelijk.
Trouwens, de foefs komen 5 keer per jaar buiten. Zowel de tuin in de Haagse bunker als de Amsterdamse bunker gebruiken ze niet.
Kan me niet voorstellen dat ze met Mila ineens uren door het gras gaan kruipen als een soort Freek Vonk.