Beutyblogtopic XL #9

Wanneer kun je komen?

HĂš? Het gaat zes posts over spelling. Het is wel eens langer off topic geweest.

2 likes

Haha bij Mascha ook: Mascha is een multitalent met een achtergrond in beauty en lifestyle, maar kan met autoriteit spreken over legio onderwerpen.

Nou ze kan inderdaad praten over legio onderwerpen maar met autoriteit??

23 likes

Legio onderwerpen, lekker specifiek. Net zoals ‘dingen’ en ‘etcetera’ in werkstukken op de middelbare school gebruiken als je niet precies wist hoe je iets moest omschrijven.

6 likes

Ja binnen
 en 2x
 :sweat_smile:

Ik krijg maar geen contact met de klantenservice. @Zaadjes je reageerde als eerst mocht ik dubbel krijgen. Stuur mij maar een berichtje als je hem wil overnemen

20200909_201144|281x500

(Hmm, zie plaatje zelf niet. Weet niet wat ik fout heb gedaan maar als je er op klikt wel volgens mij)

3 likes

Niemand heeft het meer over hun marketingboek he?

7 likes

Er zijn er nog wel wat over :grin:

24 likes

Goedgeschreven tekst wel, doet me denken aan een boek dat ik onlangs las

12 likes

“maar ons netwerk is bijna iedereen in NL”

Mmm
 Wat wilde je hier mee zeggen Max?

5 likes

Die 12.5k, is dat iets wat je verdient bij Max of iets dat jij moet betalen voor zijn “hulp”?

Horen we zomaar onbewust toch nog tot hun netwerk

2 likes

Kan ik even factuurtje indienen?

Ik vond deze nog in de oude doos, ze zijn nog erger dan ik in mn hoofd had :sweat_smile:

edit: ik ben toch zo benieuwd wat ze hier nu zelf van vinden?

94 likes

Wat lijken ze gemeen hier. You can’t sit with us.

19 likes

De look waar ze voor gingen was ‘voldemort chique’

71 likes

12 likes

Serena moet de regels mbt retour toepassen omdat er een “verkoop op afstand” is. Dus niet louter en alleen omdat ze “een ondernemer” is, want in een offline winkel is retour wĂ©l een gunst en geen recht. Maar online dus niet.

Er zit geen verschil tussen verkopen via je eigen ‘kanaal’ of via marktplaats/instagram/bestellen per email
 Want hoe dan ook is er geen “gelijktijdig fysiek contact”.

De wet maakt geen onderscheid tussen nagelnieuw of tweedehands, dus imo gelden geen andere regels en moeten we gewoon kijken of Sereen die verkopen als ondernemer doet. Maar wanneer handel je als ondernemer en wanneer niet?
In tegenstelling tot sommige tinder bio’s is ~entrepreneur~ geen identiteit an sich. In BelgiĂ« is dit met “regelmaat” een “economisch doel” (geld) nastreven. Ik zou dus zeggen dat Sereen absoluut als ondernemer handelt.

Retourrecht is Europees geregeld (dus in alle EU-landen geldt dit!!), het begrip “ondernemer” niet.

Hoe ik me voel

69 likes

Woorden schieten tekort

9 likes

Soms bedenk ik me opeens hoe blij we moeten zijn met de EU. Lekker gewerkt pik.

11 likes

Wie heeft deze review geschreven?

• Strateeg van mediabureau
  • Max

0 stemmers

3 likes