Beutyblogtopic XL #9

Het jammere is dat de EU zo ontransparant is, waardoor het totaal niet duidelijk is wat ze precies doet. Maar op vlak van consumentenbescherming levert de EU mooi werk.

2 likes

Wauw ik heb een titel!! #goals hoor jongens

20 likes

Jammer dat hij deze review maar uit 1 hoek kan belichten…

4 likes

Got a secret, can you keep it…

3 likes

Hmm… better lock it in your pocket.

2 likes

:joy: echt PLL vibes van die foto’s

3 likes

Ik mis de serie :scream: Al ben ik blij wel eeeeindelijk te weten wie A was

2 likes

Niks

12 likes

Ondertussen is Gregor misschien wel Nederlands’ grootste en bekendste sneakerhead. Met een oog voor fashion, muziek en urban culture is Gregor een persoonlijkheid die sympathie en credibility met zich meedraagt.

Maar wat doet ie??? Ik ken weinig mensen die niet van kleding en/of muziek houden trouwens

31 likes

Ik ken ook echt niemand die veel met sneakers bezig is die hem kent

11 likes

Nou, sympathie met zich meedragen blijkbaar. Da’s een zware taak hoor!

28 likes

Vast een LOA’tje, als je t maar hard genoeg roept ofzo :sweat_smile:

1 like

Heel krom en bij wijze van net zo goed iets heel negatiefs en lelijk kunnen zijn :open_mouth:

Haha na 2 seizoenen gestopt, duurde allemaal te lang😳

4 likes

Haha een strateeg van een mediabureau houdt zich eigenlijk nooit bezig met influencer marketing. Daar zijn vaak aparte afdelingen/mensen voor. Ze weten dan vaak echt alleen de basics

5 likes

Ik heb die serie gezien en weet nog steeds niet wie A is :poop:.

9 likes

Ook iets positiefs dan. Het is wel een goede foto van hem op de website!

3 likes

Het is ook iedere 5 minuten weer een ander :sweat_smile: Volgens mij hadden ze de inhoud van de boeken na seizoen 2 of 3 al gehad en zijn ze daarna maar alles zelf gaan verzinnen.

4 likes

Stond laatst bij de kringloop voor 1,50, heb hem maar laten staan, te duur

3 likes

Ik haat winkelen en word heel gelukkig van een uniform aan moeten op mn werk. Luister altijd podcasts ipv muziek.
Greg kan mij niet echt influencen ben ik bang.