Maar wat is er in hemelsnaam éng aan?
Ik zou het enger vinden om met kinderen aan het water te wonen…
Je hoort beduidend vaker dat kinderen verdrinken dan dat ze random van een balkon storten.
Ja, kinderen kunnen ook van de trap donderen, uit hun kinderstoel klimmen, hun vingers tussen de deur krijgen, vallen met hun fiets, en ga zo maar door, het leven zit vol gevaren. Ik zou m’n balkonreling zo aanpassen dat de ruimtes tussen en onder de spijlen minder dan een kinderbreedte zijn maar verder is het heus niet gevaarlijker dan een sloot lol.
Het ergste wat ik ooit gedaan heb op t balkon is de bejaarde benedenbuurvrouw bekogeld met wasknijpers toen ik 2 was
Oja en het is ook niet zielig om geen tuin te hebben. Je kan hartstikke leuk spelen op een balkon, en ook zonder balkon trouwens. En je kan ook naar speeltuinen en parken, buitenspelen, kom je nog eens ergens. Je hoeft echt geen gelukkigere jeugd te hebben als je een huis met drie etages en een tuin hebt en alle kinderen hun eigen slaapkamer. Haha hier word ik echt boos van altijd.
Ik denk ook dat je juist meer naar parken ed gaat als je geen tuin hebt. Meer erop uit zeg maar.
Nee weet ik, dat is minder een reactie op jou en meer mijn mening. Je zei dat een tuin leuker is om te spelen en daarop borduurde ik voort. Dergelijke opmerkingen en verder in deze richting komen met enige regelmaat langs zowel op dit forum als gewoon in het leven en dat vind ik altijd irritant.
Stukkie kippengaas doet wonderen op een balkon, werkt voor kinderen en katten. Hebben de Foefs alles meteen gecoverd
Ja eens wel. Het heeft ook vaak een beetje een smaakje van: ‘oh je kind opvoeden met brinta? Dat zou ik nou nóóit doen, alleen ~ healthy ~ flaxseed chia pudding is goed genoeg voor mijn kind’. Of ‘oh woon jij in een appartement van 35m2? Ik heb véél liever een gigantische villa met zwembad voor mijn kind!’.
Ja duh, (bijna) iedereen zou het liefste veel geld willen en een groot huis etc etc. Maar komt nogal privileged over als je doet alsof dat voor iedereen een keus is.
@Shenanigans edit: ik snap overigens dat jij dit helemaaal niet zo bedoelde, maar dit was meer om aan te geven dat ik wel snap wat Ella bedoelt met dat het vaak zo gaat op het forum of in het echte leven
Zie ik het nou verkeerd of is die trap gewoon donkerbruin…
En ik meen me te herinneren dat ze zei dat het een vrijstaand huis is? Of heb ik dit gedroomd😬
Ja dit, en vast niet altijd bewust hoor. Maar straks zitten weer mensen weer een beetje onzeker te worden of hun balkon wel goed genoeg gaat zijn voor hun kind, of hun huis wel groot genoeg, of ze hun kinderen een trauma aandoen door ze op een kamer te laten slapen, of hun babykamer wel leuk genoeg gedecoreerd is,
Ja, ja en Jahaaa echt 80% van alles waar het over gaat is gewoon luxe, vast lekker maar het is heus al goed genoeg!
Nee dat was hun villa met luxe gietvloer in Den Haag
Jaa dat wist ik nog wel hoor😉 zal dit dan toch een appartement zijn? Volgens mij te zien aan de schuifpui met balkon erachter? Had ik niet verwacht! Maar past wel bij ze…
Mag ik vragen hoe je dat ziet? Aan die gebouwen in het uitzicht ?
Zullen we niet gaan lopen raden waar ze komen wonen? Zo groot is Amsterdam nou ook weer niet en zoveel projecten lopen er ook niet. Ze verhuizen en de rest gaat ons niks aan.
Wat ik tot nu toe van hun nieuwe badkamers heb gezien vind ik de keuzes nogal degelijk. Zwarte en witte tegels met een roze badmeubel. Ik dacht dat ze voor een “whack” interieur gingen.
Dat is niet roze, maar hoogglans wit. Wat je ziet is het beschermfolie…
Oh hahahahaha!
Roze was geloof ik wel “wack” geweest…
Oh echt Ik dacht ook dat ze die roze kleur uitgekozen hadden