Beutyblogtopic XL #9

Ja in de vlog heel lang geleden waarin ze naar de badkamer winkel gingen zag je volgens mij dat ze een roze meubel hadden gekozen, toen ze alle kleuren bij elkaar hielden voor de camera

Ja precies! Dat dacht ik terug te zien in de vlog van vandaag

1 like

Is dit echt? Dan ben ik flabbergasted over de lelijkheid.

Oh nee, het zijn Mascha en Gregor, whats new…

5 likes

Dat huis van Mas & Gregor lijkt echt wel een stukje kleiner dan wat ze nu hebben, vooral de woonkamer. Waar gaan ze al hun spullen laten :scream:

6 likes

Nu ben je een MILF, @Printemps

Edit: nouja, niet I persoonlijk (sorry), maar in het algemeen.

8 likes

Misschien houden ze dit huurhuis aan voor alle spullen

23 likes

Je bent alleen geen Dink meer (double income, no kids) :stuck_out_tongue_closed_eyes: . Xoxo een mede-yup

Edit: haha, ik zie nu dat @roeptoeter precies hetzelfde had gezegd. #spuitelf

3 likes

Ik ben een trotse PAP.
Professional and Poor

97 likes

jezus dat gezeik over die masonjars boeit toch helemaal niemand. Hou op, het is gewoon eten in een potje stoppen hoe lang kan je daar over praten mijnnnn god

25 likes

Instant opruimwoede

64 likes

Ik zie de Foefs écht niet in het andere huis wonen? Gewoon niet? Waar laten ze al hun zooi? Ik zie ze er voor aan om na een jaar weer te verhuizen want ‘ja toch te klein’.

20 likes

Ik vraag me toch altijd af wat het is dat mensen zo boos maakt over het huis waar ze zelf niet in hoeven te wonen.

14 likes

Ommgggg ik huil nog steeds dat ik het palette nota bene in mn mandje had en toen bedacht dat ik het niet nodig had :sob::sob:

1 like

Hahaha WAT ik keek de vlogs niet maar mijn hemel, ik wil mee opruimen!!!

1 like

Jullie mogen hier wel een keer komen, @Deurklink en @Whitecactus.

10 likes

Woow! Ik kijk helemaal geen Mascha meer dus geen idee hoe het eruitzag, maar wat vol!

Dat. En hoe dan: pannenkoek met boterhamworst?! Lijkt me zo vies.

He? Sinds wanneer heeft Mascha een nieuw huis? Waarom is ze verhuisd?

Wordt het nieuwe huis groter dan dit of kleiner? Man hoeveel troep kun je hebbben zeg…

Die teksten zijn toch niet te lezen? Wat een draken van stukken.

20 likes