Gergor
Straks leest Annic het nog, kan ons Royke weer dreigbrieven gaan sturen omdat Annic dĂ© beste mamma is Ă©n het beste voor mamaâs wil
Hahaha over Mascha: Ze heeft de âplannerâ als concept naar Nederland gebracht.
Alsof er voor de Mascha planner geen planners bestonden? Nee zij heeft hoogstpersoonlijk het wiel uitgevonden. Cynthia is not gonna like this.
Surinaams, toch?
Waarom die â nog na Nederlands?
Ja, maar die s achter Nederland maakt het toch al bezittelijk?
Harryâs grootste en bekendste
Fransâ grootste en bekendste
Franks grootste en bekendste
Nederlands grootste en bekendste
Of klopt dat niet?
(Het staat zo op de site trouwens, van @Molotov snap ik het)
Ondertussen⊠wat was hiervoor dan de tekst?
Ja klopt!! Een van mân grootste taalergernissen dit, overal âs achter.
Wanneer kun je komen?
HĂš? Het gaat zes posts over spelling. Het is wel eens langer off topic geweest.
Haha bij Mascha ook: Mascha is een multitalent met een achtergrond in beauty en lifestyle, maar kan met autoriteit spreken over legio onderwerpen.
Nou ze kan inderdaad praten over legio onderwerpen maar met autoriteit??
Legio onderwerpen, lekker specifiek. Net zoals âdingenâ en âetceteraâ in werkstukken op de middelbare school gebruiken als je niet precies wist hoe je iets moest omschrijven.
Ja binnen⊠en 2xâŠ
Ik krijg maar geen contact met de klantenservice. @Zaadjes je reageerde als eerst mocht ik dubbel krijgen. Stuur mij maar een berichtje als je hem wil overnemenâŠ
(Hmm, zie plaatje zelf niet. Weet niet wat ik fout heb gedaan maar als je er op klikt wel volgens mij)
Niemand heeft het meer over hun marketingboek he?
Goedgeschreven tekst wel, doet me denken aan een boek dat ik onlangs las
âmaar ons netwerk is bijna iedereen in NLâ
Mmm⊠Wat wilde je hier mee zeggen Max?
Die 12.5k, is dat iets wat je verdient bij Max of iets dat jij moet betalen voor zijn âhulpâ?
Horen we zomaar onbewust toch nog tot hun netwerk
Kan ik even factuurtje indienen?