Beutyblogtopic XL #9

Wat lijken ze gemeen hier. You can’t sit with us.

19 likes

De look waar ze voor gingen was ‘voldemort chique’

71 likes

12 likes

Serena moet de regels mbt retour toepassen omdat er een “verkoop op afstand” is. Dus niet louter en alleen omdat ze “een ondernemer” is, want in een offline winkel is retour wél een gunst en geen recht. Maar online dus niet.

Er zit geen verschil tussen verkopen via je eigen ‘kanaal’ of via marktplaats/instagram/bestellen per email… Want hoe dan ook is er geen “gelijktijdig fysiek contact”.

De wet maakt geen onderscheid tussen nagelnieuw of tweedehands, dus imo gelden geen andere regels en moeten we gewoon kijken of Sereen die verkopen als ondernemer doet. Maar wanneer handel je als ondernemer en wanneer niet?
In tegenstelling tot sommige tinder bio’s is ~entrepreneur~ geen identiteit an sich. In België is dit met “regelmaat” een “economisch doel” (geld) nastreven. Ik zou dus zeggen dat Sereen absoluut als ondernemer handelt.

Retourrecht is Europees geregeld (dus in alle EU-landen geldt dit!!), het begrip “ondernemer” niet.

Hoe ik me voel

69 likes

Woorden schieten tekort

9 likes

Soms bedenk ik me opeens hoe blij we moeten zijn met de EU. Lekker gewerkt pik.

11 likes

Wie heeft deze review geschreven?

• Strateeg van mediabureau
  • Max

0 stemmers

3 likes

Het jammere is dat de EU zo ontransparant is, waardoor het totaal niet duidelijk is wat ze precies doet. Maar op vlak van consumentenbescherming levert de EU mooi werk.

2 likes

Wauw ik heb een titel!! #goals hoor jongens

20 likes

Jammer dat hij deze review maar uit 1 hoek kan belichten…

4 likes

Got a secret, can you keep it…

3 likes

Hmm… better lock it in your pocket.

2 likes

:joy: echt PLL vibes van die foto’s

3 likes

Ik mis de serie :scream: Al ben ik blij wel eeeeindelijk te weten wie A was

2 likes

Niks

12 likes

Ondertussen is Gregor misschien wel Nederlands’ grootste en bekendste sneakerhead. Met een oog voor fashion, muziek en urban culture is Gregor een persoonlijkheid die sympathie en credibility met zich meedraagt.

Maar wat doet ie??? Ik ken weinig mensen die niet van kleding en/of muziek houden trouwens

31 likes

Ik ken ook echt niemand die veel met sneakers bezig is die hem kent

11 likes

Nou, sympathie met zich meedragen blijkbaar. Da’s een zware taak hoor!

28 likes

Vast een LOA’tje, als je t maar hard genoeg roept ofzo :sweat_smile:

1 like

Heel krom en bij wijze van net zo goed iets heel negatiefs en lelijk kunnen zijn :open_mouth: