Dit klinkt als een echt Barneveld type
In mijn hoofd dragen ze in de biblebelt (spijker) rokken tot ver over de knie en zwarte kousen
Dat is een riem en de gesp is een bijbel.
Vaak zijn het ook minirokjes met huidskleurige panties en ballerinaâs.
Spijkerrokken die in een soort punt lopen aan de voorkant met franjes eraan en bruine laarzen die dan even hoog zijn tot waar de rok komt
Delia koopt het wel volgens mij! Haar gezin/zij houden wel van die nude kleurtjes en shiny interior (Aro, ofzo spon).
Ze heeft weleens een pak van JoshV aan dat best leuk is, poeder-roze met strepen, had ook bij de Mango kunnen hangen (maar dan 3x goedkoper)
Ik heb het antwoord voor jullie! Het antwoord is trommelgeroffel Overijssel
Maar Josh heeft nu ook 2XL hooooooor!!! Al zal dat wss nog steeds als een XS vallen maar goed.
Biiijjjjjna
Haha ik denk ook echt dat het daar over gaat. Ik ben daar geboren en daar kan je bij 1 winkel Nikkie en Joshv kopen.
Jammer, maar bijna goed. Durp ernaast.
Klopt precies met het dorp waar ik opgegroeid ben
Ik woon daar maar ken echt niemand die het draagt. Ken geen mensen uit deze doelgroep denk ik
Ik denk dat het ook gewoon is omdat je er normaal niet op let. Morgen ziet iedereen waarschijnlijk wel opeens mensen in die kleding lopen omdat het nu onderdeel van je selectieve observatie is.
Ik had een vrij basic Josh V-shirt en die zag ik echt oooooveral, bij alle soorten vrouwen qua leeftijden en afkomst. Dus debunked wat mij betreft.
Zag gister een auto van Nikkie.com rijden en toen ging ik die expres inhalen om te zien of Nikkie Tutorials er in reed, maar het was een klein fijn blond vrouwke en NU valt het kwartje dat die auto met Nikkie P te maken heeft en niet met Nikkie T.
Ja, dan is het eigenlijk meer âgoogle it yourselfâ, hè?
Ik ken een aantal meiden die nikkie en joshv dragen, zijn allemaal blond en popperig, zogenaamd classy/dure kleding maar vind het toch een tikje ordi. En ze kopen het altijd in de sale of via otrium ofzo. En indd groot het merk erop of ff vermelden waar het van is. En ze denken dat de kwaliteit dan ook meteen heel goed is want het was âduurâ.
Maar dat is het (naar mijn mening) niet. Ja vaak dikke stof, maar ook vaak 100% polyester en de vriendinnen van mij die het dragen hebben er toch regelmatig dingetjes aan. En als ik zoveel ervoor betaal, zou ik dat heel kut vinden.
Ja ik ook en ook niet ordinair? Maargoed kost bijna 500 euro