Haha na 2 seizoenen gestopt, duurde allemaal te lang😳
Haha een strateeg van een mediabureau houdt zich eigenlijk nooit bezig met influencer marketing. Daar zijn vaak aparte afdelingen/mensen voor. Ze weten dan vaak echt alleen de basics
Ik heb die serie gezien en weet nog steeds niet wie A is .
Ook iets positiefs dan. Het is wel een goede foto van hem op de website!
Het is ook iedere 5 minuten weer een ander Volgens mij hadden ze de inhoud van de boeken na seizoen 2 of 3 al gehad en zijn ze daarna maar alles zelf gaan verzinnen.
Stond laatst bij de kringloop voor 1,50, heb hem maar laten staan, te duur
Ik haat winkelen en word heel gelukkig van een uniform aan moeten op mn werk. Luister altijd podcasts ipv muziek.
Greg kan mij niet echt influencen ben ik bang.
Hoi, ik zie dat je account op prive staat en kan je daardoor geen DM sturen, zou je mij anders een DM kunnen sturen zodat ik daarop misschien kan reageren?
hahaha vooral dat credibility. Is toch om te janken dit
Als je naar je eigen berichten gaat, dan een nieuw bericht maakt dan kun je gewoon invullen naar wie je een bericht wil sturen.
Gelukt!
Hahahah dit . Ik zit al even niet meer zo in de sneakers (ondanks de naam hahaha) maar ik ken wel wat mensen etc en ik ken niemand die Gregor volgt of hem ziet als de ultimate sneakerfreak ofzo
Dat zou mij ook niet verbazen, en als tekstschrijver doet het lezen van deze teksten bijna pijn
Niet alleen als tekstschrijver kan ik je vertellen, haha
Boek 1 is zo ongeveer de eerste aflevering haha, daarna hebben ze maar wat gedaan. De boeken zijn echt totaal anders.
Haha nou precies dat, jaren geleden dat ik het heb gezien, maar ik wist dat het verhaal van de boeken gauw klaar was
Haha, nepreviews verraden zichzelf door niet controleerbaar te zijn. Als iemand écht zo lovend over hem is, dan wil ie ook wel met naam en toenaam erbij.
“KipTokTok is echt de allerleukste ooit” - lid van een forum
Ps. net een half uur zitten janken om hoe Max die en dat door elkaar haalt in zijn omschrijvingen van zijn vriendj… ik bedoel talents.
Maar die rong agency werkt toch sowieso voor geen meter? Jessie heeft alleen maar spon voor die easytoys, hebben gregor en josh uberhaupt spon? En mascha alleen voor die stomme brillen en teeth whitening, wat al sinds de begindagen van insta bestaat zo ongeveer?
Gut Mascha die een spugende baby heeft en nu de kijkers gaat vertellen wat je dan moet doen.
Dit gaat nog een heel vermoeiend eerste jaar worden…
Zeer jammer dat Max geen copywriter en grafisch ontwerper kan inhuren (of gewoon een bureau dat alles doet met betrekking tot visuele identiteit). Zit volgens mij geld zat in influencers management :’)
Kan er sowieso slecht tegen als mensen op dat gebied bezuinigen, wat is je bedrijf überhaupt waard als je het er niet aantrekkelijk uit wilt laten zien voor je doelgroep?
EDIT: Ik ben dus even gaan kijken wie het ontwerp gedaan heeft, namelijk het bedrijf Bespoke Media. Dit staat op hun website: “Betaal geen duur designkantoor voor een WordPress-template en laat Bespoke Media je nieuwe website ontwerpen in Wix!”
Hoe durf je in godsnaam een boek uit te brengen dat “Je doet het toch wel gratis” heet als je zelf te skeer bent om geld uit te geven aan opgeleide creatives :’)