Haha hoor direct die selling sunset vrouwen in m’n hoofd ‘this is a gooorgeous 5 bed, 5,5 bath seafront mansion’
Waarom zijn Hindash zijn modellen altijd zo mooi?
5 car garage, entertainment room, outside patio and Kitchen
Welcome to the Botox and burgers themed event
Love it tho
Bij mijn schoonouders ook meerdere badkamers (2 aparte wc’s, 1 douche, 1 plek met wastafels en wc en 1 badkamer met bad en douche). Klinkt heel overdreven zo maar was echt heel erg handig als je met veel bent. Maar is ook wel echt een groot huis/villa. En de douche apart is ook echt alleen maar een douche bvb.
Ik heb nog nooit gehoord van Nikkie en Josh V ken ik enkel via Masha, ook daar nog nooit kleren van gezien in België.
Op het eerste of tweede deel?
Sorry in de war haha
he ik snap dit niet? heb jij een geheim of vind je die vrouwen op de foto er uit zien alsof ze een geheim hebben?
Het is wel echt verschrikkelijk voor het milieu. Het chemische proces van het maken, gaat rechtstreeks de natuur in. En daarnaast bij elke keer door je mixwasje, komt er microplastic in de natuur.
En ja dit is ontzettend flauw om zo op jou te reageren, maar polyester kleding is een HEEL groot probleem en dat moet echt bekender worden. Ik heb dus echt haat aan merken zoals NIKKIE want die weten echt wel dat polyester slecht is, maar gaan lekker door met alles 100% maken. Geen enkele verantwoordelijkheid voor de natuur nemen, boe.
Je geeft me major New Yorker of Coolcat op Zuidplein vibes met dit bericht
Haha miepie, dat is de soundtrack van pretty little liars en die foto heeft pll vibes
Zit ook totaal geen rode draad door die ‘collecties’ verder. Alsof je de Asos website opent. Ze is inmiddels zelf ook helemaal strak getrokken of niet?
Hey, Yolanda Hadid.
Zit ook totaal geen rode draad door die ‘collecties’ verder.
ja dit krijg je als je je collectie samenstelt van samples uit verschillende chinese showrooms.
doet josé ook maar die gooit overal haar logo op dus dan lijkt het iets sneller een geheel.
Toch is de vibe die ik krijg meer Zwarte Markt Beverwijk dan Designer in Parijs.
Kleurendoekje bij je was ingooien, kun je ze ook bij elkaar doen. Werkt heel goed!
Misschien is dit al besproken, heb niet alles helemaal teruggelezen, maar hebben José en Nikkie Pikkie een fête?
José liet zich een tijdje geleden negatief uit over (heel subtiel) de vrouwelijke dragon in dragons den.
Ze zijn ook exact hetzelfde type dus kan me voorstellen dat ze elkaar ook al concurrent zien.
Wat ís dit zeg…
Ik ken dus iemand die vroeger als ontwerper voor Nikkie werkte en nu voor Josh. Ze is daar trouwens wel heel tevreden volgens mij. Maar ben nu wel benieuwd hoe die onderlinge relatie is.
Dit vind ik een leuke verspreking (vertyping?)