Beutyblogtopic XL #9

Maar dan moet dat minstens 15 jaar geleden zijn geweest, toen Gsus hip was.

En mocht dat 15 jaar geleden zijn, kan ik me best indenken dat het toen ook normaal was om naar huis gestuurd te worden wegens ‘provocerende’ kleding (zichtbaar merk). Vandaag de dag lijkt me dat een beetje gek.

Ik heb een keer voor josh gewerkt. Er zit designteam bij josh v. Dus letterlijk samples overnemen is niet waar. Zitten daar meerdere mensen die echt wel met liefde designen, tekenen en bedenken. De vibe van het team is ook onwijs fijn. Josh is heel open naar design toe en andersom. Ondanks dat de kleding niet mijn smaak is en ik ook misschien meer judgy was vond ik de vibe en het team echt super tof en had ik niet bedacht dat er zo’n team achter de collecties zou zitten. Het is keihard werken voor ze gezien josh behoorlijk wat collecties uitbrengt.

72 likes

Trouwens volgens mij is de truc van de zusjes verspon bij feestjes doen alsof het te gezellig was om foto’s te maken zodat er ook nergens te zien is dat social distancing gewoon aan de laars gelapt word.

3 likes

Josh is ook meer selfmade dan nikkie-met-rijke-man toch? Ze was al wel succesvol voor ze met Nick el Son kreeg.

9 likes

Als er bloemdag, lucht en lichtdagen bestaan bestaan er dan ook onkruid, smog en schemerdagen? :nauseated_face:

4 likes

Ah ik vroeg me al af waarom Doutzen en haar zus altijd met Lieke en diens zus komen aanzetten, maar ze zijn allemaal een beetje van het tuinpadje af en geloven in pseudo gezwets.

17 likes

ah leuk, ik vind dit ook wel echt zo overkomen in haar vlogs! Kleding is echt niet mijn smaak maar heb echt het gevoel dat dat een leuk bedrijf is om te werken.

Vierkante hoofden clan :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

3 likes

vind dit een beetje een gemene opmerking hoor

2 likes

Maar wat is dit ook

Het is niet mooi, niet praktisch, niet warm, niet comfi… waarom bestaat deze outfit

24 likes

Alles aan deze houding ziet er oncomfortabel uit

2 likes

Ik zat er tijdens de 3e poging voor m’n afrij examen nog relaxter bij.

55 likes

Want jij vind vierkante hoofden iets negatiefs?

2 likes

Ze zit alsof ze wou opstaan omdat ze enorm nodig moet plassen, maar tegelijkertijd dient zich ook een drol aan die naar buiten wil dus verkrampt ze helemaal.

6 likes

:sweat_smile:

Mooi dat Hermes kussentje ernaast voor de LuXe UiTstrAlinG

3 likes

Zit nu ook door Nikki dr insta te scrollen en val ook van de ene verbazing in de andere. Had nog een beetje een beeld van haar als gewone leuke meid, weet nog dat ik haar als TMF VJ (lol) heel leuk vond, maar nu denk ik echt :confused: :confused:
Die poses van haar ook??

Edit: dacht dat ze bij die derde lekker casual aan het bellen was voor de show, maar dr telefoon zit in haar andere hand zie ik nu

15 likes

Haha ze kijkt af en toe echt alsof ze een treinramp voor haar neus ziet gebeuren.

24 likes

Na de vlog van vandaag heb ik echt het idee dat Mas moet gaan stoppen met vloggen. Ze ervaart álles negatief en ‘toxic’. Ze hebben met heeeel veel te dealen.
‘Reageer hieronder met wat jij hebt meegemaakt’
Nou Mas, ik herken me er absoluut
niet in. Misschien tijd voor een iets ondersteunendere ( is dat een woord?) en positievere vriendengroep en je reacties uitzetten of niet overal hormonaal op reageren

21 likes

Sorry nog een paar, kon het niet laten :joy:

11 likes