Volgens mij is dat fraude hahaha maar dat weet ik niet zeker. Maar aan het UWV doorgeven dat je 100% vrij bent en dan 10-12 uur werken lijkt me sowieso niet kloppen, anders zouden ze dat wel doorgeven toch?
Ik ben het met je eens. Ik zeg juist dat ik het geen reden vind om tegen te zijn, alleen dat ik begrijp dat sommige mensen er niet heel enthousiast tegenover staan of zelfs van schrikken. Dat is niet nodig, maar het is wel belangrijk dat mensen dat weten. Als we verandering willen zullen we i.m.o. toch bepaalde groepen moeten overtuigen hoe belangrijk dit is. Althans, ik zie niet in hoe het anders gaat veranderen.
ik zie nu een leeuw met kreeftenscharen rondlopen.
of een kreeft met manen.
vast iets met camouflage
Gregor begint de laatste tijd een beetje te lijken op Ben van Kees en co.
Hmm⊠verklaard een hoopâŠ
( Nee grapje ik kan amper mn eigen sterrenbeeld onthouden ik heb geeen idee wat die andere allemaal inhouden.)
Nogmaals: het was geen argument tegen, maar veel mensen die ondernemer met personeel zijn snappen het niet. Dus vertel het hen.
Canât unsee now
Wel een leuke foto van hun samen
Ik hoop dat hij geen loodgieter wil worden!
Ik heb ooit een keer een kreeft vermoord telt dat.
Mijn beide grote liefdes waren kreeft. En nu ben ik toch altijd een beetje biased. Ik check bij dates altijd het sterrenbeeld, want het liefst wil ik daardoor dus weer een kreeft. Slaat nergens op, maar ja, zo doet mân hoofdâŠ
Ik hoor net dat dit de vader is van Davina Michelle?! My mind is blown
hahaha ik ging dit opzoeken want mijn mind was ook blown maar het is dus niet waar.
Nee, dat is een hoax. Heeft hij zelf ook al eens ontkend.
Wat is er zo speciaal aan kreeften?
Smaken lekker!
Haha hoe hij reageert ook: âHet is onzin!â Alsof hij is beschuldigd van iets ergs.
Ohhh haha ik denk al
@Soy.peor @Zemraluani Mijn date (die ik 1 week ken) is op 18/07 jarig, even zien hoe dat met boogschutters matcht
Gefeliciteerd
!
Ik ben er ook een voor in de krabbenmand