Lekker dragen als je het mooi vindt en je er goed in voelt.
Nee want zij hoort in een ander topic!
Ik mis Mascha’s vlogs bij mn ontbijtje iedere dag
Ohhh ik dacht precies hetzelfde vandaag. Vond het ook wel een erge realisatie ergens… dat ik zoiets toch écht mis. Terwijl ik het echt heel goed begrijp dat ze een stop heeft ingelast! Maar hoop ergens dat ze binnenkort weer iets online zet. Ook al maken we een sprongetje in de tijd tov de laatste vlog ofzo
Jaa vanwaar anders al die facings en haartransplantaties die je om de oren vliegen.
In de vriendengroep zit een jongen met een buikje die best wel strakke shirts draagt en soms komt daar dan een klein stukje buik onderuit of je ziet zijn navel erdoor. Ook andere mannen hebben het daarover dat dat ‘echt niet kan’ dus die doen daar ook aan mee.
Ik denk dat haar vlogs wel interessanter worden als het weekvlogs worden.
Oh dat kan ik me ook heel goed voorstellen hoor! Vooral voor de privacy van hun kindje. Alles went, en wie weet besteed ik mijn tijd voortaan wel nuttiger haha
Ik voel me 63
Wat staat hier??
Never skip leg day… Ei?
Wow die kwam van ver
nee maar wat is eigenlijk wel haar stijl? slecht zittende n.a.k.d kleding? oh nee dat draagt ze ook maar 1 keer voor haar stories omdat het geld oplevert/gratis is.
conclusie: Alles is serena haar stijl als het gratis is en/of geld in het laatje brengt
Aarghh die typische beutygloss stem brrrrr
En over die toiletrol richting, ik heb daar ooit een keer een Willem Wever aflevering van gekeken, en er is dus geen goed of fout. Eat that krekko.
Bespreek deze vervelende vlog aub in het mommyblog topic.
…en hou eens op met je ge-meiden…
Ik hou van autocorect haha
Nou, gefeliciteerd?
Martine is that you?
De dag van de geboorte was 6-7. .6 +7 = 13. Toch weer die 3 en die 1…
ik was heel zenuwachtig over haar bevalling omdat ik het haar zo gunde (ja tuurlijk gun ik iedereen maar ik volgde niemand die zwanger was) Ik heb ook paar keer gedroomd dat kinderen door haar ramen gingen kijken en allemaal plakkerige kinderhandjes op die ramen te zien waren.
Een zwangerschap voelen is volgens mij gewoon goed de eerste tekenen oppikken. Heb het ook wel vaker maar dan is er toch echt iets wat opvalt.
En geslacht raden: ja je hebt letterlijk 1 kans op twee.
Dat kan je volgens mij niet aanvoelen.
Volgens mij onderschatten een hoop mensen het. Dat was toch ook met Sanny? Die dacht dat ze tijdens haar bevallingsverlof lekker op het terras kon zitten met de baby. Ik dacht dat ook altijd maar het forum heeft me wel geleerd dat het niet zo rooskleurig is allemaal.