Ik denk dat je als aanstaande moeder ook niet gaat bedenken dat je van voor tot achter uitscheurt, de komende maanden op een opblaasbare donut moet zitten en niet normaal naar de wc kan. Je verwacht toch die roze wolk waarbij alles perfect gaat.
Dat heeft Sanny dan niet genoeg gevisualiseerd zeker.
Hahah echt hé. Mijn god.
Whahaha huh zit ik in het spirituele ik voel DINGEN aan Topic???
Sowieso vind ik het heel bijzonder dat je zoveel nagedacht hebt over de bevalling van een influencer die je niet persoonlijk kent; over hoe die zou verlopen
Er is wel echt een wereld van verschil tussen intuĂŻtie in gevaarlijke situaties en het aanvoelen dat een wildvreemde een zware bevalling gaat krijgen.
Goed bekeken van haar vind ik, als het kan, waarom niet
Door de LINDA bevalspecial (never forget) en verhalen van het forum weet ik juist precies wat ik moet verwachten en ga ik van het ergste uit (als ik ĂŒberhaupt ooit wil bevallen, mijn kinderwens sterk afgeschrikt door alle horror die bij een kind baren komt kijken haha)
Wat een lullige reactie Niveau is weer hoog vandaag.
En we moeten natuurlijk ook niet vergeten dat het grootste deel van die ~voorspellingen~ niet uitkomen, maar die onthoud je niet. 99% van de dingen die ik droom gebeuren niet later in het echt, maar als ik dan een keer wel iets droom wat de volgende dag ook toevallig gebeurt valt het op en vergeet ik al die keren dat er niks van uitkwam. Maar aan die 99% denken we niet, we letten alleen op de 1% want dat valt op.
Omg ik heb vanochtend juist in wjekw gepost dat ik totaal geen goede intuĂŻtie heb maar misschien voelde ik dit gesprek aankomen?!! Ik heb een gave!
Slechte intuĂŻtie heb je dan
Ik denk wel dat veel mensen een goede intuĂŻtie hebben, maar dan meer op het vlak dat je het idee hebt dat iemand het niet goed met je voor heeft, dat je aanvoelt dat je kind bepaalde dingen gaat doen,dat je vriend achter je rug om met een ander rotzooit of dat je een slecht voorgevoel hebt over een bepaalde situatie.
Ik kan voor mezelf niet indenken dat ik iemand die ik alleen online ken een zware bevalling gaat krijgen. Wel dat iemand die heel makkelijk denkt het zwaarder gaat krijgen dan ze had verwacht.
Mensen posten dit zo vaak maar ik vind dat altijd maar hoge verwachtingen altijd, haha.
Ik vind het vooral altijd zo grappig dat mensen eindeloos speculeren over hoe andermans babyâs gaan heten. En dan echt van âik denk Emma, Esmee of Sophieâ âik denk Jenniferâ
Haha er zijn wat, een half miljoen verschillende voornamen waaruit ze kunnen kiezen maar we denken het hier te kunnen raden? wat is hier ĂŒberhaupt boeiend aan, je hoort het wel wanneer het bekend is ofzo.
Ik denk dat ik die berichtenstroom het allersaaist vind lol, nog meer dan dromen
Oh ik vind dat zo dom, ik heb een vriendin die daar een ster in is. Als mensen het geslacht weten bv en niet zeggen gaat ze daar bij elke keer dat ze elkaar zien over zeuren en vissen en dan âen met hoeveel letters is de naam???â. Vind dat bijna getuigen van geen respect voor het feit dat de ouders het graag nog even voor henzelf houdenâŠ
Maar goed ik heb doorgaans ook geen goede intuĂŻtie misschien ligt het daaraan
Joehoe, ik had de naam van de Foefbaby goed geraden en die post heb ik uitgeprint en boven mijn bed gehangen! Dat had ik toch ff goed aangevoeld.
Haha ja ik snap het gewoon niet, wat de neiging is om te raden. Ik kan me trouwens helemaal voorstellen dat als ik een kind zou willen ik gewoon de naam al zeg zodra ik eruit ben en niet geheim houd tot âde grote onthullingâ want lekker boeiend, maar ik vind het gewoon een rare fascinatie ofzo.
Alsof je bij iemand die een auto koopt gaat raden âoh leuk, ik denk dat je kenteken FT - 362 - X wordt!â
Haha ja zo zijn wij ook! Mensen die dicht bij ons staan weten ook al wat onze shortlist is qua namen! Behalve die ene vriendin die altijd al loopt te zeuren dat ze alles wilt weten Net als bij het geslacht, we benoemen de baby nu gewoon als âhaarâ maar hebben eigelijk nergens het geslacht aangekondigd ofzo? En mensen vinden dat blijkbaar dus heel raar dat we dan opeens âhaarâ zeggen want waarom hebben we dat niet gezegd dat het een meisje is!!!
Edit: excuses aan iedereen die het haat hier persoonlijke verhalen te lezen ik realiseerde me net dat ik me daar nu ook schuldig aan heb gemaakt
Ja pff en mensen die dan later hun eigen bericht quoten en zeggen van kijk ik had gelijk!1!!! Nou applaus hoor.
Monica heeft in dr vlog weer een stukje over die cosmetica lijn en voor zover ik het nu kan zien wordt het een bodylotion met gouden glitters zonder spf en het ruikt naar vanille. Echt vet origineel en vernieuwend.
Ik denk dat het zakgeld van 14-jarige Grace niet hoog genoeg zal zijn