Met andere kinderen hebben jouw ouders helemaal niks te maken jongedame! Als zij van een brug af springen, DOE JIJ DAT DAN OOK?!
Hahah dat iedereen dan met een bodylotion van Monica Geuze loopt en jij dan aankomt met bodylotion van Monico Geuza
Vind dit zo’n stomme opmerking die echt vaak langskomt. Soms gaat het gewoon over dingen die je niets interesseren. Gooi dan iets nieuws in de groep. We zijn niet elkaars entertainment die moet komen opdraven.
Ik ga hier echt helemaal stuk om
Ik vond dit altijd zo’n kutantwoord want als iedereen in de sloot zou springen zou ik dat dus waarschijnlijk inderdaad ook wel doen.
Ik wist al 9 maanden dat Mascha ooit ging bevallen.
Je moet echt iets met die gave gaan doen hoor!
Misschien moet ik een soort tv programma beginnen dat mensen mij kunnen bellen en dat ik dan hun toekomst voorspel.
Hahahaha uitgebokt heb ik lang niet gehoord/gebruikt.
Dit is toch juist een upgrade
Ik vind het heftig wat je zegt. Misschien is dat juist ook onderdeel van de burn out.
N.a.v. jouw post verwachtte ik hele heftige beelden maar dit valt toch wel mee? Ja ze baalt dat haar pakketje zoek is, want ze wilde beginnen met filmen. Dan zou ik ook balen, schijtirritant toch een pakketje dat zoek raakt.
Het is voor mij juist een van de belangrijkste symptomen van stress. Ik heb ook een burn-out gehad en het signaal wat mij nu nog steeds het meest verteld dat ik maar even rustig aan moet doen, is mijn korte lontje en hoe ik soms van een klein dingetje helemaal van streek kan raken. Als iemand mij bijvoorbeeld een niet zo slimme vraag stuurt in de mail en ik daar onredelijk boos om word, of wanneer er inderdaad iets kwijt raakt en ik ineens in janken uitbarst van frustratie. Dan weet ik dat mijn stresslevel veel te hoog zit of dat ik overprikkeld ben.
Dus ja, het is misschien heftig maar wel een veel voorkomend symptoom van gestrest zijn of een burn-out hebben.
Mag hopen van wel toch.
Wil net zeggen.
Ik vraag me echt oprecht af er animo voor zo’n glitterbodylotion zou zijn. Ik zou dat dus echt niet gebruiken en denk dat er dan ook geen enkele 20 plusser is die dat wel zou doen.
Ik ben er echt van overtuigd dat halve middelbare scholen glitterend naar school gaan als die lotion uitkomt.
Ligt er aan hoe erg het glitters. Ik vind persoonlijk een mooie glans of hele subtiele glitter echt mooi op m’n benen onder een jurkje of broekje. Of op een festival gooi ik het ook gerust over m’n armen en decolleté. Maar dan moeten het geen chunky glitters zijn.
Ik zie dit nu echt voor me met hele stukken glitters overal