Coaches bij PBP krijgen ook nauwelijks een salaris, geloof dat ze per coachee iets van 5/6€ krijgen, dus daar komt een gedeelte van de prijs vandaan.
Nu snap ik best dat ze een stuk hoger zit dan 35 euro per maand gezien zij er een fulltime salaris uit moet halen en het geen massaproduct is zoals PBP. Dus prima dat ze duurder is maar dat neemt niet weg dat ik haar aanpak heel irritant en niet altijd even terecht vind, met “Je beslist helemaal zelf waar je je geld aan uitgeeft, dus als je wilt afvallen moet je in jezelf investeren”. En daarnaast, zelfs als we PBP buiten beschouwing laten, is haar traject wel echt duur. Ik weet ook niet hoeveel kennis ze nu heeft, maar een jaar geleden gaf ze nog aan dat haar vriend de sportschemas maakt omdat zij er te weinig verstand van heeft.
Om wat te noemen: thalita martens biedt een coachingstraject aan voor 90 euro per maand, zonder calls, wel dagelijks contact. Eva Luna doet dit voor 125 euro per maand, dagelijks contact en indien je wilt een wekelijks call. Floris Fitfood doet dit zelfs voor 55 euro pm, inclusief een dagelijks contact moment voor hulp en begeleiding.
Maar iedereen moet het lekker zelf weten of ze wel of niet een coachings traject willen, kan me prima voorstellen dat PBP niet voldoende is voor iemand, maar Marit zit echt heel hoog in mijn irritatiezone voor dat bizar hoge bedrag.