Ik wil haar wel coachen, ik zit al 7 jaar op Instagram dus ik denk dat ik hier wel de geschikte persoon voor ben
Mijn tarief is €167 per uur, slide in m’n dm xxx
Ik wil haar wel coachen, ik zit al 7 jaar op Instagram dus ik denk dat ik hier wel de geschikte persoon voor ben
Mijn tarief is €167 per uur, slide in m’n dm xxx
Dan mag ze biechten bij mij. 100 ekkies per aflaat. Je gaat je leven na de dood niet saboteren toch?
Voor forummers is het maar 96,85 per aflaat! Slide in mijn DM’s
tot noch toe ?
Het spijt me dat je je opgelicht voelt
Nou ja, dat is wel belangrijk (lengte en spiermassa meenemen dus!). Voor mij zou 67 kilo inderdaad flink overgewicht zijn (ik ben klein) dus het kan wel. Maar inderdaad niet verstandig om dit zonder referentie de wereld in te slingeren.
En een iPhone 3 is ook een iPhone toch? Helemaal met je eens dat ze doet alsof ze iemand anders zijn/haar portemonnee kan kijken.
Hahaha eerst iets gratis aanbieden en erna deze bullshit
En wat gebeurt er als ik de code BIECHTZONDEROMG10 invoer?
Dan moet ik mijn religieuze taal aanpassen. Is extra moeite, dus dan is een aflaat 110
Zij doet me denken aan zo’n typje. Hij omschrijft het geniaal: Fitgirl Hoe krijg ik hier trouwens gewoon een filmpje van YT in plaats van een link?
Gelukkig heeft ze nog maar 10 x eerder een hoesjes ad van sweden nogwat geplaatst waar ze zo blij mee was
Dus waar zou haar gare hoesje vandaan komen
En nu heeft ze een tasjeshoesje waar ze kleingeld in kan doen. 2 briefjes van €50 zijn geen kleingeld in mijn wereld Sereen.
Dit had ik getypt als reactie op @Shaaar, maar het forum doet een beetje gek dus ik tag je even.
Levenservaring is inderdaad niet puur kwantitatief (al kan je als 10-jarige niet meer levenservaring hebben dan iemand van 50, hoewel je wel andere dingen kan hebben meegemaakt) maar ik kan me niet goed voorstellen dat je op je 23e als net afgestudeerde al genoeg zelfkennis en ervaring met behandelen etc. hebt opgedaan om daadwerkelijk mensen te gaan behandelen als psycholoog/coach. Het is niet voor niks dat ze, om behandelend psycholoog te worden en zelfstandig mag diagnosticeren, nog 2 opleidingen van totaal 3-4 jaar moet doen inclusief veel praktijkervaring onder begeleiding. Dit blijft iemand die net van school af is en waarschijnlijk nog op kamers woont.
Zou je overwegen om je te laten coachen door Liset?
0 stemmers
Ik ben het met je eens hoor. Een 23 jarige kan niet zelfstandig behandelen (dat heb ik volgens mij ook nooit ergens gezegd?) en ik keur Liset dus ook super af. Tegelijkertijd: om die opleidingen in te komen heb je klinische ervaring nodig. Je komt als verse student niet zomaar binnen. Je diagnostieke aantekening krijg je niet zonder betrokkenheid bij behandeljng. Je 550 uur klinische werkervaring met diagnostiek, indicatiestelling en behandeling ook niet. Je opleidingswerkplek krijg je in de praktijk ook niet zonder. Ik snap de hele tendens van: ik wil niet door een jong iemand behandeld worden, maar een ervaren psycholoog met levenservaring ontstaat niet zomaar, die ontstaat door in het werkveld te werken als basispsycholoog. Een mid-dertig psycholoog die nog nooit behandeld heeft komt immers de opleiding niet in.
Ik kan echt niet gecoached worden door iemand die 1997 als geboortejaar heeft.
Of 1996 jaja
Gelukkig is het geen 2000 Dat waren de brugklassers toen ik mijn vwo diploma kreeg, dus blijven in mijn ogen altijd jong
Ik dacht meer: hoe houdt ze een uur wandelen op die slippers vol?