Altijd bij dit soort plaatjes:
De rosse is de dunne spriet
De donkere dame is voller
De blonde heeft het typische Barbie lijf
Net zo typerend.
Altijd bij dit soort plaatjes:
De rosse is de dunne spriet
De donkere dame is voller
De blonde heeft het typische Barbie lijf
Net zo typerend.
Samesame.
Het is hier zelfs zo erg dat mijn vriend vraagt waarom ik geen: âgoeiemorgen wij zijn wakkerâ meer kijk.
Helemaal uit mijn doen.
Oooh Mila is zo schattig in Maschaâs laatste story Echt een kopie van Gregor gewoon, niet normaal haha
Pfff, die Marit Hollander gebruikt haar deelnemers mooi als externe motivatie (stok achter de deur) om zelf af te vallen. En laat zich daar nog voor betalen ook. Dubbele winst: zelf afgevallen en geld toe.
Nee dat was mân punt. Wat twee zinnen verder staat
@femmiewemmie goed punt, maar âdunne sprietâ is ook niet zo fraai om te zeggen
Ja zooo leuk! Die lieve poofy wangetjes om even de juiste terminologie te gebruiken. Echt een leuke snoet!
Wow ja echt een kopie van Gregor inderdaad.
Ze kijkt een beetje bozig vind ik
Soms is het beter om je gedachten even voor je te houden jongens. Een baby is een baby.
Ze heeft ook continu pijn volgens mij vanwege dat armpje, hoe sneu.
Pfff really.
Ik wil ook een cookiemonster broek.
Als je alle babyâs bij voorbaat lelijk vindt is het niet nodig om het bij deze baby extra te benadrukken, toch?
Ook het eerste waar ik aan dacht. Herman
Ik kwam net dit Twitter draadje tegen, dit is precies wat ik bedoel, die wildgroei aan coaches en drang om te laten zien hoe succesvol je bent: https://twitter.com/lotvanbeekie/status/1287500450284044289?s=19
Cynthia wordt toch gecoached door die Taco? En had ze het over een 25K investering?
Voor ik er een verhaal in gooi dat niet klopt
Omg hoe wil je het dan noemen? Ik bedoelde het echt niet zo. Ik wil maar zeggen dat dat soort plaatjes net zo goed de stereotypes gebruiken en dat nog schaamtelozer doen dan de politiek incorrecte plaatjes.
Volgens mij wel ja?
Geloof t wel ja?
Had dat dan gezegd
Investering in een hotelkamer in de Peruviaanse oerwouden mét eigen badkamer en muren tot aan het dak, dubbele beglazing en extra geisoleerde muren zodat je 0,0 geluiden hoort van buiten.