Nee ze wordt gecoacht door John Slabberkorn (zal die naam nooit vergeten, wat een trademark) en hij kost 25K per jaar
Geen idee wie Taco is
Nee ze wordt gecoacht door John Slabberkorn (zal die naam nooit vergeten, wat een trademark) en hij kost 25K per jaar
Geen idee wie Taco is
Maar ze postte een paar weken geleden dit:
Ik ga dus twee dagen naar Doorpakken, een event van Taco Oosterkamp wat helemaal gaat over je bedrijf bouwen hoe jij dat wilt. En hoe je dat dan doet. Enorm interessant en zó leuk.
Dus wel iets met een taco
Elke x als ik die naam zie wacht ik op deze karbonkel gif.
Ja maar ik hou van truttig
Ah ik dacht Taco! Want ik kreeg vandaag een mail van Taco waarin Cynt ook werd genoemd als review.
Maar bij zijn 25K programma moet je een omzet van 1 miljoen hebben. Dus ik was mind blown dat zij dat zou hebben!
Was ze niet laatst naar een soort lezing van hem geweest? Daar kan ik me wel iets van herinneren
Ze had hem gemaild om te bedanken en pochte daarmee op insta. En schreef ‘ha taco’
Ooh dan was dat het inderdaad! Haar bedrijven zullen goed gaan maar ik vond 1 miljoen omzet ook wel errug veel
Het ding is dat volgens mij echt een luxe lodge was. Want bij die open concepten loopt bewaking om aapjes en zo weg te houden.
Jeeej zaterdag weer blogs van Mas! Ben benieuwd!
Ik dacht YES BLOGS EINDELIJK WEER?!! Maar je bedoelt vlogs denk ik he?
Wat een schattige familiefoto op insta. Mila is wel echt een kopie van Gregor maar met de neus van Mascha.
Yayyy:D
Ben benieuwd of ze dan gaat beginnen met vlogs vanaf de dagen rondom de bevalling of dat dat aparte videos worden.
EDIT: Lees nu dat ze inderdaad de vlogs vanaf de bevalling gaat uploaden!
Ze gaat dus ook gewoon door met dagelijks vloggen, voor degenen die dachten dat ze daar mee zou stoppen.
Woooow mas. Die glow.
Ze ziet er echt goed uit!
Ohhh shit ja VVVlogs bedoel ik dussss
En goed dat ze erbij zet als het te veel is oid ze gewoon weer stoppen.
Ze zegt duidelijk dat het ook een stuk verwerking is
Heel goed die disclaimer erbij, ook al zou het eigelijk niet nodig moeten zijn. Ben wel meeega benieuwd naar de vlogs.
Heerlijke foto trouwens! Het geluk straalt er vanaf.
yesss god is good, 2 per dag!
Waar zie jij geroddel en gespeculeer? Volgens mij is iedereen gewoon enthousiast en werd er afgelopen weken alleen maar met respect over gepraat?