Beutyblogtopic XL #9

lol wat?

6 likes

Wow best gek eigenlijk dat je met zulke makeup skills vroeger een succesvolle beautyblog recht kon houden. Blenden? Don’t know her insert mariah carey meme

11 likes

Ik denk dat er bedoeld word dat we over de aankomende vlogs niet judgen en nare discussies over voeren hier.

2 likes

“Op eerdere foto’s zie je mijn sieraden beter”

Eerdere foto’s:

52 likes

VolgenS mij weet iedereen hier dat als het op baby’s en bevallingen aankomt er met respect over wordt gepraat. Zo niet, spreek diegene dan aan ipv het hele forum van te voren al.

4 likes

Beetje raar om er vanuit te gaan dat forummers zich respectloos gaan gedragen als Mascha haar vlog online heeft. Of daarvoor.

7 likes

Vind je dat echt? Ik vind dit forum juist bijzonder mild. Je wordt hier heel snel aan je kraag getrokken als je iets zegt wat niet met de mantel der liefde is bedekt.

En dat vind ik een goeie zaak, begrijp me niet verkeerd.

8 likes

Ik dacht toen ik hier net begon met lurken en me daarna voor t eerst aanmeldde dat dit een vrij pittige plek was met veel “haat” maar nu ik hier een tijdje meedoe en het vergelijk met andere platformen valt het echt heel erg mee. Als de boel uit de hand loopt zijn er altijd genoeg mensen die elkaar erop aanspreken en uiteindelijk verzinkt de discussie nooit in iets gemeens. Als dat wel gebeurt zijn er ook genoeg mensen die dat ‘de kop indrukken’.

18 likes

Dat verschilt per influencer. Sommige worden de echt de grond in getrapt en weer andere mag niets over gezegd worden. Vind dat hier echt heel krom en het gaat altijd over dezelfde paar mensen.

6 likes

Kernwaarden zijn er wanneer het men uitkomt. Het is echt heel duidelijk dat sommige influencers niets goed kunnen doen en daar wordt van alles over gezegd zonder enige controle. Weer andere worden enkel de hemel in geprezen.

Want waarom wordt er bv over de borsten en outfits van Debbie gezegd dat ze ordinair is? Terwijl een Vera Camilla in een visgraatpanty niets verkeerd kan doen? Is toch best krom vind ik.

11 likes

hmm ja ik vind het dubbel.
Als je bijvoorbeeld de foto ziet die Vera een paar dagen geleden plaatste:

Als Debbie of Lotte of iemand anders dit zo gedaan had was het hier ontploft haha. En bij Vera vinden veel mensen zoiets cool en okay en leuk (volgens mij is er niets over gezegd?)
Maar ik snap ook wel dat verschillende mensen verschillende reacties oproepen, ik kan van de een ook meer hebben op bepaalde vlakken dan van de ander.

29 likes

Ik heb een tijdje op het viva forum gezeten. Daar wordt echt iedereen met de grond gelijk gemaakt. Bekende mensen, mede-forummers. Echt, tot kinderen aan toe!
No shame whatsoever.

Wel lekker consistent verder, maar echt om super naar van te worden.

7 likes

Ja dit dus, is toch best hypocriet naar mijn mening. Er wordt hier naar mijn mening heel vaak schijnheilig gedaan en geshamed wanneer het bepaalde forummers uitkomt. Dus ik vind het zelf niet heel raar dat iemand net aan gaf om netjes om te gaan met bepaalde zaken.

De ‘kernwaarden’ gaan in ieder geval niet voor elke influencer op.

3 likes

Hahaha, ja echt spijker op z’n kop. Dan is het MET gala bezig en zitten ze daar met z’n allen: “Najaaaa dit doe je toch niet aan?? Mijn schoonmoeder ziet me aankomen!!” Nee, daarom draagt Lady Gaga het ook naar een super exclusief event en jij niet als je op bezoek gaat in de provincie.

79 likes

Je bericht begon zo goed maar eindigt met een steek naar ons door ons over een kam te scheren met viva. Dat kunnen we niet accepteren.

4 likes

Ik vind dit altijd een beetje gek. Er zijn veel forummers met verschillende meningen. Sommige vinden bijv Debbie ordi maar Vera niet en andersom en er zijn mensen die iedereen stom of geweldig vinden enzovoorts. Het is niet zo dat er bijv 5 forummers zijn die bepalen wie er afgezeken word of opgehemeld.

Bovendien is het ook vaak zo dat 1 iemand door een groot aantal niet leuk gevonden word dat die forummers ook wel gewoon zeggen van "oh deze video vond ik dit x wel leuk " of het toch voor die gene opnemen.

Het wisselt vooral en ik vind het contstant hebben over “bepaalde forummers” enzo een beetje stokerig en nogal moraal ridderig ook.

8 likes

Ja stel ik vind Vera stom wat voegt het toe omdat hier te zeggen, ze doet verder niks verkeerd en niemand heeft wat aan die info. Dus dan doe ik dat niet. En ik vind Vera niet stom het is een voorbeeld.

Maar ANNIC zwanger van de pillen vind ik wel stom en die doet ook wat verkeerd in mijn ogen dus daar mag ik graag op zeiken

5 likes

Tja, dat kan je vinden. Het valt mij op dat er bepaalde forummers zijn die altijd iets te zeggen over specifieke influencers, daarom benoem ik het zo. Het is in ieder geval wel zo dat ‘de regels’ per influencer verschillen. Ik vind het dus niet zo raar dat het wordt aangehaald. Een beetje opletten wat er gezegd en gedeeld wordt kan geen kwaad.

Girlfriends
 als je ogen in je hoofdje hebt, zien jullie dat het kruisje rechtsboven zit

71 likes

Wat een irritante post is dit zeg. Dat misplaatste engelse geneuzel :hot_face:

41 likes