Dit doet debbie eigenlijk bijna dagelijks zonder het shirt toch
Die van mij zitten in mijn maagje
Ik volg Debbie sinds een tijdje op insta. Voorheen heb ik me vooral geërgerd aan haar outfits en me hier ook negatief over uitgelaten. Maar ik moet toegeven dat ik haar toch leuk vind, geeft goede tips over beautyproducten en gewoon leuke content en doet lekker wat ze wil qua stijl.
Merk ook dat mijn gedachtengang over bepaalde (andere) onderwerpen positief is veranderd sinds ik hier mee post en vooral lees, wordt vaak heel goed beargumenteerd en vind ik echt leerzaam. Vooral mbt mening hebben over anderen etc. In mijn omgeving (de provincie) zijn de meesten nog ietsjes bekrompen over bepaalde zaken. Ben een aantal keer best wel toegesproken door sommige hier, soms wat vervelend op dat moment zelf maar daar leer je toch van. Mag ook eens gezegd worden!
Je partner is toch massa minion
Heeft iemand die instastory van Krekko gezien, waarbij hij op knopjes op zân sneakers drukt en dan gebeuren er dingen?? En weet iemand welke schoenen dat zijn? Wil heel graag mân vriend zân mening over die dingen vragen want ik denk dat hij ze het toppunt van cringy en wansmaak vindt maar de story is weg
Edit: Nevermind, gevonden
Jerry Jerry Jerry
Hate is also a four letter word
Ach hou toch je bek man
Nog even over Sint haar sieraden spon, als bedrijf zou ik dit toch niet OK vinden, die ketting hoort bijv. ook bij de spon en die zie je niet eens ? Prima dat dit een verdien/reclamemodel is maar blijf het apart vinden dat zero effort zo makkelijk geaccepteerd wordt
Opende net helemaal blij Maschaâs story en was gewoon een beetje teleurgesteld dat het niet Mila was
Ik dacht dat Mascha vier maanden geen campagnes zou doen
een paar zonnebrillen fotograferen met je telefoon moet kunnen toch
Sommige waren al ingepland dacht ik te begrijpen.
Staan er ook tips hoe ik HSP kan WORDEN of moet ik daarvoor naar COACH
Ik denk dat Siem de kraamhulp was
âGeef mij een goed boek en ik kan urenlang zitten genieten. Uit eten gaan in een goed restaurant is een van mijn grootste hobbyâs. Ik kan mezelf verliezen in het kijken van een fantastische serie of film.â waT biJzoNdeR tell me more
Hahaha alsof een niet hspâer dit niet kan hĂš
Kan me echt wel vinden in veel dingen die blijkbaar bij HSP horen en je moet gewoon jezelf kunnen zijn en je grenzen aangeven blabla. Maar ik vind mensen die zichzelf bewust zo profileren tot nu toe zonder uitzondering echt super irritant haha. Altijd van die special snowflakes die een beetje in de puberale fase van âik ben zo anders dan anderenâ zijn blijven hangen en die dingen uitkramen als âik ben echt zo iemand die ~insert iets super normaals~ hihihi ben een beetje raarâ. Word er echt geĂŻrriteerd van haha, maargoed ik ben ook gewoon hooggevoelig voor interessantdoenerijđ