Beutyblogtopic XL #9

Zo maar echt hoor, hoe kun je HSP zijn en nog zo’n bord voor je kop hebben? Als je denkt HSP te zijn is stap 1 toch echt wel leren om goed om te gaan met kritiek en begrijpen hoe de rest van de wereld normaal om gaat met prikkels/emoties/gevoelens. Cynthia leeft in haar eigen wereldje en het is echt te merken aan alles.

4 likes

Ooh die zijn gebaseerd op de back to the future schoenen die ze eerder hebben uitgebracht. Vind de kleuren een beetje cheap ogen maar t concept heel vet.

5 likes

Dit systeem word ook al vrij lang gebruikt bij bepaalde wielren schoenen.
Misschien ook wel andere sporten, maar weet dat mijn oom deze altijd droeg

1 like

@Effy beter dan à la Verspon die het zou verpatsen

1 like

Heeft Serena nou een geurkaars Creampie genoemd???
Kan me wel lekkerdere geuren bedenken…

57 likes

Gwyneth maakt een geurkaars die naar haar vagina ruikt :stuck_out_tongue:

5 likes

Ja das dan ook wel weer waar!

Hahaha ik dacht dat je een grapje maakte maar het is echt waar. Ik dacht nog misschien heeft het ook een andere betekenis maar nope alleen maar NSFW pagina’s.

Mascha en serena posten beide in hun stories een uitleg over de zwart-wit foto’s welke nu Veel door vrouwen worden geplaatst als chalenge.

Alleen dit is nog niet eens de uitleg maar alleen de inleiding!!
Lekker gedachtenloos plaatsen

1 like

Volgens mij heeft Cynthia wel therapie gehad, of een vorm daarvan? Dus dat label zou er best ‘officieel’ opgeplakt kunnen zijn.

Ik ben zelf ook HSP en ik herken heel veel HSP eigenschappen in Cynthia. Ik geloof direct dat zij HSP is. Dat is niet per se bijzonder. Het is misschien ‘anders’ in de zin van, het groter deel van de mensheid is geen HSP. Maar het HSP zijn is ook maar gewoon een van de dingen die haar karakter vormt. Het is ook niet zo dat alle mensen met HSP hetzelfde zijn, en dus automatisch bijzonder.

Ik heb er zelf wel heel erg veel last van, en kan het soms bijna als een aandoening zien. Ik ben daarom ook in therapie om mijn HSP minder als aandoening, en meer als gave te zien. In het idee van het artikel van Cynthia kan ik me daarom ook echt heel erg vinden. De uitwerking vind ik dan, zoals altijd, weer wat minder.

16 likes

Bukake

12 likes

Creampie, een heerlijke combinatie van cumshot en de vaginakaars van Gweneth :ok_hand:t2:

9 likes

Het is gewoon hoe iemand is. Ik ben zelf ook extra gevoelig maar zo ben ik gewoon als mens, het is geen ‘aandoening’ ofzo. Het kan soms lastig zijn en soms juist voordelig, maar zo heeft iedereen wel iets.

2 likes

Zonder als een Tienvanwil te klinken; Ik heb voor mezelf altijd het idee dat ‘het 6e zintuig’ (bij gebrek aan een betere omschrijving) gewoon meer ontwikkeld of meer aanwezig is bij mensen die het HSP label krijgen. Ik merk dat ik soms dingen gewoon eerder doorheb, bepaalde emoties eerder/beter aanvoel dan de meesten en mijn vermoedens over bepaalde dingen worden ook vaak bevestigd. Dat betekent ook niet dat ik denk dat daar een hele spirituele theorie achterzit maar het is gewoon letterlijk een zintuig. Sommige mensen hebben een beter gehoor, sommigen kunnen beter proeven etc.

6 likes

“ik ga er niet rijk van worden hoor”

6 likes

Omzet is wat anders dan winst.

8 likes

Oh!! Hahaha ik heb het vaker voorbij zien komen en toen was het in meerdere stories geplaatst.
Nu ging de tekst gewoon voorbij

Och ik moet BELASTING betalen over een product dat ik verkoop en geld mee verdien :pleading_face: zo bedoelde ik het toch helemaal niet @belastingdienst het is een sidehossel!! :cry:

61 likes

Dat klopt wel. Voor mij is het ook een symptoom van een groter geheel, ik ga daar verder niet over uitweiden hier want dat is niet van belang, maar kort gezegd ervaar ik het HSP gedeelte als iets wat bij mij hoort maar het wordt wel versterkt door het grotere geheel wat er achter schuilt.

1 like

Hahahaha wat, zou het bedoeld zijn als grappig/edgy of heeft ze gewoon geen idee?