Ik vind het echt hele rare namen, ook niet grappig. Al zal het mijn humor wel niet zijn, vind het maar vreemd op een niet-leuke manier.
Ik vind dat ze nu heel humble probeert te lijken met haar ‘ga er niet rijk van worden’. Je weet die dingen toch van te voren. Niemand heeft je gevraagd dit te maken. Hoezo zeg je dan niet eerlijk dat ze duur zijn want ‘luxe’. Vind dat ze zich nu probeert in te dekken.
Zijn er echt mensen die 30 a 40 euro betalen voor een kaars?!
Niet voor die van Sjereen
Ja, maar niet deze. Alleen voor Woodwicks heb ik dat over.
Ze moet er ook even bij zetten dat ze een moeilijke en emotionele tijd achter de rug heeft, misschien willen mensen dan wel 40 euro betalen om haar te supporten.
En dat ze alleenstaande moeder is
Nee ze gaat er echt niks aan verdienen hoor!!1 doet ze alleen maar voor haar volgers
“vrij hoog” aka “niet het allergoedkoopste van Ali”. Belasting over verzendkosten is ook lekker zielig doen, voor zover ik weet werkt het zo dat als je bijv. 5 euro verzendkosten in rekening brengt, je daar dan belasting over betaalt (want het is omzet) maar een slimme Verspon brengt natuurlijk wel een bedrag aan verzendkosten in rekening die de daadwerkelijke kosten (die aftrekbaar zijn, want kosten) compenseert… en tsja misschien wordt ze er “zeker niet rijk” maar liefdadigheid is het ook niet dus sorry Sereen no medelijden hier
Wat een leuke manager heeft ze ook!
Goeie genade Lip, schei eens uit met je ge-vet.
Hahah ik moet wel hard lachen om sereen met ik ga er niet rijk van worden. Die houdt echt niet na alle kosten €1 per kaars over of zo. En anders dan is het niet haar allerslimste business move om er zoveel geld in te stoppen en er amper wat aan over te houden.
Ja precies! Want anders dan doet ze dit voor piet snot. Hoe leuk je ook iets vind je gaat niet zo een side hussle op zetten om er niks aan over te houden. En dat is prima maar dan zo een beetje huilie huilie op IG te doen is ook erg overdreven.
Ik vind hsp diagnosticeren echt karakteristiek voor de diagnosedrift van sommige psychiaters/psychologen. Het is niet erkend, er is minimaal onderzoek naar gedaan en 20% van de bevolking lijkt te voldoen aan iets wat je hooggevoeligheid zou kunnen noemen. Als een psychiater daar een formele diagnose voor zou stellen zou ik toch fronsen. Hsp lijkt op basis van minimaal onderzoek een industrie te worden.
tante kiki misschien wel
Maar gaat het bij HSP vooral over zintuigen? Qua beeld/geluid/drukte van mensen. Of ook over gevoelens van anderen overnemen, of bijvoorbeeld snel onder de indruk zijn van verhalen/situaties (alsin gevoelig/piekeren/onzeker) ik wil dit graag beter begrijpen.
Begrijp het bijvoorbeeld niet dat iemand die zich HSP noemt dan wel enge series kijkt enzo. Terwijl ik mezelf niet onder HSP vind ‘vallen’ maar wel een teer zieltje heb (snel angstig en onder de indruk bijvoorbeeld).
Is dat niet die ene van Douglas?
Ik herinner me tante Kiki als degene die cronuts maakte
Als 1/5 van de mensen (in meer of minder mate) hsp is en een deel ervan bij hulpverlening belandt is het toch ook niet gek dat het regelmatig genoemd wordt?
Er zijn genoeg mensen die er tegen aan lopen dat dingen bij hen anders gaan dan bij anderen. Hsp zijn is niet gemiddeld. (Maar ook niet zo uitzonderlijk als Cynthia het vindt)
@Tubing Er is online veel over te vinden!