Beutyblogtopic XL #9

Hahah ja ik vind het wel heeel peachy allemaal. Ben sowieso niet echt fan van al dat beige en perzikkleuren die vera altijd draagt. Maaar ik vind haar haarkleur wel mooi, ook bij haar ogen!

4 likes

Tante kiki werkte bij de douglas en is goed in taarten bakken (en cronuts)

1 like

Wilde idd ook posten over haar wenkbrauwen! Wenkies on fleek :ok_hand:t2:

1 like

Ik had het topic blijkbaar per ongeluk gemute dus ik kreeg geen meldingen meer en zag het ook niet meer in de lijst staan :sweat_smile: Ik kreeg dus ook geen melding van jouw reactie, vandaar het late antwoord.

Wat je zegt zou kunnen kloppen, maar in haar artikelen erover zegt ze alleen maar dat ze er boeken over gelezen heeft en dat je online testjes kunt doen om te zien of je ook hsp’er bent. Als het uit die therapie was voortgekomen denk ik eigenlijk dat ze dat ook genoemd zou hebben. Maar het zou kunnen inderdaad.

Het was toch iets korts? Cognitieve gedragstherapie?

Of forumkaarsen?

NMSMVPE, Satisfyer, Goedzo Meit en Biechtpolitie

40 likes

vuile bitch

18 likes

Zure kantoortrut voor op je bureau

15 likes
Schilderijtje

Van zoiets qua kunst dan ook zeker? Haha

RGK, BEC en ‘vriendin’ kunnen ook goed in deze collectie

8 likes

Naar frituur en vieze koelkastrubbertjes

22 likes

Naar zweetpoten in die leren bont sneakers. Duh

8 likes

Naar een mix van koelkastrubbertjes en gestofzuigd kunstgras

9 likes

Geur omschrijving : Mmm
mmm.mm😊

33 likes

Laten we ‘spies’ niet vergeten, met warme houtige tonen

27 likes

Dat moet dan ook zo’n knisperende kaars zijn!

8 likes

Als we dan de marketing gaan doen voor die kaarsen moeten we wel een lid hebben met minimaal 15 verschillende accounts.
Anders hebben we er ook niks aan.

13 likes

Ik dacht juist aan een dinerkaars met die naam haha

Echt alles wat jij zegt is elke keer zĂł spot on. Ik zou willen dat ik het zo goed kon verwoorden.

2 likes

Wejoooo get yourself someone who looks at you like Massa looks at her bebe :heart:

13 likes