Beutyblogtopic XL #9

Dat lijkt op mijn avatar(s)

Sowieso de trotsheid en verliefdheid straalt er af bij ze :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Random dit maar corona verveling kickt in en uit verveling zit ik massa’s mukbangs te kijken met greg en ik ga stuk om hoe hij eet, het is net alsof hij denkt dat geen enkele hap gaat passen. Kon een kleine compilatie niet laten… love them overigens <3

14 likes

7 likes

10 likes

Doe me beetje denken aan mezelf als ik probeer te eten zonder mn rode lippenstift uit te smeren whahah

37 likes

Ja hij ziet er eens mannelijk uit en dat terwijl hij roze draagt

1 like

Lol what :no_mouth:

5 likes

Ik vind hem er normaal niet mannelijk uitzien

1 like

Op de schaal van marc dema berekend natuurlijk

37 likes

:joy::joy::joy:

Samenvatting

Ik had gehoopt dat we woorden als ‘mannelijkheid’ of ‘vrouwelijkheid’ in 2019 hadden achtergelaten

16 likes

Nee sorry ik niet

14 likes

Maar op z’n minst ‘roze dragen en toch mannelijk overkomen’… dat is 2005 hoor Karl.

7 likes

Ja in dat jaar kwam de chanel 2.55 opnieuw op de markt dus er is niks mis met 2005

29 likes

Ik vind haar daar wat weg hebben van sneeuwwitje zelfs!

6 likes

Aan haar instapost over rozenkwartsen voor Mila te zien is ze wel lekker een zweefteefmoeder

13 likes

Mascha is toch altijd al een beetje een zweefteef geweest?

2 likes

Ik lees hier alleen in dat ze het een mooie steen vindt, niet dat het een helende werking heeft op het zelfvertrouwen van de baby, of wat de claims ook zijn rondom rozenkwarts. Ik heb zelf ook sieraden met mooie stenen die van alles voor me zouden betekenen, maar ik vind ze gewoon mooi.

11 likes

Wilde uitslapen na de deze plaknacht, maar ga dus nu Mascha’s vlog kijken

5 likes