Beutyblogtopic XL #9

Er komen er 2 vandaag dacht ik?

ohhhhyesssssss ik ga nu opstaan en kijken

1 like

Awh Mas die in de vlog zegt dat haar waarzegster zei dat de bevalling heel vlot zou gaan :frowning: Lijkt me echt moeilijk voor haar en Gregor om alle beelden terug te zien

Haha nu wil ik meteen naar een waarzegster want nu geloof ik er NOG meer in :crazy_face:

2 likes

Ik geloof ook niet in waarzegsters hoor haha, maar vond het gewoon sneu voor Mas dat dat bezoek aan haar misschien iets was waar ze steun/hoop/kracht uithaalde toen en dat het heel anders gelopen is

1 like

Ik ben nodeloos geĆÆrriteerd dat Gregor dezelfde zon en maan heeft als ik.

16 likes

Ik vind het toch een naar idee dat we nu al weten hoeveel pijn Mascha straks gaat krijgen. Kreeg er echt kippenvel van tijdens de vlog.

7 likes

Ja de ander volgens mij om 16:00!

1 like

Dat is toch bij elke pre beval vlog

20 likes

Nou dit vind ik wel heel dramatisch klinken zeg :flushed:

14 likes

Is toch bijnaaa altijd met bevallen. Maar heel weinig mensen hebben een bevalling waar de baby zo uitfloept.

2 likes

Maar niet een waar het kindje een armpje oid dergelijks breekt. En ze hebben vaak benadrukt hoe traumatisch het was voor ze dus vind het geen rare opmerking van @Mari

8 likes

Een heel gek idee wel dat 4 uur nadat ze zegt ā€œtot morgenā€ de bevalling zou beginnen. Ik vond het wel een lieve vlog.

1 like

Was het algemeen bekend dat Mascha een waarzegster heeft?

1 like

De beelden met weeƫn vond ik wel heftig, je zag aan haar gezicht hoeveel pijn ze had.

2 likes

Ik kan Gregor echt zo moeilijk verstaan.

17 likes

Gregor zit op de een of andere manier deze vlog heel erg in mij irritatiezone. Misschien doordat hij gestresst is. Doe rustig en straal rust uit zodat Mascha ook rustig blijft en niet te veel adrenaline aanmaakt en wel oxytocine.

3 likes

Zooo dat is lekker makkelijk gezegd :sweat_smile:

88 likes

Ik vind hem echt helemaal niet gestrest overkomen in de vlog?

16 likes

De beste man wordt voor de eerste keer vader en hij ziet zijn vrouw behoorlijk pijn lijden mag hij een klein beetje nerveus zijn? Sowieso vind ik het behoorlijk meevallen hoe gestresst Gregor is. En dat beetje stress wat hij heeft lijkt mij heel gezond.

78 likes