Beutyblogtopic XL #9

Ja in dat jaar kwam de chanel 2.55 opnieuw op de markt dus er is niks mis met 2005

29 likes

Ik vind haar daar wat weg hebben van sneeuwwitje zelfs!

6 likes

Aan haar instapost over rozenkwartsen voor Mila te zien is ze wel lekker een zweefteefmoeder

13 likes

Mascha is toch altijd al een beetje een zweefteef geweest?

2 likes

Ik lees hier alleen in dat ze het een mooie steen vindt, niet dat het een helende werking heeft op het zelfvertrouwen van de baby, of wat de claims ook zijn rondom rozenkwarts. Ik heb zelf ook sieraden met mooie stenen die van alles voor me zouden betekenen, maar ik vind ze gewoon mooi.

11 likes

Wilde uitslapen na de deze plaknacht, maar ga dus nu Mascha’s vlog kijken

5 likes

Er komen er 2 vandaag dacht ik?

ohhhhyesssssss ik ga nu opstaan en kijken

1 like

Awh Mas die in de vlog zegt dat haar waarzegster zei dat de bevalling heel vlot zou gaan :frowning: Lijkt me echt moeilijk voor haar en Gregor om alle beelden terug te zien

Haha nu wil ik meteen naar een waarzegster want nu geloof ik er NOG meer in :crazy_face:

2 likes

Ik geloof ook niet in waarzegsters hoor haha, maar vond het gewoon sneu voor Mas dat dat bezoek aan haar misschien iets was waar ze steun/hoop/kracht uithaalde toen en dat het heel anders gelopen is

1 like

Ik ben nodeloos geĆÆrriteerd dat Gregor dezelfde zon en maan heeft als ik.

16 likes

Ik vind het toch een naar idee dat we nu al weten hoeveel pijn Mascha straks gaat krijgen. Kreeg er echt kippenvel van tijdens de vlog.

7 likes

Ja de ander volgens mij om 16:00!

1 like

Dat is toch bij elke pre beval vlog

20 likes

Nou dit vind ik wel heel dramatisch klinken zeg :flushed:

14 likes

Is toch bijnaaa altijd met bevallen. Maar heel weinig mensen hebben een bevalling waar de baby zo uitfloept.

2 likes

Maar niet een waar het kindje een armpje oid dergelijks breekt. En ze hebben vaak benadrukt hoe traumatisch het was voor ze dus vind het geen rare opmerking van @Mari

8 likes

Een heel gek idee wel dat 4 uur nadat ze zegt ā€œtot morgenā€ de bevalling zou beginnen. Ik vond het wel een lieve vlog.

1 like

Was het algemeen bekend dat Mascha een waarzegster heeft?

1 like