Beutyblogtopic XL #9

De beelden met weeën vond ik wel heftig, je zag aan haar gezicht hoeveel pijn ze had.

2 likes

Ik kan Gregor echt zo moeilijk verstaan.

17 likes

Gregor zit op de een of andere manier deze vlog heel erg in mij irritatiezone. Misschien doordat hij gestresst is. Doe rustig en straal rust uit zodat Mascha ook rustig blijft en niet te veel adrenaline aanmaakt en wel oxytocine.

3 likes

Zooo dat is lekker makkelijk gezegd :sweat_smile:

88 likes

Ik vind hem echt helemaal niet gestrest overkomen in de vlog?

16 likes

De beste man wordt voor de eerste keer vader en hij ziet zijn vrouw behoorlijk pijn lijden mag hij een klein beetje nerveus zijn? Sowieso vind ik het behoorlijk meevallen hoe gestresst Gregor is. En dat beetje stress wat hij heeft lijkt mij heel gezond.

78 likes

Ze is 6 juli al bevallen dus deze tip heeft hij niet veel meer aan.

103 likes

:joy::joy:

Pfffff…

Zo zou ik er denk ik ook bij staan :joy:

1 like

Brabbelbrabbelbrabbel

Dit fragment is echt goud :joy::joy:

Hij deed laatst mee met the voice trouwens.

2 likes

Hahaha hoe die op het einde zo in dat hoekje gaat staan :joy:

4 likes

Klopt. Ze hebben een DNA test gedaan en zijn toen door de programmamakers verplicht om de uitslag on camera te horen. Heel nasty eigenlijk. https://www.nrc.nl/nieuws/2018/06/01/zo-helpt-de-televisie-kwetsbare-tieners-a1605154

1 like

Wajoo :exploding_head::exploding_head::exploding_head:kan het helaas niet lezen want moet lid zijn? Ook in incognitobrowser niet, maar bizar. Alles voor de kijkcijfers?

Nrc artikel

DNA-test

Niet alleen werd de verwachte hulp niet altijd ingelost, er zijn ook voorbeelden van ‘hulp’ die tot grotere problemen leidde. In seizoen vier draait het in aflevering zes om de minderjarige Quintana (dan 17) en haar vriend Dalo (20). Als de programmamakers horen dat er twijfels zijn of Dalo de aanstaande vader is, stellen zij voor een DNA-test te betalen. Voor het jonge stel is zo’n test onbetaalbaar. De makers zijn bereid de kosten (circa 200 euro, via dna-test.nl ) op zich te nemen. Op één voorwaarde: de uitslag wordt in het programma gemeld.

Terwijl Quintana in het ziekenhuisbed ligt bij te komen van de bevalling, drukken de makers Dalo (die de navelstreng heeft doorgeknipt) een wattenstaafje in handen. Op het ziekenhuistoilet neemt hij voor de camera wat wangslijmvlies af. Dalo, die aanvankelijk twijfels had over de test: „Je wilt het zo graag weten, dat je blind wordt voor de risico’s. En ze zeiden erbij: als het niet van jou is, dan ren je toch gewoon bij de camera’s weg?”

Twee weken na de bevalling wordt de uitslag op de Skyhigh-redactie in Hilversum bezorgd. Dalo zegt dat hij de envelop liever zelf, zonder camera, openmaakt . De makers gaan niet akkoord. Dalo: „Zij betalen de test, dus zij kregen de uitslag.”
Op camerabeelden is te zien hoe presentatrice Giovanca zich op de bank laat zakken, tussen Quintana, haar pasgeboren zoon en een bloednerveuze Dalo in, die zichtbaar moeite heeft beleefd te blijven.

In plaats van het stel direct uit hun lijden te verlossen, begint de presentatrice een opgewekt gesprek over het ouderschap en moeten er voor de camera kraamcadeaus worden uitgepakt. Dalo: „Ik heb nog nooit van mijn leven zo in spanning gezeten. En Giovanca deed alsof ze de uitslag van Idols voorlas.”

Dalo blijkt niet de vader te zijn. Hij rent overstuur het huis uit, Quintana blijft met haar baby in tranen achter. Hun relatie zal uiteindelijk stuklopen. De aflevering – die viral gaat – wordt uitgezonden zónder dat zij die vooraf mogen zien, zegt Dalo. „Het gaat zo snel en slim allemaal. Ik heb me vooraf nooit gerealiseerd dat heel Nederland hiernaar zou zitten kijken. Ik dacht: wat heb ik gedaan?”

16 likes

Wow, wth.

2 likes

Ik begrijp zijn stress ook wel. Maar ik vind het woord ‘zielig’ gebruiken bij Mascha die oefenweeen aan het opvangen is, toch wat… tja ongepast.
Medelijden hebben met je bevallende vrouw getuigt in mijn ogen niet van het hebben van vertrouwen in je vrouw. Maar ik heb waarschijnlijk een zeer impopulaire mening.

18 likes

Ben ik met je eens. Zou veel liever een man hebben die me vertrouwen geeft en me door de weeën heen praat met bemoedigende woorden, dan een man die steeds maar zegt dat je zo zielie zielie bent. Zou er helemaal de kriebels van krijgen.

11 likes

Dit is zo verachtelijk.

3 likes