Beutyblogtopic XL #9

Als hij een doula was geweest dan was ik het met jullie eens maar als dit het ‘ergste’ is wat je man zegt tijdens je bevalling heb je het volgens mij best getroffen.

14 likes

haha ja touché!

1 like

Ja misschien naïef maar had nooit verwacht dat ze bij een publieke omroep ook zo werken

Ik ben er een van vandaag! :flushed:

4 likes

Hoe lang zijn jullie al geabonneerd op Mascha?

• Niet
  • Sinds dit jaar
  • 1-5 jaar
  • 5-10 jaar
  • Ik ben een OG beautygloss volger

0 stemmers

Ik had haar ontvolgd door de eeuwige bunker saaiheid en ben haar dus ook weer gaan volgen. Ben benieuwd hoe lang de extra abonnees blijven plakken.

3 likes

Ze was volgens mij de eerste Nederlandse youtuber die ik tegenkwam en ben gaan volgen zoveel jaar geleden

1 like

De eerste video die ik van haar zag was “de basics van make-up”… Zo lang geleden!

Haha, verkeerd geklikt😂 het antwoord moest niet zijn. Kijk nu af en toe, maar irriteer me aan hun hele dagen niks doen maar het zo druk hebben. In de echte beautyglosstijd (Toen het dhs meesta nog echt beautyvideo’s waren) keek ik wel haar video’s, maar nooit geabonneerd want had toen niet echt een account en toen poste ze alles ook nog op haar blog gewoon (volgde haar wel via bloglovin ofzo).

Ik keek sporadisch een vlogje maar sinds ze zwanger is wekelijks een paar en sinds mijn verlof begonnen is vrijwel dagelijks. Vind het nu nog wel leuk om te volgen maar denk niet dat ik dit na mijn verlof nog doorzet.

1 like

Ik zag gregor het eerste gedeelte van de vlog helemaal niet :flushed::flushed:

Te goed gecamoufleerd

24 likes

Hahah ah die eerste shots van Mila, ze kijk echt alsof ze denkt: eehhh wat is deze

14 likes

“Mama tyf op met je camera😤”

7 likes

Het was al een hobby voordat ik begon met volgen, voordat YouTube überhaupt bestond en inmiddels is het m’n werk :blush:

4 likes

Ik volgde Mascha sinds haar eerste website, sparkley sticker ofzo? De 14 jarige-ik heb trouw haar blogs over make up gelezen. Nu inmiddels al jaren niet meer.

2 likes

Ik ben al volger sinds sparkley sticker/diary (weet niet welke eerder was) en ik denk dat ik honderden euro’s door Mascha heb uitgegeven. Minerale make-up, Koreaanse peachy lipgloss, kwasten van eBay, speciaal naar Mac Pro store in Amsterdam (toen er nog maar 4-5 filialen waren en ik sowieso anderhalf uur moest reizen), bezoekje aan lush, wet and wild make-up, enz.

Nu volg ik haar nog wel, maar kijk zeker niet alle vlogs en ze ik koop ook geen make-up meer door haar. Sowieso is dat een stuk minder, al heb ik nog steeds heel veel.

24 likes

Sinds de bad hair day video en de marble nails tutorial op Girlscene geloof ik, classic. Ik heb later een keer de smokey eyes van mascha geprobeerd, maar als spierwitte puber zonder wenkbrauwen was het bij mij geen zwoele look geworden, meer een horrorpanda. Was zó teleurgesteld, had er helemaal zwarte oogschaduw voor gekocht.

16 likes

Ik heb “nee” gestemd, volgde beautyblogs omdat ik het leuk vond om naar te kijken, kocht wel eens iets van een hype maar het was echt geen “hobby” van me.

6 likes

Same, ik heb niks met beauty, vond altijd vooral de persoonlijke artikelen leuk. Artikelen en video’s over lichaamsverzorging vond ik wel interessant, zoals die video van Mascha waar ze zelf suikerwax maakte.

Edit: ik zie dat ik de hele tijd in de verleden tijd praat, komt doordat ik nu eigenlijk niemand meer actief volg. Ik lees dit topic en soms kijk ik nog een video aan de hand van wat hier besproken wordt.

1 like