Beutyblogtopic XL #9

Ohh jaaaaa! Omg ja tickled pink scentsation en dan allemaal van die mierzoete suikerspinluchtjes. Mooie tijden.
Zie dat er op Cynthia.nl uit 2009 (!) Nog en artikel over staat.

En eyeko… it’s all coming back to me now.

image

En de urban decay primer potion, ook zo’n HYPE.

image

15 likes

Volgens mij kan dat in Nederland niet. In ons ziekenhuis proberen ze je na de bevalling een privékamer te geven, mijn man mocht gewoon blijven maar idd een slaapbank. Hun kamer ziet eruit als een gedeelde kamer, maar ik kan me goed voorstellen dat ivm corona die kamers nu door 1 persoon worden bezet op zo’n kwestbare afdeling met pasgeboren kindjes. Ze zullen vast wel te horen hebben gekregen dat ze dat bed mochten gebruiken en anders is het ook zo verschoond. Maar ieder ziekenhuis is natuurlijk anders, hier lag ze ook in een dicht wiegje, wij kregen een co-sleeper waarbij de zijkant omlaag kon en dat was super fijn.

Verder omg, de emotie en puurheid die doorstraalt in de eerste vlog met Mila. Ondanks dat het een zware bevalling was (dacht af en toe Mascha barst zo in janken uit) zijn ze duidelijk zooooo verliefd. Wat heerlijk om te zien.

11 likes

Soms mag dat inderdaad en dan zeggen ze dat ook tegen je, ik weet niet wat de reden is maar het kan wel!

Ja want ze wilde ook graag op een zondag bevallen zodat er niemand was in het ziekenhuis :roll_eyes:

3 likes

Die Snow Fairy hype ook echt elk jaar. Jarenlang wilde ik die ook kopen door die blogs, maar ik woonde te ver van een Lush. Toen ik hem eindelijk rook, was dat zo’n enorme anticlimax! En iedereen die NARS orgasm droeg, en daarna de hunt op de rosegold van Sleek die een stuk betaalbaarder was voor de meeste volgers.

Die primer is trouwens wel echt de shit: ik gebruik die nog steeds. Ideaal met hooded eyes.

11 likes

Dat eyeko spul rook ook zo gek naar mint en chemische zooo :joy:

1 like

Snowfairy ruikt naar hoestdrank.

4 likes

Ja of kindertandpasta

3 likes

Zojuist zag ik een gast lopen met een kinderwagen met goude velgen, goude vleugels en een roze ‘mand’(?). En het wat niet gregor. Wel een vergelijkbaar typ. Geen vrouw erbij.
Nooit gedacht dat er echte normale mensen zo’n ding zouden kopen…

Edit: normaal als in niet-influencer en niet overduidelijk mega-rijk met wansmaak

10 likes

Een vergelijkbaar type? Hoe is dat mogelijk… hij is zo one of a kind

30 likes

Of omgekeerd: dat je op een kamer terecht komt met een vlogger :confounded:
(Ik vind gedeelde ziekenhuiskamers sowieso heel vreemd, je ligt daar meestal toch op je meest kwetsbaar en je moet die ervaring delen met een vreemde?)

14 likes

Nou ik zou het bijna mensonterend noemen, een gedeelde kamer. Wat een absolute nachtmerrie. Ik kreeg in Indonesië blindedarmontsteking en mn verzekering vergoedde alleen een duo kamer, heb mooi uit eigen zak een privékamer betaald ( was ook maar 70 euro ofzo). Dankje de koekoek.

14 likes

Wij kregen een familie kamer met een bed voor papa hij mocht alleen de badkamer niet gebruiken die deelde ik met een andere vrouw. Ik had trouwens wel een keizersnede maar volgens mij maakte dat niks uit en kreeg iedereen een eigen kamer.

Ik heb een keer met 3 anderen op een kamer gelegen. Was wel gezellig en ze waren heel lief. Ze drukten zelfs op het knopje voor me toen ik begon te kotsen!

10 likes

Nou ik zou eerst netjes vragen of ze mij uit beeld kunnen laten/blurren (liever gewoon sowieso niet filmen als je net een watermeloen uit je puni hebt geduwd) en als ze daar geen rekening mee (willen) houden zou ik echt die camera in dr uitgescheurde puni duwen hoor. Rot eens op.

Al denk ik dat Mascha en Gregor daar echt super veel rekening mee (zouden) houden.

6 likes

Ik heb ook eens met iemand anders op n kamer gelegen en de badkamer moest ik delen met de kamer naast ons :sob: Ook wel sneu voor mijn kamergenootje want ik moest continue spugen en zo’n dun gordijntje laat natuurlijk al het geluid door.

Ik heb heel veel in het ziekenhuis gelegen en er zijn echt nog mega veel gedeelde kamers. Dat is best naar want je hoort mensen kermen en meer… :sweat_smile: Ik geloof ook echt in dat een privé kamer je herstel bevorderd. Alle geluiden/bezoek/behandelingen van andere patiënten horen geeft zoveel stress.

5 likes

Toen ik met drie anderen op een kamer lag heb ik 's nachts gewoon bijna niet kunnen slapen door hun gesnurk en zelfs gepraat. Kan mij idd echt niet voorstellen dat dat goed voor je herstel is.

2 likes

Ik moest als 15- jarige na een operatie eens een kamer delen met twee mannen, een van 67 en een van 82. Vond ik echt niet prettig maar dacht dat ik me aanstelde, niet dus gelukkig!

Oh… ik zat helemaal klaar om 15:00 voor een nieuwe vlog van Mas, maar heb ik nou verzonnen dat ze er elke dag 2 uploadt? Was dat alleen gister?