Hahahaha bestaat dat nog?
Hahahahaha, kan iemand der even uitleggen wat de definitie van unaniem is
Jongens ik heb dé tip voor je hóé je meer tijd vóór jezelf creeert én ål jé doelen kån behalen!!
Je zorgt ervoor dat je de hele dag niks te doen hebt! Wanneer je toch iets te doen hebt zoals lunchen of de hond uitlaten schrijf je dat gróót in je agenda of in je planner met een hokje en tijdstip ervoor.
Zodra je de taak hebt volbracht kun je het afvinken!!
Zo suggereer je een volle agenda en krijg een heel productief gevoel!
Ik ben dus om 8 uur opgestaan, heb gedoucht en me aangekleed, de kat eten gegeven en zelf ontbeten. Heb er al een hele werkdag op zitten dan dan moest mân werk nog beginnen!!
Wow je bent zĂł productief!! En toch heb je tijd voor jezelf over. Dat vind ik echt heel knap. Ik rende jaren als kip zonder kop rond. Toen ik op een dag mân kat had aangekleed en mân ontbijt in de douche had gezet dacht ik van nee nu is het genoeg. Mijn lijf gaf het echt aan; ho! Tot hier en niet verder. En toen heb ik op de pauze knop gedrukt en al mân verplichtingen afgezegd en een planner gekocht.
@grace jou zou ik eerlijk gezegd aan te raden je doelen wat duidelijker op te schrijven! Ik merk dat je nog heel zoekende bent en dat geeft niet dat had ik vroeger ook voor ik een planner had. Als je wat meer zoals ik wil worden kun je ook een planner aanschaffen en een cursus bij me volgen! Ik kan in de comments helaas niet iedereen persoonlijk helpen met wat ze moeten lunchen dan hou ik geen tijd meer voor mezelf over! Maar doe een cursus bij me, echt! Dan word je echt succesvol.
Een volle planning? Ik zie blijkbaar andere weekplanningen voorbij komen in die weekoverzichten. Begrijp me niet verkeerd, niemand hoeft van mij zijn agenda vol te plannen. Als jij bijvoorbeeld een dikke boterham verdient met 20 uur pw werken, lekker toch. Maar waar komt dat beeld bij die volgers vandaan dat Cynthia zoân hectisch en druk bestaan leidt?
Ik gunde haar het voordeel van de twijfel, Willem. Maar het is inderdaad moeilijk te geloven.
Is een planner te duur voor je, grace? Je saboteert jezelf door andere uitgaven, zoals je elektriciteitsrekening of een evenwichtige voeding, voorrang te geven. Tssss.
14:03 - knetterharde scheet gelaten. Muskusachtig aroma en noten van kaas (vermoedelijk geit)
Volgens mij wel, maar de site liep wel vaak vast de laatse tijd.
Snel: vraag een patent aan op deze geur! De kaarsen business schijnt ook goed te verdienen (want met welk geld moet je anders je 5 coaches betalen?)
https://nl.tiffany.com/jewelry/rings/tiffany-t-diamond-wire-ring-GRP07760/
Is dit de ring die Gregor aan Mascha heeft gegeven omdat ze Mila heeft gebaard?
2000 euro.
Wel even iemand inhuren die smerige namen kan verzinnenâŠ
Ja als je je baby op het darknet verkoopt kun je er zeker 50.000 voor krijgen
Baargoud!
Zo moooi brb even mijn vriend dit laten zien en een baby maken
OJA! Ik dacht aan push present. Pers kado.
Pers pakketjes uitpakken krijgt een hele andere betekenis.
Wat zij niet uit hoeven te geven aan een kinderwagen, wordt nu uitgegeven aan een sieraad. Tsja, kan je van alles van vinden, maar Mascha was er duidelijk door geëmotioneerd.
Ik krijg altijd een dubbelgevoel bij âbaargoudâ