Denk dat dit topic eerder SintMasVeerVerspon kan heten
Ik vind het wel heel lief van Gregor.
Ik wil ook zo’n ring en ik wil ook een baby
Ik maar 1 gevoel.
Het gevoel dat je moet kotsen.
Die website van die link in het artikel ook. €199 voor 30 minuten 1-op-1 coachingsessie via Skype.
Misschien hebben zij wel alleen een gezamenlijke rekening, weten wij toch niet. En al zou hij het betaald hebben met haar creditcard of pinpas (denk het niet, want dan was het geen verrassing meer geweest), als dat voor hun oke is hebben wij daar toch niet zoveel van te vinden? Ze wilde deze ring duidelijk al heel lang, heeft hem al meerdere malen gepast en ik vind het superlief dat hij hem nu voor haar heeft gekocht. Ongeacht de prijs of wie dat geld nou eigenlijk heeft verdiend (en als ik zie dat Bonnie en Nick zo’n duur huis kunnen kopen met haar 50k abonnees, denk ik dat we niet moeten onderschatten wat Gregor voor een gesponsorde foto kan ontvangen, maar dat terzijde).
@Amethista haar geheim is niet goed plannen, maar grote bedragen vragen voor weinig werk. En blijkbaar werkt dat.
Ik begrijp niet dat Cynthia oprecht denkt dat zij de ideale persoon is voor dat soort workshops. Super dat zij zo’n relaxt leven heeft met al die wandelingen, etentjes, lezen, etc., maar voor veel mensen is het leven wel een stuk hectischer. Ik wil horen hoe bv. een vrouw met 2 kinderen, een job in loondienst en een bijberoep het doet. Of iemand die full-time studeert en full-time werkt. Dat lijken me tips die een stuk bruikbaarder zijn.
En wat is “het Structuurjunkie Gáán Membership” een vreselijke naam…
Mascha heeft daar volgens mij ook wel eens iets over gezegd toch, dat het als heel normaal wordt gezien dat een vrouw haar succesvolle man ondersteund maar als het andersom is (daaruit maak ik op dat Gregor de ondersteunende rol heeft, wat niet wil zeggen dat hij niks doet) er ineens gek over wordt gedaan.
Nouja ze verdient er genoeg mee hé. Misschien denkt ze dat wel helemaal niet maar ja wat de gek ervoor geeft.
Pff inderdaad, ze kon natuurlijk niet doorpakken gebruiken want die naam heeft Taco al geclaimd.
Het spreekt niet lekker uit en heel raar met die accenten zo
Moet zeggen dat ik wel haar planner gebruik (alleen voor werk) en die heel chill vind haha maar ik heb hem wel gekaft #oldskool want ik hoef niet rond te lopen met de naam structuurjunkie op mn agenda
Ja, goed punt, zo lang mensen ervoor willen betalen. Maar zelf zou het me toch niet echt lekker zitten.
Laag dit en compleet onnodig.
Nouuuuuuu technisch gezien ben jij gewoon jaloers
Ik vind Cynthia zelf altijd zo’n misplaatst voorbeeld voor de tips die ze zelf geeft. Als je de mogelijkheid hebt om goed rond te komen door parttime te werken in een baan waarbij je ook nog eens volledig je eigen tijden kunt bepalen dan snap ik dat je geen stressvol leven hebt. De meeste van haar tips zijn echter totaal niet realistisch en bruikbaar voor de meeste mensen. Ik denk echt dat alleen mensen die eigen baas zijn in een flexibel beroep, waarbij je niet zoveel uren hoeft te maken wat aan haar tips kunnen hebben.
Ja, exact! En hoe moeilijk is het om tijd voor jezelf te vinden als je heel flexibel zelf je uren kunt kiezen, heel comfortabel kunt leven, een heel mooi loon hebt in verhouding met de stress en de uren, geen gezin, …? Als je dan al geen tijd voor jezelf kan vinden, kan niemand dat .
Baargoud kan toch ook gewoon een mooi cadeau zijn na het meemaken van een bevalling? Omdat je als man trots bent op je vrouw en wat ze gepresteerd heeft en haar daar graag iets moois voor geeft? Waarom moet die denigrerende/negatieve lading eraan gegeven worden
dit staat er toch compleet los van? natuurlijk staat het vast dat de vrouw/moeder het kind baart en de man/vader dat niet doet, maar je gaat nu compleet los op het feit dat de man kostwinner is terwijl je dat zelf verzint, het is niet dat dat vast staat/een voorwaarde is voor het geven van baargoud
Baargoud valt voor mij in de categorie slimme marketing om mensen weer meer te laten consumeren. Net als Valentijnsdag en vader- en moederdag.
Ik vind de ring wel prachtig en ik heb echt onwijs respect voor Mascha dat ze zulke kwetsbare beelden durft te delen. Dat is echt onwijze toewijding.
Haha jeeeezus. Hij koopt een mooi cadeau voor haar vanwege de geboorte van hun kindje, zij is er blij mee. Als je die twee een beetje doorhebt zit daar verder niks achter dan dat. En interesseert het ze al helemaal niet welk geld dat gefinancierd heeft.