Beutyblogtopic XL #9

Dat Cynthia een bedrijf in plannen en productiviteit heeft is nog steeds de grootste grap ever en maakt me elke keer duidelijk dat het tijd is dat ik mijn burnout ga uitmelken als coach.

Ik ben mijn vriend trouwens stilletjes aan het indoctrineren met het idee van baargoud. De kans op een mooi sieraad ga ik echt niet verspillen.

31 likes

Ik vergeet nooit meer dat die man van Annic baargoud fluisterde :joy:… brrrrr

8 likes

Wat? Waar? Ik vind hem sws vies

1 like

Ik kende de term baargoud niet. Wel het ‘gebruik’ om een sieraad te krijgen bij een geboorte. Maar dan meer als aandenken dan als loon/bedankje. Niet perse van je partner maar kan ook van ouders/schoonouders.
Een tiffany ring snap ik dan weer niet zo goed omdat je in elke grote stad precies dezelfde ring kan kopen. Maar dat is puur een smaak ding en Mascha is er super blij mee

1 like

Ik krijg nog steeds kippenvel van hoe hij dat fluisterde. Alsof hij zich er zelf ook voor schaamde.

1 like

Aan de achternaam te zien is het familie van George

Ik dacht eerst dat baargoud een suggestie was voor @lula in de trant van beautygloss vloggloss nu bladgoud en baargoud

1 like

Hahahha sorry ik bedoel @suikerklontje

1 like

Baarbaargoud?

4 likes

Khal Drogo is wel iets wat ik heel graag wil :heart_eyes:

41 likes

Haha, oops. Even terug gelezen maar dat kan zeker, maar volgens mij hadden in dit geval ook enkele mensen op de andere optie gestemd (1 of 2% ofzo, ikzelf heel flauw ook want het interesseert me eigenlijk geen drol) en dan is het niet meer unaniem toch :wink:

Ja same! Ik opende net YouTube en zag dat de nieuwe vlog 20 minuten is en ik dacht yesssss zin in. Gun de foefs dit geluk ook echt, vind het zo mooi om te zien. Wie had nog eens gedacht dat ik een traantje weg zou pinken bij de baby van een influencer.

1 like

Speciaal voor jou 3 ads ervoor gekeken:

Bij ongv minuut 19:30. Zooo enorm ongemakkelijk hahaha.
5 likes

Wat een schattige baby!

1 like

Hahaha ik heb zitten gillen om dat baargoud hahaha brrr

2 likes

Ja ik wilde het niet toegeven, maar ik werd ook emotioneel van toen ik haar zag huilen. Liefde voor de foefs.

1 like

Willemijn had toen ook tegen Djurre gezegd dat ze een sieraad wilde voor de geboorte van haar eerste kind (en vertelde in haar blog ook dat ze gehint had wat en dat ze hoopte dat hij het begrepen had, ik vond dit zo ongemakkelijk :see_no_evil: ) maar zij noemde het toen een perscadeau toch? Haha

Kal’s staaf. :full_moon_with_face:

2 likes

Ja ga weg met je ketting joh, geef mij een dikke auto om die baby in rond te rijden

2 likes

Ik snap dat baargoud echt niet. Waar is dat ook opeens vandaan gekomen?
Is het kind zelf niet al het grootste aandenken en beloning na een zwangerschap en bevalling?

11 likes

Well hello there, precies wat ik wil als beloning voor mijn bevalling :+1: