Alleen als de baby van goud is.
Zeggg, niet zo zuur. Zo gewoontjes, wie is er nou blij met alleen een baby???
Volgens mij is het niks nieuws. Ik vind alle termen ervoor wel echt verschrikkelijk. Maar ik weet dat m’n moeder bij mijn geboorte een bedeltje aan haar armband heeft gekregen en bij mijn broer en zus ook. Heb dus niet het idee dat het een of andere recent uit de VS overgewaaide hype is zoals babyshowers en gender reveal party’s.
Ik vind het ook echt vreselijk om zoiets materialistisch als een sieraad te koppelen aan zo iets puurs als het baren van nieuw leven. Maar goed hè zoveel mensen zoveel smaken you do you
Ik denk dat dit ook cultureel bepaald is, binnen mijn cultuur is het gebruikelijk om goud te geven bij de geboorte van een kind. Meestal geef je als verder familielid of vrienden goud alleen aan de baby en geven ouders, grootouders, broers/zussen of ooms/tantes goud aan de moeder en baby. Vaak goudmunten of gouden armbandjes/ketting met naam erop voor de baby en echt een sierraad voor de moeder
Ik vind vooral het showen en vooral het hengelen naar/verwachten van cringe. Niets houdt je tegen om je eigen aandenken/beloning te kopen
ahhh yes can’t wait dat nog 467 andere forummers hun mening gaan delen over baargoud <3
Deze discussie is een paar maanden terug ook al uitgebreid gevoerd, en een paar maanden daarvoo ook, en daarvoor ook, dus we kunnen ook allemaal even die berichten teruglezen i.p.v. dat iedereen weer dezelfde mening gaat geven
Haha maar: wat vinden jullie wel oké om op het forum te lezen? Of, hoeveel reacties binnen één onderwerp zijn nog acceptabel?
Het wordt hier steeds strenger . Nog even en we mogen alleen nog maar letterlijke transcripten uit de vlog delen
U riep?
om en nabij de drie.
Oké, als jij ‘t nou in de gaten houdt en om de drie berichten een nieuw onderwerp aandraagt
Iehl is precies het nummer waar ik aan dacht. Martine had het denk ik ook aan zien komen.
great minds…
In Miami toch? Toen ze zwanger was? Een ring die ze dan uiteindelijk krijgt op de eerste de beste avond dat ze thuis zijn met baby…?
Zal wel toeval zijn ja! Gewoon random sieraad van paar duizend ekkies dat hij geeft, niet per se baargoud
Jongens de ring is zilver. Goud is te warm voor Mas
18K witgoud zag ik op de site van Tiffany’s
Ik kan me best voorstellen dat je gefascineerd bent door je eigen kind en dat je graag wil weten op wie ze lijken. Zeker omdat ze als baby nog zoveel veranderen. Vind het ook een beetje raar om daar wat van te vinden, ze zeggen zelf ook nog gewoon dat het haar er waarschijnlijk allemaal uitvalt. Dus het is niet alsof ze het niet allemaal relativeren.
Dit is toch wat alle ouders doen. En als de ouders het niet doen zijn het wel de trotse opa’s en oma’s die aan iedereen verkondigen dat de baby écht sprekend op hun lijkt.