Sorry mensen ik heb geen kinderen/baby’s!! Heb dus geen flauw idee!
Was even vergeten dat je op dit forum alleen goed onderbouwd ergens iets mag vinden zeker als het over ouders en hun kinderen gaat
En anders de law of attraction wel!
Als jij iets vindt en op een forum post mogen anderen daar toch op reageren met hoe zij het zien of heb ik iets gemist? Of dat nou over kinderen, eten, huisdieren of weet ik veel wat gaat.
Ik vind gregor echt zo lief ook in die vlogs, zo trots en enthousiast
Dat stukje heb ik mentaal geblokkeerd. Ik denk dat de babyfluisteraar mij door de video heeft ingefluisterd het te negeren.
Het begon met “Ik ben postpartum werker” en het eindigde met energiebanen. Dat soort mensen ben ik echt allergisch voor. Je gaat gewoon iemand lekker masseren, logisch dat iemand dan ontspant…ga er niet allemaal onzin verhalen bij verkopen.
Haha omg, ik heb deze vlog bewaard voor vanavond in bad. Can’t wait!
Ik vroeg me vooral af hoe duur zo’n sessie is als ze geen probleem heeft al die spullen daar achter te laten tot zondag??
Ja dat bedoel ik! Die massage lijkt me ook fantastisch…en een beetje zweverigheid eromheen, prima. Maar “Dan gaan we even luisteren wat de baby te vertellen heeft over haar ervaring!!”. Als-je-blieft.
(Ik neem trouwens aan dat Mas hier heel veel troost uithaalt dus prima hoor…ik vind het meer als buitenstaander heel ‘bijzonder’).
Waar is zo’n yonisteam eigenlijk goed voor? En hoe gaat dat in z’n werk? Ga je dan met je yoni boven een dampende bak hangen? En kan dat dan als je aan alle kanten uitgescheurd bent? Zoveel vragen…
Ik geloof wel dat je heel veel kunt aflezen aan de energie van een persoon. Baby’s zijn nog heel puur dus die energie is dat ook. Ik kan me ergens wel iets bij voorstellen? Maar goed misschien ben ik de enige Ieder z’n ding toch?
Hoe lees je energie van een persoon af, en van een baby vooral?
Serieuze vraag, kan me er weinig bij voorstellen
Ik kan het zelf niet maar ik heb een therapeut die dit wel kan. Zij voelt veel aan bij mij en bij anderen. Niet zozeer ‘je baby vertelt mij dingen’ maar wel bepaalde emoties. Ze verwoordde het nu op een bepaalde manier maar ik geloof echt wel dat een baby een flinke knauw krijgt van zo’n bevalling en dat er mensen zijn die dit kunnen voelen.
Ik heb het net even opgezocht het schijnt een hele hype te zijn. Maar de meeste gynaecologen raden het af om diverse redenen.
Geen babyfluisteraar, maar een chiropractor (Sacro Occipitale Techniek (SOT)) raad ik iedereen aan.
Mijn chiropractor kwam twee weken na mijn bevalling langs voor mijn dochter. Ze maken een flinke draai bij de geboorte en dat is best heftig voor de ruggenwervels/nekwerfels.
Zonder het te vertellen kon hij voelen dat ze als superman geboren is (armpje naar voren)
Na haar behandeling sliep ze voortaan alle nachten door (6 uur)
Happy baby!!!
Ik zou nooit een chiropractor aanraden en vooral niet voor baby’s, eerlijk gezegd. Ik vind het heel fijn dat het voor jou goed geholpen heeft en ik wil je verhaal absoluut niet tegenspreken, maar ik vind het wel belangrijk hier een kanttekening bij wordt geplaatst. Het kan best gevaarlijk zijn namelijk. Ik denk dat iedereen er goed over na moet denken en zich erover moet inlezen en niet blind (van wanhoop) naar een chiropractor moet gaan.
Nou doe mij zo’n massage na mn bevalling, lijkt me heerlijk. Verder babyfluisteraar… tsjah ieder zn ding. Denk dat Tien er jaloers op zal zijn? en zon yoni steam… mij niet gezien
Vond het wel heel lief om te zien hoe oprecht blij en dankbaar Gregor was voor dat pakket van N.oppies.
Wat moet ik me voorstellen bij een yoni steam. Gaan ze je porien open stomen en daarna een lekker maskertje erop.
Of komen ze met een hele stoomreiniger. En waar is het goed voor ook…
Deze methode is niet de bekende “kraker” zoals welbekend in Nederland.
in australie en engeland gebruiken ze de SOT methode. Ookwel de soft-approach. Daarom zet ik de methode er ook bij.
Want waarom raadt jij het af?
Je hebt dus verschillende kruiden en bloemenmengsels die je kunt kopen en die doe je dan in kokend water en daar ga je dan boven hangen met je doos