Beutyblogtopic XL #9

Ik heb een leukere omschrijving gevonden

Gebruik: Kook 1 á 1,5 liter water in een pan samen met het zakje Yoni Stoombad Kruiden Mix ongeveer 10 minuten. Roer af en toe de kruiden tijdens het koken door het water zodat de kruiden goed opgenomen zullen worden in het water. Wanneer het water 10 minuten gekookt heeft laat je het water 10 tot 20 minuten afkoelen zodat het water warm/lauw.

Heet stomen is namelijk slecht voor onze Yoni!

Wanneer het water is afgekoeld kun je dit in een pan of schaal gieten. Over de randen van de pan of schaal kun je een handdoek leggen zodat je kunt zitten op of boven de pan/schaal. Voor het beste resultaat kun je het beste minimaal 15 minuten stomen. Je Yoni Stomen is een ritueel waarbij je dieper naar binnen mag keren, neem daarom genoeg tijd om te stomen en creëer indien je dit fijn vind een liefdevolle plek met kaarsjes en krachtvoorwerpen voor jezelf om het ritueel uit te voeren.

5 likes

Ah sorry, daar had ik overheen gelezen. Mijn oren beginnen al te stomen bij chiropractor, want er is nooit bewezen dat het enkel nut heeft om je botten ‘recht’ te zetten. Het zal vast even helpen, maar niet blijvend zoals bijvoorbeeld fysiotherapie waar je echt oefeningen krijgt. Maar ik kan weinig goede research vinden over de techniek die jij benoemd, alles wat ik vind komt van chiropractors zelf. Dus daar kan ik geen mening over geven.

@thee ik heb geen idee wat het knakapparaat is maar al dat kraken lijkt me sowieso onnodig, ik heb het over de persoon chiropractor.

1 like

Brochure van mijn chiropractor.
Dat knakapparaat is een soort hamertje. Een arts gebruikt wel eens een hamertje voor je reflexen. Deze methode gebruikt dat ook zo ongeveer voor je wervels.
Hij gebruikt ook wiggen, onder je bekken en of bovenbeen. Bii elke ademhaling tordeert je wervel mee zo komt alles makkelijker los.

Jezus die beelden van die behandeling :joy::joy::joy: ik wist niet dat mascha zo zweverig was.

1 like

Mooie woorden in de brochure maar ik zou toch liever wetenschappelijk onderzoek doen voor ik mijn baby eraan blootstel. Ik snap wel dat het iets zachter is dan de normale kraker, dus vast ook wat veiliger. Maar nogmaals, ik vind het heel fijn voor je dat het heeft geholpen. Ik wilde alleen toevoegen dat mensen niet zomaar naar de chiropractor moeten rennen.

10 likes

Snap je!
Ik was toen al 10 jaar bekend met deze chiropractor. Vandaar mijn vertrouwen in ieder geval.

https://soto-usa.com/sot-literature/

Hier meer info en publicaties van de grondlegger van deze techniek o.a.
Voor de geïnteresseerden!!

1 like

Krachtvoorwerpen

Ik vind yoni toch zon kut woord.

42 likes

Ik vertrouw chiropractors niet zo. Er is een heel grote aftakking van de chiropractorbranche (bijna een soort sekte) in de VS die ook super antivax is en allerlei rare technieken aanhangen

3 likes

Dus dan zijn ze allemaal niet te vertrouwen?

3 likes

Ze zijn allemaal gek!!!11!

Nee, tuurlijk niet, het was sowieso niet echt een hele serieuze opmerking haha. Ik heb heel erg veel baat gehad zelf bij een chiropractor. Maar sinds ik een beetje research heb gedaan naar die specifieke tak in de VS moet ik er toch altijd aan denken als ik iets over chiropractors lees

:laughing:.

Ik heb in onze praktijk na 20 jaar heel wat chiropractoren versleten. En een enkeling begon ook over voeding gefilterd water en vaccinaties.
Maar gelukkig zijn ze vaker heel nuchter.

1 like

Hahaha ja ik vind het ook een geinig fenomeen. Ik zie echt voor me dat je vergeet dat je een kind hebt, naar je ringetje kijkt en denkt “Ohjoh da’s waar ook! Ik ben ooit bevallen van een kind!”

10 likes

Er zijn wel meerdere verhalen van baby’s en kleine kinderen die zijn overleden door een chiropractor. Ik denk niet dat die die soft methode gebruikten zoals jij het zegt, maar dan nog zou ik oppassen met het aan iedereen aanraden gezien mensen daar dus nu al overheen lezen.

8 likes

Maar dat is toch ook met een trouwring in principe. Ik ben dus helemaal voor de implementatie van geforceerde cadeau’s bij bepaalde gebeurtenissen

16 likes

Ja maar jij krijgt het liefst iedere dag cadeau’s :smile:

6 likes

Haha ja is ook helemaal waar. Ik klaag ook niet als mijn vriend met een duur sieraad aan zou komen zetten :kissing:

1 like

Nu zeg je dat ze moet oppassen met haar aanbeveling, maar hoort dat niet eerder omgekeerd te zijn of tenminste meer in het midden? Ik zie het net zo goed als de verantwoordelijkheid van de ander om advies niet zomaar aan te nemen.

Door al die chiropractor verhalen wil ik nog liever een keer alles laten kraken. Lijkt me echt heerlijk.
Ga nu weer lekker chiropractor filmpjes kijken van gekraak xoxo

3 likes

Nou ja ik zou het niet ‘op mijn geweten’ willen hebben, ook al is het natuurlijk niet jouw verantwoordelijkheid en moeten mensen zelf beter lezen/onderzoek doen. Je moet gewoon een beetje oppassen met ‘semi-medische’ dingen aanraden aan anderen vind ik altijd. Zeker als het gaat om mensen die blijvend letsel of zelfs dood bij baby’s veroorzaken.

8 likes