My God, Cynthia probeert ons dat parfum abonnement wel door de strot te douwen, zeg. Hoe vaak komen die stories nog voorbijđ
Ik lees ff 60 berichten bij maar wat een gare gesprekken door elkaar heen hier
Ja dat klopt dus als ik pijn heb gehad al helemaal
Begrijp er ook geen zak meer van. Ik like ook dingen zo van " Geen idee wat hier staat maar ik denk dat ik het er wel mee eens ben"
Behave dat chiropractie gevaarlijk kan zijn is het ook gebaseerd op achterhaalde theorieĂ«n uit 18 zoveel. Dus de âgoedenâ zijn nog steeds op niets gebaseerd. Vereniging tegen kwakzalverij heeft er veel over geschreven
Ik kan me echt niks voorstellen bij zoân yoni sttompartij dus zie echt alleen maar iets voor me waarbij je heel ongemakkelijk gehurkt boven een potje water zit alsof je moet poepen. Het zal vast relaxter zijn dan dat, maar krijg het beeld niet uit mân hoofd
Weet je nog de naam van die sekte?
mooie inspiratie om een eigen abonnementen service te beginnen
Ja het is niet echt een sekte maar als je op Youtube zoekt op Jeff Holiday, een van zijn laatste filmpjes is undercover at CalJam en dat is een evenement met van die gekke chiropractors. En misschien kun je van daaruit meer vinden! (Hij heeft sowieso veel goede filmpjes en ik vind hem echt daddy)
Baargoud of âpush presentsâ zijn domme termen maar ik vind het wel heel mooi. Goede sieraden gaan generaties mee en ik ben heel blij en trots op de betekenisvolle sieraden die ik van mijn moeder (en zij van haar moeder) heb gekregen en hoop die ringen + wat van mijn eigen sieraden aan mijn eigen kiddoâs door te kunnen geven.
En een mooie ring geven âter ere van de geboorteâ is toch veel betekenisvoller dan gewoon op de 3e donderdag van juli? Al zou ik dan zeker niet weigeren.
Nu weet ik dat dit voor Mascha natuurlijk niet opgaat (lucky her), maar hier een vrouw die wel in loondienst is: voor die âŹ2.000 die nu aan een ring wordt uitgegeven zou ik veeeeeel liever een maand extra kraamtijd cadeau krijgen. Een maand extra tijd, bovenop je normale verlof, om met je ieniemienie baby door te brengen en borstvoeding niet te hoeven fixen in een achteraf kamertje op kantoor. Keep the ring, give me that.
Ik vind Gregor echt zo vreselijk schattig en aandoenlijk als vader, ik vind hem bijjjjna nog schattiger dan de baby zelf.
Kijk nooit hun vlogs maar kan er nu geen genoeg van krijgen, alleen maar omdat hij zo blij is haha.
Ja precies dit! Zo lang hun vlogs niet gekeken en nu ben ik vet blij als er een nieuwe online staat hahah, zo lieffffc
Haha Mas aan het eind: its siem, its manis, its foef oh and its my boobs
Ik vind het ook leuk hoe trots Gregor is. Vaak zie je in die vlogs toch wat meer van de moeder. En dan af en toe een stukje dat de man de baby vasthoud ofzo.
Ik zou het ergens best vervelend vinden als mijn vriend ongevraagd zoveel geld zou uitgeven (als je een kind krijgt zit je meestal wel in een fase dat je veel uitgaven samen doet/deelt qua financieren) aan iets waar je eigenlik niks aan hebt. Een baby is juist al duur genoeg, ook denk ik niet dat ik op zoân moment met iets materialistisch bezig ben. Liever vast een spaarrekening met 2000 voor het kind ofzo. Maar hecht sowieso geen waarde aan dure sieraden. En overleg liever over dure uitgaven van mijn partner/ons.
Vind het wel super lief van hem en snap het gebaar ook, en in hun situatie is dat misschien anders.
Ik vind het meer interessant om te bespreken hoe anders hun situatie is en hoe je daar op verschillende manieren tegenaan kunt kijken, ben ook benieuwd wat anderen hier daarvan vinden. Toch geen vervelend onderwerp verder? Tuurlijk is het gewoon leuk en snap ik het in hun situatie wel, heb ik er ook bij gepost.
Wat anders: Leuk kleurtje maar zo zonde een snor van lipgloss. Zie je vaker de laatste tijd en kan er niet aan wennen, zelf ook wel eens geprobeerd en dan ziet het er nog stommer uit
Maar je partner koopt toch niet zomaar een sieraad. Mag hopen dat er een beetje sensitiviteit voor wat je wel/niet wilt inzit als je samen een kind krijgt.
@Tubing ik vraag me dus af of men bij dit soort lipstick/gloss echt denkt dat het overkleuren niet zichtbaar is.
Als je de vlog hebt gezien zie je dat mas er echt mega blij mee is. And thatâs on periodt.
Ik tel even mee met overslagrompertjes.
De teller staat op 4823