Het ziet er echt een beetje uit als toen ik op m’n zesde met m’n moeders lipstick aan de haal ging, maar dan met strakkere lijnen
Ik nu wel: gratis rompertjes en kleertjes van Noppies
Zo is wel goed te zien wat je krijgt: een lipgloss die niet dekt. Dank Deb voor de eerlijke review!
De vlogs van de foefs brengen mij instant terug naar mijn eigen kraamtijd.
Ik vind het zo mooi oprecht in beeld gebracht. Een mooi inkijkje in hoe een kraamtijd kan zijn. Fysiek (en mentaal) compleet naar de kloten, maar toch een roze wolk, en leven in je eigen kleine bubbel. Alles wat zich buiten hun bunker afspeelt doet er even niet toe.
Zo fijn voor ze hoe ze ondanks alles er toch van lijken te genieten.
Volgens mij komt dit door een filter. Als ik dit filter probeer dan krijg ik zelfs zonder lipgloss zo’n snor.
Echt he omg <3
Volgens mij was het wanhoop.
Ik heb echt onderschat hoe groot het bereik van Mascha is geloof ik, één insta story en ze krijgt van 5 babymerken gratis overslagrompertjes toegestuurd. En dat komt nog bovenop de gratis boodschappen en andere meuk die ze toegestuurd krijgen, damn.
Wanhoop dus
Ik denk dat dit voor Mascha en Greg niet zo’n groot bedrag is en dat ze nog steeds met gemak een dikke rekening voor Mila kunnen vullen.
Als je jaarlijks twee ton omzet voelt €2000 heel anders in je portemonnee dan als je €20.000 verdient
“Oh foef ze zit zo lief met dat handje op der cheek te doen?”
Ik begin me dus alweer te ergeren aan de vlogs van de foefs
@Tubing hahahahaha omg dit ziet er toch niet uit hoe moet dat er dan irl uitzien…
Wat ik dan wel bijzonder vind is dat ze ook kleding hebben verknipt voor de baby. Terwijl ze zoveel spullen gratis hebben gekregen in dezelfde vlog. Doneer dan de spulletjes die de baby nu niet goed past, want nu ze verknipt zijn is het een beetje verspilling naar mijn idee.
Maar goed, ze doen het beste voor hun kindje en Mascha is sowieso niet bewust bezig met kleding en duurzaamheid.
Gemeen maar waar.
Mila in die koekiemonster romperrrr <3 mijn eierstokken, ik kan dit echt niet aan!!!
Nou, het verknippen snap ik wel. Dit is echt een van de meest pijnlijke breuken die je kunt hebben. Ook al ben ik tegen verspilling, zou ik het waarschijnlijk op een gegeven moment ook doen aangezien al dat babyspul zo klein is en het verschonen heel veel pijn doet bij het kind.
Eerlijk gezegd denk ik dat ik daar ook helemaal niet bezig zou zijn? Je zit al in zo’n bubbel in een kraamweek, en dan helemaal als je kleintje zo’n pijn heeft. Dan doe je toch alles om dat te voorkomen? Ze hebben nu wel veel overslag gekregen, maar dat kan ook niet a la minute aan. Even wassen eerst enzo. Plus dat ik denk dat het alsnog een crime is om dat pijnloos aan te krijgen, zo’n dichte mouw.
Ik ben er even vanuit gegaan dat het met een overslagtruitje wel prima zit voor de baby he. Nogmaals, ze doen zeker het beste voor hun kind. Dus als dat knippen is helemaal prima.
Ja tuurlijk! En tuurlijk is het ook zonde. Maar ik bedoelde dus te zeggen dat ze misschien helemaal niet bezig zijn met wat zonde is en wat een ander nog kan gebruiken. Was ik in de kraamweken ook echt niet namelijk.
Ze gebruikt altijd zo’n vreemde filter. Haar gezichtshuid ziet er altijd bagger vet uit.
vond ik bij elise ook fijn om te zien, die besprak ook gelijk wat er niét leuk kan zijn aan zo’n periode.