Kan dit ook met kleuters? Asking for a friend…
Kan dit ook met volwassen familieleden?
Ik word een beetje gaar van die Enya-muziek in de laatste vlogs
Ze heeft Uncle Roger’s rant gezien. Maar ze heeft 100% gelijk! Alle Asians cringen bij het zien van die video.
Ik ben het voor het eerst in mijn leven wel met haar eens. Ik moet hieraan denken:
Edit: @Neroli dat dus
Ik kook nooit rijst dus no idea, hoe moet het dan wel?
Ik ben het ook wel eens hoor, haha. Gewoon in een rijstkoker pleuren met een vingerkootje water.
Rijst koken in 6 liter water is echt nergens voor nodig.
Wauw ik wist niet dat er een andere manier was? Er gaat hier een wereld voor me open? Ik kook minstens 1x per week rijst in een pannetje met een laagje water en giet het gewoon af. Maar moet je nu speciaal een rijstkoker hiervoor hebben?
Nee joh, maar als je regelmatig rijst kookt is een rijstkoker wel echt een verademing hoor. Nooit meer plakkerige rijst of rijst die per ongeluk aan de bodem vast is gaan bakken.
Ik kan ook echt geen rijst koken. Ik hou uberhaupt nooit water over om af te gieten.
Ik heb geen rijstkoker maar ook nooit last van plakkende rijst of aangekoekte rijst?
Nee, ik heb geen rijstkoker maar kook rijst (na het wassen!!!) in twee keer het volume aan water. Dus een kop rijst met twee koppen water. Als het aan de kook is laag zetten en in de gaten houden of het water verdampt is.
Ik eet wel alleen basmati of jasmijn dus de verhoudingen zullen wel anders zijn voor andere rijst.
Ik bak er in een gewone pan echt heeeeelemaal niks van
In een gewone pan verpest ik elke soort rijst, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik ben zo blij met m’n rijstkoker, kan echt niet zonder
Streep rijst maar door Deb
Ja ik kook of rijstepap of een soort aangebakken rijstwafel
Hahahhaa deze rijstervaringen genieten!!
Ik dacht altijd dat ik een debiel was omdat de rijst best wel een eens wil mislukken, dat het zo simpel was als een ei koken, maar gelukkig gaat het bij meer mensen wel eens fout.
Heb in ieder geval een rijstkoker aan mn verlanglijst toegevoegd, lijkt me ideaaaal
Roeren in je rijst hoort ook niet:rofl:
Amy Groskamp-ten Have is shooketh