Voor de rijstverpesters: tupperware heeft een speciale rijstbak voor in de magnetron en het is fantastisch.
Dit kan ik bevestigen, ik heb deze al 10 jaar en ben zo blij met die aankoop!
Wat wil je weten? Heb beide gehad.
Hier krijg je toch verstopte poriƫn en puisten van op je bovenlip
@Shaaar ik heb deze al een miljoen jaar op mn wishlist staan en nooit gekocht. Bedankt voor deze reviews, ga het nu toch een keer doen, ben ook een rijst kook faalhaas.
ohw jakkes⦠en dat zij ook zegt: vrjaardags cadeautje slash ⦠slash wat?
en dan hij: maak maar open
en dan zij weer ja verjaardagscadeautje slash ??
en hij fluisterend: baargoud
en zij: trillende stem bbabaa-baaargoud ohwww schatttttt
alsof dat een woord is wat elke vrouw laat bibberen en je hele leven in ander licht zet, dat hij het eerst niet durft te zeggen en het daarna alleen maar durft te fluisteren.
voor krijtverf hoef je niet te schuren
Ja wie doet er dan ook latex op hout
Ziet er gewoon uit als een clown.
Ik.
Nice
Het is een soort po stoel waar ze curuma in flikkeren en kokend water. Mas vind dat elke vrouw dit doen maar ik pas
Ja okƩ maar je noemde een voorbeeld van iets wat wƩl hoort. Dat bedoelde ik.
Maar als het een grapje was dan heb ik niks gezegd
Ik heb een Surinaams Nederlandse collega en die stoomt haar puni bijna elke keer na ze ongesteld is geweest. Het is niet zoān big deal people, zoveel mensen doen dit.
Maar het lijkt me wel anders na een bevalling, omdat je dan een wond hebt. Iig van binnen, en vaak ook van buiten. Lijkt me dan veel kwetsbaarder en gevoeliger. En wat @Ovenschaal volgens mij zei, ook gevaarlijker ivm mogelijke infectie.
Ja degene die dat uitvoert zal het wel vaker gedaan hebben en daar vanaf weten.
Alsof er niet genoeg kwakzalvers op de wereld rondlopen? Ik weet verder niets van het yoni stomen, dus geen mening, maar een āiemand doet dat vakerā argument is niet heel sterk.
Wie weet hoeveel foefs er al door die oersoon verpest zijn
Het gaat me erom dat het in veel culturen heel gewoon is maar tattaās het niet kennen dus het meteen raar vinden.
Ja en als het finaal mis was gegaan dan had Mas het vast allang lang en breed uitgemeten op insta dus ik denk dat we een maand na de yoni steam iig kunnen concluderen dat het geen negatieve effecten heeft gehad
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou schrijven