Bedoel je die bejaarde met die veel te hoerige outfits?
Ja precies ik zou gewoon de waterkoker bij de client thuis gebruiken.
Street food pad thai kruiden. Nee ik heb geen idee het lijkt op curcuma
Hun adres
Ik vind het echt heel irritant dat een gebruik uit een andere cultuur hier op deze manier belachelijk gemaakt wordt. Doe even normaal.
Haha ik vind hem goed maar dat nieuws uit Libanon is echt hartverscheurend. Je ziet echt weer het typische gebeuren: influencer deelt er een story over en gaat daarna weer over op de orde van de dag. Op menselijk niveau vind ik dat echt super logisch, ik sta er nu ook niet de hele dag bij stil. Maar zo’n story vind ik dan wel weer heel performatief / slacktivistisch overkomen. Ik vind dat echt niet meer kunnen eigenlijk.
Deels wel inderdaad, maar ik zie toch ook vooral het gebruik van het gebruik uit een andere cultuur belachelijk gemaakt worden. Dus niet de yoni steam zelf maar de toepassing ervan door Layla.
Ik was ook benieuwd
Ik denk meer dat er de draak wordt gestoken met het het makkelijke verdienmodel erachter.
Nou er worden toch echt opmerkingen/grappen gemaakt over het soort kruiden dat gebruikt wordt.
Ach het is toch niet erg dat iemand zegt dat het op kurkuma lijkt, of op wat dan ook. Alsof iemand van ons precies weet hoe verschillende culturen vaginas stomen.
Het is gewoon zo lekker typisch massa. Net als toen ze bloed ging zuiveren door de neef van haar uber chauffeur. Dat hoort ook bij een bepaalde cultuur, maar mas doet vaak de vage versie van een behandeling en das gewoon grappig toch.
Trek je dit nu niet heel erg persoonlijk aan?
In mijn cultuur zijn ook bepaalde gebruiken, maar als ik zie hoe mensen die niet van mijn cultuur dat “toepassen” dan lig ik ook dubbel om hoe belachelijk het is. En hier wordt toch ook gewoon gelachen om hoe belachelijk dit is (dat ze dus iemand ervoor inhuurt etc. net als toen met dat inbinden).
Het is toch ook een beetje een gek gebruik en ook hoe het word gebracht met die luxe po stoel.
In Griekenland pleuren we je servies kapot en hier in NL prakken we al ons eten kapot . Overal zijn er wel gebruiken die een beetje grappig zijn.
En om de luxe stoomstoel die eigenlijk gewoon een po is. Als je zoekt op postoel is het ongeveer de eerste hit.
Mij gaat het er echt om dat twee witte vrouwen een traditie uit een andere cultuur overnemen én dat de ene witte vrouw er (heel veel) geld voor vraagt. Is toch ook gewoon een beetje cultural appropriation?
Ik zat de vlogs te bekijken op autoplay en was ondertussen de afwas aan het doen, gaat ie ineens naar een vlog waar Poppy nog niet geboren was maar ik had dat helemaal niet door . Ik dacht wel wow wat is ze nog zwanger maar dat zal wel horen ofzo. En ze gingen een testrit maken naar het ziekenhuis en dat vond ik ook gek maar prima you do you. Aan het einde zei ze dat ze aan het wachten was op de bevalling en toen pas snapte ik het.
Nou ja, ik kan mij daar echt niet druk om maken. Ik heb het filmpje verder ook niet gezien ofzo maar het is toch niet zo dat ze doet alsof zij de uitvinder hiervan is ofzo.
Dit vind ik wel een beetje ver gaan.
Hij had volgens mij een zakje/pakketje in zijn hand. Denk dat daar hun adres op stond
Gewoon een pakje thee openknippen en in een mooi lapje linnen doen en je bent klaar voor de stoomsessie
Het werd gewoon in de po stoel gegooid, 2 eetlepels poeder. Vervolgens 100 graden water erbij. Maar dan moest er ook koud water bij. Neem dan een waterkoker waar je dan de temperatuur kan instellen…