Beutyblogtopic XL #9

Haha en in het andere topic gaat 't alleen nog over Bonnie’s slechte interieurkeuzes :joy: Ik hou van offtopic geneuzel maar dit sla ik zelfs over :joy:

@Bergson Quality content!! Het verbaast me dat ze niet even een verzorgende behandeling en betere extensions gespond kan krijgen?

2 likes

‘Een luxe stoomstoel’. Nope, gewoon een postoel waar je normaal op kakt en piest :joy:

21 likes

Kunnen we dit topic niet enkel voor Debbie houden?

De rest is saai en niet beuty, Debbie is nooit saai en wel een beuty

16 likes

Haha ik dacht precies hetzelfde, gewoon een postoel wees er maar blij mee

2 likes

Wel snel verdient zo je centen.

Po stoel: €70
Waterkoker: €30
Bundeltje “Thaise kruiden” (leek op kurkuma): €5

Investering van €105 en een uurtje van je tijd, levert je (gokje) €75 op voor iedere gek die erin trapt.

15 likes

Volgens mij gebruikte ze ook nog Mascha’s eigen waterkoker :joy:

14 likes

Ik ben all voor baby’s en wens moeders alle geluk van de wereld toe hoor, maar heb alleen 1 stukje gekeken van der vlog waarin het net ging beginnen en na een paar minuten weer uit gedaan. En al die filmpjes van op bed met de baby trekt mij ook totaal niet. Heb dus eigenlijk geen enkele vlog meer van haar gezien sinds der bevalling en als ik de reacties hier zo lees is dat maar goed ook :sweat_smile:

Ben wel echt verbaasd dat dit dit soort vlogs echt kijkers trekt…

3 likes

Dure waterkoker dan nog!

O ja Sereen? Welke kaarsje ga je branden? Creampie? Cowgirl?

P.s. dit is niet lullig bedoeld naar wat er in beiroet is gebeurd, voordat ik wordt aangevallen

22 likes

Bedoel je die bejaarde met die veel te hoerige outfits?

5 likes

Ja precies ik zou gewoon de waterkoker bij de client thuis gebruiken.

Street food pad thai kruiden. Nee ik heb geen idee het lijkt op curcuma

12 likes

Hun adres

3 likes

Ik vind het echt heel irritant dat een gebruik uit een andere cultuur hier op deze manier belachelijk gemaakt wordt. Doe even normaal.

15 likes

Haha ik vind hem goed maar dat nieuws uit Libanon is echt hartverscheurend. Je ziet echt weer het typische gebeuren: influencer deelt er een story over en gaat daarna weer over op de orde van de dag. Op menselijk niveau vind ik dat echt super logisch, ik sta er nu ook niet de hele dag bij stil. Maar zo’n story vind ik dan wel weer heel performatief / slacktivistisch overkomen. Ik vind dat echt niet meer kunnen eigenlijk.

3 likes

Deels wel inderdaad, maar ik zie toch ook vooral het gebruik van het gebruik uit een andere cultuur belachelijk gemaakt worden. Dus niet de yoni steam zelf maar de toepassing ervan door Layla.

11 likes

Ik was ook benieuwd

Ik denk meer dat er de draak wordt gestoken met het het makkelijke verdienmodel erachter.

5 likes

Nou er worden toch echt opmerkingen/grappen gemaakt over het soort kruiden dat gebruikt wordt.

4 likes

Ach het is toch niet erg dat iemand zegt dat het op kurkuma lijkt, of op wat dan ook. Alsof iemand van ons precies weet hoe verschillende culturen vaginas stomen.

Het is gewoon zo lekker typisch massa. Net als toen ze bloed ging zuiveren door de neef van haar uber chauffeur. Dat hoort ook bij een bepaalde cultuur, maar mas doet vaak de vage versie van een behandeling en das gewoon grappig toch.

60 likes