Beutyblogtopic XL #9

Ik heb echt uitgekeken naar de nieuwe vlogs van Mascha g(heb ze paar jaar niet meer gekeken) en love de rauwheid. Alleen heb ik zo veel moeite om Gregor te verstaan. Dus kijk de vlogs nooit af zodra ik een halve minuut tekst gemist heb omdat ik het niet verstond.

Hebben meer mensen daar last van?

13 likes

Ik heb nog niks gezien van de nieuwe vlogs, maar praat ie anders anders? Kan je hem niet verstaan ivm taalgebruik en woordkeuze of omdat het te zacht of mompelend is oid?

Ik kan hem nooit verstaan!

2 likes

Ik vind hem niet zo duidelijk articuleren en hij mompelt inderdaad.

Edit: dat is volgens mij beetje hetzelfde lol

3 likes

Vind haar inderdaad niet de allerbeste, maar dat maakt het voor mij juist wel relatable. Haar skills zijn nog altijd beter dan de mijne en het is te volgen, dus steek er toch iets van op. En Vera is ook gewoon zo gezellig om naar te kijken🄰

4 likes

Ja ik snap wat je bedoelt, heb dat eigenlijk ook altijd wel een beetje bij hem. Vaak ook woordkeuze dat ik denk ??? wat zeg je jou eigenlijk?

4 likes

Ja inderdaad dat je ff moet schakelen of die iets in het Nederlands of Engels zegt en dan soms ook met zo’n dik accent uit murica eroverheen. Helemaal prima enzo, alleen soms zooo moeilijk verstaanbaar. Bijvoorbeeld laatst was er een stukje waar hij Mila te drinken gaf. Toen praatte hij ff tegen de camera en ik verstond er geen fluit van :joy:

2 likes

Nee joh juist niet in eyeliner toch? :sweat_smile:
Dit is een foto daarvan:
oog

2 likes

Ja eigenlijk bakken ze er allemaal niks van. Jammer! Gewoon die pure mazzel dat ze een van de eersten waren en daar kunnen ze inmiddels al jaren op voort borduren.

4 likes

Ooooh ok, ja dan is het voor de hand liggend dat de botox een handje helpt met het gladde voorhoofd. Blijkbaar was ze in die 5 dagen nog niet tot de conclusie gekomen dat ze het wel fijn vond dan.

Überhaupt geen bedoel je denk ik?

Je pakt EEN foto van de 617393 keer dat die meid eyeliner heeft gezet om daarmee haar hele ā€˜techniek’ neer te halen? Classy

7 likes

Ja ik ben echt een vuile bitch hoor :roll_eyes:

Naar mijn idee ziet haar eyeliner er meestal ongeveer zo uit maar daar denk jij duidelijk anders over? haar hele ā€œtechniekā€ neerhalen ook, jeetje. serieus?

edit: ik was gewoon echt verbaasd dat iemand juist haar eyeliner zo goed vind omdat ik me dat juist herinner als iets waar ze juist niet zo goed in was.

6 likes

Huh nee serieus? Als je 15 zou zeggen zou ik het ook geloven :shushing_face:

2 likes

Waarom wordt NikkieTutorials hier eigenlijk zo weinig besproken? Die plaatst toch echt regelmatig beuty content, en goede ook. En internationaal gezien zijn er nog zoveel meer om te bespreken, maar misschien is dit topic puur voor NL’se bloggers gemaakt?

3 likes

Ik denk omdat Nikkie weinig persoonlijks deelt? Ik vind haar heel leuk om te volgen, maar ben ook wel benieuwd naar de persoon er achter en hoe haar leven dan is.

Ah oke, dus het gaat hier niet zozeer om beauty maar meer de personen/verhalen erachter?

Voor mij deels wel ja.

Dit is van een recent filmpje. Niet echt wat mis met de eyeliner imo.

image

image

7 likes

Ik vind de vorm van die wing dus niet zo mooi? Het verloop van dik naar dun en de boog waarmee hij omhoog loopt.
Maar smaken verschillen natuurlijk

11 likes