Beutyblogtopic XL #9

Trek je dit nu niet heel erg persoonlijk aan?

In mijn cultuur zijn ook bepaalde gebruiken, maar als ik zie hoe mensen die niet van mijn cultuur dat “toepassen” dan lig ik ook dubbel om hoe belachelijk het is. En hier wordt toch ook gewoon gelachen om hoe belachelijk dit is (dat ze dus iemand ervoor inhuurt etc. net als toen met dat inbinden).

39 likes

Het is toch ook een beetje een gek gebruik en ook hoe het word gebracht met die luxe po stoel.
In Griekenland pleuren we je servies kapot en hier in NL prakken we al ons eten kapot . Overal zijn er wel gebruiken die een beetje grappig zijn.

32 likes

En om de luxe stoomstoel die eigenlijk gewoon een po is. Als je zoekt op postoel is het ongeveer de eerste hit.

Mij gaat het er echt om dat twee witte vrouwen een traditie uit een andere cultuur overnemen én dat de ene witte vrouw er (heel veel) geld voor vraagt. Is toch ook gewoon een beetje cultural appropriation?

17 likes

Ik zat de vlogs te bekijken op autoplay en was ondertussen de afwas aan het doen, gaat ie ineens naar een vlog waar Poppy nog niet geboren was maar ik had dat helemaal niet door :joy:. Ik dacht wel wow wat is ze nog zwanger maar dat zal wel horen ofzo. En ze gingen een testrit maken naar het ziekenhuis en dat vond ik ook gek maar prima you do you. Aan het einde zei ze dat ze aan het wachten was op de bevalling en toen pas snapte ik het.

22 likes

Nou ja, ik kan mij daar echt niet druk om maken. Ik heb het filmpje verder ook niet gezien ofzo maar het is toch niet zo dat ze doet alsof zij de uitvinder hiervan is ofzo.

Dit vind ik wel een beetje ver gaan.

Hij had volgens mij een zakje/pakketje in zijn hand. Denk dat daar hun adres op stond

Gewoon een pakje thee openknippen en in een mooi lapje linnen doen en je bent klaar voor de stoomsessie

1 like

Het werd gewoon in de po stoel gegooid, 2 eetlepels poeder. Vervolgens 100 graden water erbij. Maar dan moest er ook koud water bij. Neem dan een waterkoker waar je dan de temperatuur kan instellen…

2 likes

Bestaan die!?! Want dan wil ik er een

Die hebben de foefs gewoon hè

4 likes

Vergeet niet het action bewaarbakje! Wat een amateur is die mijt. Voor de experience zou het toch uit een Aziatisch hardhouten kistje moeten komen met een goudkleurig schepje. :triumph:

1 like

Als het Vietnamese kruiden waren hadden ze het een Pho kunnen noemen :crazy_face::joy::joy_cat:

81 likes

Kitchenaid heeft dat

Ben t met je eens. Vind dit echt weer zo’n typisch “Wij zijn nuchtere Hollanders en wij vinden dit RAAR” discussie, en het wordt ook meteen weer zo venijnig.

6 likes

:clap:t3:

2 likes

Ik heb er 1 van de Lidl (maar weet niet of ze die momenteel hebben). Ideaal voor flesjes maken voor de kinderen, direct de juiste temperatuur.

(En fijn voor groene thee bijv)

Haha en het dan Karlsmommyblogger topic noemen.

2 likes

Ik hou er niet van als thee zo loeiheet is, dan kan ik niet meteen drinken en dan vergeet ik het en zit ik weer koude thee te drinken.
Die lidl heeft toch ook alles, wie dat ooit bedacht heeft is een genie

2 likes

Ja mennn, alleen nog maar thee op 80 graden. Is echt mijn beste aankoop OOIT geweest

1 like