Beutyblogtopic XL #9

Misschien mijn bias maar ik keek net de vlog en als jij daar meer dan 4 mensen mee kan voeden, dan wil ik niet bij jou eten.

Plus je moet vretten als je borstvoeding geeft toch

48 likes

Haha ik verlaat een all you can eat sushi tent het liefst ook rollend, maar voor 2 personen is wat zij bestellen wel echt VEEL.

Ik wou dat ik zoveel sushi kon bestellen. Deze skere tatta schrikt altijd van de prijs en haalt dan weer de helft uit het thuisbezorgdmandje…

47 likes

Is dit veel? Als ik dit zie denk ik wow krijg je toch makkelijk op maar vaak zijn mijn ogen wel groter dan mn buik zeg maar

En ik rol ook het liefst naar buiten inderdaad

1 like

Ik ben best goed vretten, maar sushi krijg ik echt amper weg.
Stukje of 10, dan houdt het echt op. Voel me standaard smerig vol.

2 likes

Jezus dat gezeik meteen weer onder die foto van mas met Mila in de draagzak. Ik zou echt de comments uitzetten als ik haar was, die moedermaffia is echt verschrikkelijk.

12 likes

En ook op van die irritante schijnheilige kut toontjes allemaal ā€œLieve Mascha, hier is jullie lieve meisje echt nog te klein voor!!!|ā€ Ugh.

5 likes

Hahaha ik wilde er net iets over posten. Zullen we lid worden?

2 likes

Alleen als het een omgeknoopte doek van 800 euro is he.

Edit; wow al die zeikerds hebben dus ook een instaprofielfoto waarin ze hun baby dragen. Soortvan draag hiƫrarchie ofzo? Ik wel, maar jij mag niet om reden a b c d xyz

9 likes

Het huis van nikkie is overvallen. 4 bewapende mannen. Kregen een uur geleden al zo’n alert hier in de omgeving. Bewoner (wie weet ik niet) is gewond geraakt. Heftig.

3 likes

edit: Laat maar zie het al op rtl staan.

Heb ik verder niet op gezocht maar haar straat werd vermeld in de alert (ergens buitenaf) en zijn op een verjaardag waar er meteen gespeculeerd werd, zojuist bevestigd. De daders zijn nog niet gepakt.

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit bij puppy’s ook het geval is…

3 likes

Ik las laatst toevallig een artikel waarin een man die samen met zijn man een baby had aangaf dat ze verbaasd waren dat zij eigenlijk nooit van dat ongevraagde advies/dat soort kritiek kregen, en dat dat soort opmerkingen dus ook vooral tegen moeders/vrouwen gemaakt lijken te worden, niet tegen ouders in het algemeen. Het is natuurlijk maar een voorbeeld maar ik vond het wel interesant.

Edit: gevonden

Except for the nice midwife who mostly just told us not to worry too much, we get almost no advice that we don’t seek out ourselves. Becoming a parent in my late 30s, I have enough friends with children to know that parenting is meant to come with a barrage of unsolicited criticism from friends, healthcare professionals and strangers. What I hadn’t realised was that it isn’t parents who are on the receiving end of this opprobrium, but mothers .

16 likes

Can confirm, dit gebeurt ook met huisdieren. Sterker nog, ik krijg zelfs ā€œtipsā€ van mensen die nog nooit een papegaaitje hebben gehad en die voor geen meter kloppen. Super leuk. :roll_eyes:

Maar ook als je op parrot forums of op reddit kijkt is het vrij judgy. Soms met goede redenen, soms niet.

3 likes

Ja pff opeens tientallen post over borstvoeding, draagdoeken en de rapley methode

Draagdoeken ook echt.

Nou Madelon, daar lopen al eeuwen dan niet millennia mensen hun kinderen in te sjouwen, zonder jouw ergonomisch advies. In alle uithoeken van de wereld lopen miljoenen vrouwen rond die zich niet houden aan jouw Gegoogled M beenhouding en rebreathing en die kinderen overleven het ook gewoon.

Doe mormaal

47 likes

Nouja soms moet je verder dan kruipafstand zijn?

Of ga jij met een kruipend kind boodschappen doen?

14 likes

Lieve Mascha * insert bemoeierige opmerking * /cant

Wel bravo voor Mascha dat zij gewoon nog zo geduldig reageert op deze moedermaffia.

1 like

Als kind wilde ik ook altijd zo’n tuigje om met een lijn, maar dat mocht niet :cry:

Dus ik support je helemaal

9 likes