Beutyblogtopic XL #9

Sgat, nu ben je je eigen baas. Wat houd je tegen.

36 likes

@Milkyway klopt, maar dat de telegraaf en andere media het dan overnemene inc straatnaam enzo :woman_shrugging:t2:

@anon808047 en dan is Nikkie juist vrij prive, die deelt echt minimaa over haar priveleven ed en heeft bv in haar studiotour video ook heel duidelijk aangegeven dat er geen hometour komt.

Wat schrikken, in die video tijdens de prideweek laatst met haar manager vertelde ze nog dat ze een periode niet meer ‘s avonds over straat durfde in haar eigen dorp (ik woon in een dorp ernaast en voel me hier overal ‘s avonds echt heel veilig) en dan nu dit :worried:

1 like

Uhg ja. Zo teleurstellend ook

2 likes

Neeee hoezo sparen mensen dit?? Het is ook maar voor een jaartje ofzo.

1 like

Voor 3500 euro hoop ik toch dat de baby acute diaree krijgt in dat ding. Het soort dat er bij de nek en enkels tegelijkertijd uitkomt.

36 likes

Is dit zo’n Duggar familie.

1 like

Voor een godsvermogen aan draagdoeken maar wel een goedkoop k#tschilderijtje aan de muur dat in elk Landal-huisje hangt. :joy:

35 likes

Da fuk.
Waarom heeft iemand drieduizend draagdoeken nodig?!

1 like

Om dezelfde reden dat sommige mensen 100+ paar schoenen, tassen, horloges etc. hebben? Omdat ze het leuk vinden en sparen lijkt me.

Meer dan de helft van die doeken zijn dezelfde print in een andere kleur? Wie doet dit?

Maar die kun je een leven lang gebruiken bij wijze van spreken. Hoe lang doe je nou met zo’n draagdoek?

Jaren. M’n nicht heeft haar dochter gedragen van de geboorte tot nu en haar dochtertje is nu bijna 4. Het is voor haar een soort accessoire. Wisselt doeken met outfits, met temperaturen. Als je meerdere kinderen hebt kan zo’n doek misschien wel 10 jaar mee, als het niet meer is. Ieder z’n ding toch? Is ook niet aan mij besteed, maar om dan hier zo af te geven op iemand z’n verzameling lijkt me ook onnodig.

4 likes

Die prijs?? Is dit echt?? Daar kan je een autootje voor kopen.

6 likes

Ik vind sushi echt niet meer lekker de volgende dag maar ik heb dat ook bij alle soorten voedsel :sweat_smile:

1 like

Ik erger mij zo aan Gregor in de vlogs, iedere keer weer die stomme grapjes om aandacht te krijgen ‘‘ik kan moeilijk moedermelk geven’’. Ja Gregor dat weten wij dat dat niet gaat. En steeds dat bewijzen hoe druk hij wel niet is als vader en dat hij echt betrokken is. Waarom zijn mensen zo onder de indruk als de partner ook gewoon helpt, het is toch gewoon je kind!!

22 likes

Volgens mij maak jij je er meer druk over dan dat Greggy van zichzelf onder de indruk is, volgens mij is die man gewoon trots en blij dat hij hier (helaas in tegenstelling tot wat voor veel ouders niet mogelijk is) zo veel voor heeft nu

30 likes

Naja dat babystemmetjesgebrabbel met ontbijt maken met granola en aardbeitjes en kersjes en slapie blablablab is gewoon toch ook best wel disturbing :woozy_face:

Heel goed dat ie het doet hoor, maar ook die confirmation zo vragen met dat babystemmetjes is niet nodig imo

24 likes

Hij kan er ook niks aan doen, het is mijn ergernis aan dat babystemmetje, gebrabbel en steeds als Mascha in de camera praat een stomme grap maakt zodat Mascha op hem moet reageren en haar zin niet kan afmaken. En ook die commenters dat het zo bijzonder is hoe hij betrokken is, ja wat had je dan gedacht. Hij is de vader!

9 likes

Als ik dat stemmetje hoor dan moet ik denken aan een meisje op mijn basisschool die van de een op andere dag opeens met een babystemmetje ging praten om populair te doen, en dat de leraar na een paar weken zei, ‘‘wil je weer je normale stem gebruiken, dit is niet schattig maar genant’’ en toen ging ze weer normaal praten.

87 likes

Haha Imelda Marcos van de draagdoeken

2 likes