Mijn moeder zegt nog steeds wel eens ‘Kon ik je nog meer even lekker bij me in de draagzak doen’

Ja ik weet niet meer in welk topic maar het was een artikel van The Guardian over twee vaders!
Dan had ze wel een draagconsult kunnen geven gebruiken, als het zwaar is doe je het verkeerd.
Ja ik heb Grace wel eens zien lopen en toen dacht ik al, die heeft als kind met een te diepe M houding in de draagzak gezeten.
Jep zag ik toen ook
Ongevraagd advies vind ik vaak ook helemaal kut hoor, en van die opmerking ‘oh please neem een draagconsult’ krijg ik kromme tenen. Maar soms vind ik wel dat je iets mag zeggen als het gaat om veiligheid (dan wel op een nette manier en niet dat belerende toontje). Ik was bijv eens ergens op kraamvisite waar de oudere dochter van die mensen hele druiven te eten kreeg, dat is echt levensgevaarlijk. Toen wilde ik niet bemoeizuchtig zijn maar achteraf vond ik het ook kut dat ik er niets van gezegd heb. En ik was heel blij toen ik er op geattendeerd werd dat het heel gevaarlijk is om je kind met een dikke jas in de autostoel te zetten. Denk dat de manier waarop wel veel uitmaakt
Ik vind moeders die dat doen zo cool. Het ziet er ook zo stoer uit als ze hun kind zo op hun rug balanseren.
Ik lag als baby graag hierin, een soort draagbare hangmat. Ik houd nu ook van hangmatten dus het is wel duidelijk dat dit z’n vruchten heeft afgeworpen en grote invloed op mijn ontwikkeling heeft gehad 
Ziet er verder wel relaxed uit voor de baby ook
Wij zaten vroeger gewoon in de buggy
Dat idee heb ik er nog steeds bij, ik heb misschien twee keer een vrouw met draagzak gezien in het echt
Aan de andere kant mensen met een draagzak zijn minder hinderlijk dan mensen die overal mega in de weg staan met zon kinderwagen.
Wow cool
Vergeet de
erbij niet. En als ze er dan op aangesproken wordt vol in de verdediging dat het niet onaardig was bedoeld? Love dat Mascha erop reageert met iets van want die rollende ogen smiley was ook echt nodig?
Mijn moeder had er een hekel aan, mijn vader vond het gezellig! Dus bij wandelingetjes etc zat ik altijd bij mijn vader in de draagzak. Ik had geen idee dat dat vroeger als raar gezien werd.
De vraag is: hoe vaak wassen jullie je draagzak/doek? 
Ik heb een aantal vriendinnen die absoluut geen hippie zijn, maar wel een draagdoek hebben gebruikt voor hun baby’s.
Gebeurt toch vaker in o.a. Afrika dat kids op de rug gedragen worden. Of moet ze nauwkeurig de wijk vermelden waar ze woonde?
Nou afrika is niet een land he. Als je een wijk vermeld wil ik ook graag het land en de stad of het dorp.
Hahahaha ik vraag me altijd af wat voor typisch dat zullen zijn.
Jaaa uiteraard dat snap ik, maar technisch gezien ben je correct als je Afrika zegt. Het is meer dat ik me kan voorstellen dat je ivm anonimiteit bijv liever Afrika zegt dan het land zelf benoemt