Beutyblogtopic XL #9

Dat is waar de spon te scoren valt momenteel.

8 likes

Iets met ForeverKailyn? Of we denken aan totaal verschillende personenšŸ¤”

1 like

Ja zo obvious :pensive: Ik vind het eigenlijk een beetje sneu (worden) hoe ze steeds op andere manieren hustlet

1 like

In dit geval wel

1 like

8 likes

Oh jeetje zij was echt helemaal uit mijn geheugenā€¦ Aan haar insta te zien heeft ze nu zoā€™n piramide ā€˜businessā€™ met detoxen enzo

Met de partner van Sanne gaat het heel goed volgens mij!

Is Ilja die ene die ineens ging scheiden met 2 dochters en in een appartementen moest gaan wonen?

4 likes

Maar kijken jullie nog naar tutorials van NL beautybloggers? Ik vind die altijd zo saai, ben meer dan van Jackie Aina, iluvsarahi qua creativiteit. OkƩ is altijd full coverage maar heb altijd zin om hun looks na te maken als ik het zie.

4 likes

Denk jij aan Gothic Cynthia?

1 like

Hindash, Lisa Eldridge en RawBeautyKristi zijn mijn favorieten qua looks en tutorials enzo. NL beautybloggers volg ik eigenlijk meer voor de gezelligheid en niet genoeg om zelfs maar te weten of ze nog steeds tutorials maken.

4 likes

Ja Hindash en Timmy :heart_eyes::heart_eyes:. Hij legt alles zo rustig uit en het is zo mooi steeds. Zijn foxy eye was spot on. Ik volg nikkimakeup ook en zij doet elke zondag tutorial via insta stories

2 likes

Ja. Ik hoor enkel gebrabbel als hij praat. Ik vind zijn gebrabbel ook nooit interessant. Het gesprek dat ze in de 2e vlog van vandaag voerden op de bank vond ik dan wel weer goed te volgen en ik had minder het idee dat hij zo ā€˜geforceerdā€™ aan het brabbelen was.

2 likes

Oh, ja als ik deze foto zie dan valt het tegen. Kan me herinneren dat ze mega mooie laaaange en scherpe winged eyeliner zette bij zichzelf.

1 like

Ik vind die onderste een heel mooie glow (en alles behalve mat?), die bovenste lijkt gewoon raar. Ik denk dat ze zo gefocust is op glow dat ze niet meer inziet dat dit echt veel te veel van het goede is?

2 likes

Volgens mij is het niet eens een variegata, wat een goede #plantmom is ze toch. Correct me if Iā€™m wrong want er zitten hier experts die veel meer weten over planten.

Dat dan weer wel. Hij is alleen niet zo wit.

Ik dacht dat het een Thai constellation was! Maar niet dus. Bedankt voor de correctie.

Hindash!! Ik heb stiekem een crush op hem. En hij legt alles zo rustig uit.

1 like

geloof trouwens niet dat die plant op de foto een stek van haar oude plant is. ze had laatst iets op insta (stories?) gepost dat een vriendin van haar extra naar een winkeltje in rotterdam was gegaan voor een bepaalde plant, en toen stond deze monstera stek er dus naast.

heb er net een heel team op gezet (ok ik heb zelf zitten graven op beutylab) en zag dat de plant 2017 nog leefde, en 2018 nergens meer te bekennen was, geen stekken op water, en de plant had veel minder wit.

groetjes de monstera maffia

72 likes

Edit: kwam ook nog dit tegen:

Morgen wordt onze tuin afgemaakt, en daarna kunnen we het lekker gezellig gaan inrichten! Mijn inspiratie is de tuin van oom Marcel, die een waar tropisch paradijs heeft gecreĆ«erd in het hartje van Overvecht. Oom Marcel is onwijs goed met planten en is elke dag bezig in zijn tuin, en ikā€¦ kan dat niet. Ja, water geven kan ik, maar meer ook niet. Ik wil daarom gewoon grote plantenbakken neerzetten, afgewisseld met kleinere bloempotten, waarin ik tropische planten wil doen.

nouja misschien heeft ze inmiddels groene vingers gekregen, maar vind het alsnog irritant dat ze nu doet alsof ze haar secret hobby eindelijk durft te vertellen terwijl ze gewoon de trend volgt.

edit: ik heb sowieso al een beetje haat aan mensen die hun tuin - laten - doen

48 likes