Beutyblogtopic XL #9

Edit: kwam ook nog dit tegen:

Morgen wordt onze tuin afgemaakt, en daarna kunnen we het lekker gezellig gaan inrichten! Mijn inspiratie is de tuin van oom Marcel, die een waar tropisch paradijs heeft gecreëerd in het hartje van Overvecht. Oom Marcel is onwijs goed met planten en is elke dag bezig in zijn tuin, en ik… kan dat niet. Ja, water geven kan ik, maar meer ook niet. Ik wil daarom gewoon grote plantenbakken neerzetten, afgewisseld met kleinere bloempotten, waarin ik tropische planten wil doen.

nouja misschien heeft ze inmiddels groene vingers gekregen, maar vind het alsnog irritant dat ze nu doet alsof ze haar secret hobby eindelijk durft te vertellen terwijl ze gewoon de trend volgt.

edit: ik heb sowieso al een beetje haat aan mensen die hun tuin - laten - doen

48 likes

Ik wist niet dat die variant zo bijzonder was​:joy: Ik was laatst in de Intratuin en toen stonden er echt meeeegaaaa veel! Zelfs 1 die misschien wel 2 tot 3 meter hoog was. Hoe veel zou die wel niet hebben gekost?:joy:

Serena doet best veel shady dingen he?

26 likes

Ik zag ze laatst bij intratuin en bij die betaalde je voor een plant met 3 bladeren 125 euro. Dus ik denk dat jouwe dan heel duur was haha.

Precies dat ja.

Omg​:joy::joy::joy:

Marshall van Serena is wel echt een heeeeel schattig en aandoenlijk jochie hoor. Wat een lieve blik in zijn ogen en een lieve toet. :heart:

4 likes

Precies de verhoudingen die ik van mijn moeder heb geleerd. Werkt altijd. Wel basmati inderdaad.

Prima, thanks for asking.

Edit: L hier btw, niet Ilja

20 likes

Is heel lang geleden ja, 2009 tot 2012 ongeveer. Ben altijd zeer verrast dat mensen dat nog zo paraat hebben hahah.
Maar leuk, hoi!

5 likes

Totaal niet hahah
Ik werk in een totaal ander veld en heb laatst eindelijk m’n belachelijke collectie aan make up en nagellak die ik niet gebruik aan vriendinnen gegeven.
Ik heb nu nog 4 oogschaduw palettes (waarvan ik er maar 2 gebruik), 4 lipsticks, 1 blush, 1 highlighter, 1 sheer foundation, 1 concealer, 1 browgel, 1 mascara, 1 roze en 1 rode nagellak. Helemaal prima zo ipv al die lades vol met spul waar ik niks mee deed meer.

10 likes

Titel!

Complimenten voor het speurwerk :+1:

1 like

Nog 43 forummers vertellen hun monsteraverhaal in 3…2…1…

42 likes

Dat heet een gesprek voeren.

17 likes

Sorry iedere vraag eindigt op een vraagteken dus ik weet niet waar ik moet beginnen met reageren :joy: Dat mag je allemaal prima en ik mag het dan weer niet classy vinden hoe jij het verkondigt én jij mag dat dan inderdaad ook weer stom vinden. Allemaal prima :slight_smile:

Eh…
Ok. prima :slight_smile:
Zand erover dan maar (zonder vraagteken)

Oh ja ik zag van de week een decluttervideo of zo want ik ben dit ook van plan, lekker een hoop meuk wegdoen. Nagellak zal wel lastiger worden, ook al draag ik het niet zo vaak.

Ik kijk graag naar Robert Welsh. Hij is echt super goed en heerlijk om naar te luisteren.

3 likes

Een vraag die eindigt met een vraagteken!

11 likes

4 likes