Holy shit, ingebroken bij Nikkie en Dylan en onder schot gehouden?!
Edit: sorrryyyy zie nu het boulevard topic.
Holy shit, ingebroken bij Nikkie en Dylan en onder schot gehouden?!
Edit: sorrryyyy zie nu het boulevard topic.
Neee wat vreselijk:(((
Wat afschuwelijk:(
Misselijkmakende beauty:
(Ik ging van ‘how it’s made’ filmpjes naar dit??? Ik snap er ook niets van).
Ik😝 maar geen artipoppe overigens.
Je hebt verschillende maten (van maat 2 tm maat 8) en je kan met elke maat weer 928383 verschillende manieren knopen, dus bijna iedereen kan werken met elke maat.
Dan heb je nog verschillende blends die allemaal weer verschillende draagkwaliteiten hebben. En verder is het gewoon leuk en een heel “wereldje”. Sommige mensen sparen duren tassen of schoenen, andere doeken.
Voordeel is dat je veel tweedehands koopt en gewoon weer makkelijk kan doorverkopen en/of ruilen dus het kost wel wat geld maar het meeste krijg je gewoon weer terug.
Tot zover mijn spreekbeurt.
Er was er ook een van €7700 geloof ik.
Er gaat echt een wereld voor me open, dank voor je spreekbeurt!
Er staan weer zoveel ongevraagde adviezen onder de nieuwe vlog. Eentje over dat je je baby moet insmeren met warme olijfolie tegen krampjes (?) en geen medicatie moet geven omdat de darmen daar lui van worden. Gisteren al dat gedoe over die draagzak, meine gutte ik zou hier echt horendol van worden.
Nou dat snap ik goed hoor. Sommige doeken zijn heel ingewikkeld om te knopen. En je kunt zo leren hoe je de beentjes van je baby in de doek kunt stoppen zodat het een beetje ergonomisch verantwoord is. En ook hoe het hoofdje moet zodat je baby niet stikt. Zo kun je inderdaad op alles wat met ouders te maken heeft afgeven en belachelijk maken ja.
Ik vind dat de moeders in kwestie zich in dit geval belachelijk maken door op IEDER ding dat Mascha doet kritiek te leveren. Ben je blij met je baby, krijg je iedere dag op social een bak gezeik over je heen omdat je weer iets niet goed doet volgens iemand. Ik vind iedereen hier juist heel meelevend reageren. (Maar goed, ik ben sowieso geen voorstander van je kinderen delen op social media)
Mas heeft een gewone draagzak toch ? Is dat daarvoor ook van belang ? Met een doek kan ik het begrijpen, maar zo’n zak is best rechttoe rechtaan toch ?
Ook met een draagzak kan je niet ergonomisch dragen als je hem niet goed afstelt op je kindje. Ze moeten wel in de goede houding zitten.
Die mensen kunnen dat ook op een normale manier tegen haar zeggen tho, ik snap echt niet hoe die moekes denken dat het een goed idee is om naar vreemde vrouwen snarky comments te maken als “ oh please neem een draagconsult.” Houd dan gewoon je mond, nobody asked you Debra.
Dit vind ik wel een normale manier van advies geven, zo kan het ook gewoon.
Een getrouwde vrouw die niet bestaat uit melk/vlees misschien?
Haha het is haar blognaam (ze blogt over veganisme, moederschap, huishoudelijke dingen etc). Volgens mij is het een combi van vegan en de term “wifey material”
Maar dit vind ik ook al irritant. Alsof Massa daar niet aan gedacht heeft, alsof ze zomaar dr kind in zo’n zak zou proppen en ze liggen nota bene.