Jongens er gaan helaas wel eens kinderen dood omdat ouders een draagzak of doek verkeerd gebruiken. Er zijn consulten voor alles, zeker als het gaat om kinderen.
Ik weet niet, er zijn wel echt veel manieren waarop je een baby verkeerd kan dragen en dat kan blijvende schade opleveren voor moeder en kind. Ik ben het met je eens dat de moedermaffia online 90% vd tijd haar waffel zou moeten houden, maar sommige dingen kan je wel beter een keer te veel dan te weinig van iemand horen. En als het gewoon op normale toon is en duidelijk echt goed bedoeld, en niet als sneer of verkapt commentaar, ja prima toch?
Nou ja het is geen kwade wil maar super veel ouders die het voor het eerst doen zien echt niet dat iets niet goed zit. En het gaat wel om zowel je eigen gezondheid als die van je baby, zowel verstikkingsgevaar direct als heupproblemen bij verkeerd dragen op de lange termijn.
Ik ben overigens helemaal niet van âneem aub een draagconsultâ en comment sowieso nooit onder dat soort fotoâs ook al vind ik er iets van, maar zo recht toe recht aan simpel als kind erin en klaar is het echt niet en het is helemaal niet erg dat veel ouders daar hulp bij nodig hebben. Wat een hooghartig gedoe zeg.
https://www.ad.nl/show/lieke-van-lexmond-onder-vuur-om-draagzak-baby-zef~a76a3b7e/
Genoeg die zoân draagzak compleet verkeerd gebruiken qua houding. Of die de kindjes teveel afdekken (zelf een jas dicht eroverheen doen) waardoor kindjes geen lucht krijgen (en kunnen overlijden).
Er is hier toch ook niemand die zegt dat dat wel nodig is (al die comments)?
Nee, dat is allemaal oké totdat een schoonmoeder ongevraagd advies heeft
Oh helemaal mee eens! Vreselijk inderdaad en zoiets zou ik nooit zeggen.
Ik reageerde alleen op wat hier op het forum wordt gezegd âhahaha is een draagconsult ook al een dingâ en op de mens blijft me teleurstellen met de meme âthere are people dying here Kimâ
Hoezo.
Ik zou echt gierend gek worden van Gregor. Hij moet de hele tijd ook iets zeggen met dat stemmetje. Gewoon de hele tijd! Daarnaast valt het mij op dat ze alles samen doen, maar echt allesss.
Ik heb vannacht gedroomd dat ik met Lottelovesbeauty een bank ging overvallen en toen we ermee weg wilden vluchten naar een ander land wilde ze eerst naar huis om rustig te douchen. En toen we onze koffers gingen inpakken zei ze dat we maar 1 outfit mochten meenemen in het kader van minimalisme.
Overigens hebben we t vliegtuig niet gehaald want op t vliegveld ging t alarm af
IkâŠga maar eens een boek lezen vandaag.
Ik vind hem wel echt aandoenlijk, hoe hij zijn best doet etc. Maar de hele tijd dat babystemmetje
Als toppunt hun gezamenlijke orgasme van een fucking spaarpot van Tiffanyâs
Mijn moeder zegt nog steeds wel eens âKon ik je nog meer even lekker bij me in de draagzak doenâ
Ja ik weet niet meer in welk topic maar het was een artikel van The Guardian over twee vaders!
Dan had ze wel een draagconsult kunnen geven gebruiken, als het zwaar is doe je het verkeerd.
Ja ik heb Grace wel eens zien lopen en toen dacht ik al, die heeft als kind met een te diepe M houding in de draagzak gezeten.
Jep zag ik toen ook
Ongevraagd advies vind ik vaak ook helemaal kut hoor, en van die opmerking âoh please neem een draagconsultâ krijg ik kromme tenen. Maar soms vind ik wel dat je iets mag zeggen als het gaat om veiligheid (dan wel op een nette manier en niet dat belerende toontje). Ik was bijv eens ergens op kraamvisite waar de oudere dochter van die mensen hele druiven te eten kreeg, dat is echt levensgevaarlijk. Toen wilde ik niet bemoeizuchtig zijn maar achteraf vond ik het ook kut dat ik er niets van gezegd heb. En ik was heel blij toen ik er op geattendeerd werd dat het heel gevaarlijk is om je kind met een dikke jas in de autostoel te zetten. Denk dat de manier waarop wel veel uitmaakt
Ik vind moeders die dat doen zo cool. Het ziet er ook zo stoer uit als ze hun kind zo op hun rug balanseren.
Ik lag als baby graag hierin, een soort draagbare hangmat. Ik houd nu ook van hangmatten dus het is wel duidelijk dat dit zân vruchten heeft afgeworpen en grote invloed op mijn ontwikkeling heeft gehad
Ziet er verder wel relaxed uit voor de baby ook
Wij zaten vroeger gewoon in de buggy
Dat idee heb ik er nog steeds bij, ik heb misschien twee keer een vrouw met draagzak gezien in het echt