Beutyblogtopic XL

Kan iemand mij uitleggen hoe dit fashion is?

20 likes

Niet?

5 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

Nee. Dat kan niemand. En dat wil ook niemand.
(:crazy_face:)

2 likes

Het zou fashion zijn geweest als die had geposeerd bij lava. Dan viel hij nauwelijks op. #camouflage #urban #wondervandenatuur #puurnatuur #lekkergek

4 likes

#casualfriday

1 like

Mijn liefde voor de film The Incredibles is ineens verdwenen.

6 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Haha dit is dan wel weer mooi

8 likes

Nou ja smaken verschillen gewoon toch?
Vind deze opmerking eigenlijk niet zo oke. Ja zijn kledingsmaak vind ik ook vreselijk maar we hoeven hem niet helemaal omlaag te halen.

8 likes

vond ik van de vlog op de borrelboot ook! bij bonnie zag ik leuke beelden van dat feestje, dus ik dacht okee kijk deze van mascha ook nog even maar echt saai is een understatement.

2 likes

wel leuk! ga wel volgen. haar eigen volgers lijken trouwens wel af te nemen?

Willemijn en Martine hebben andere namen op Instagram genomen (wilvantien en tienvanwil) en er staat nu ook bij hun bio: ‘alles wat wij vinden dat jij moet weten over het moederschap en positief leven’. Wat een rare zin.

5 likes

Maandag kondigen Wil & Tien ook hun nieuwe project aan, zegt @wilvantien op Insta.

1 like

vindt die naamsverandering ook maar raar? alsof ze eigendom zijn van elkaar?

6 likes

En maandag kondigen ze hun nieuwe project aan. Zullen ze dan eindelijk officieel een mommyblog worden? :roll_eyes:

4 likes

Ik heb het gevoel, mede door de naamverandering, dat ze of een nieuw platform starten of hun blog een andere wending gaan geven.

4 likes

Ze zeggen dat ze er al maanden achter de schermen mee bezig zijn, dus mag hopen dat het wat ‘spectaculairder’ is. Misschien een boek ofzo.

Dat zal wel wilentien.nl worden dan?

5 likes

Waarom moet Mascha zich altijd verdedigen, ze heeft nu ook weer een paar instastory’s erover geplaatst.

En hoe krijgt ze het voor elkaar dat ze op de bewerkte versie van die foto er ‘voller’ uitziet dan op de originele.

5 likes