Beutyblogtopic XL

en toch he, totaal niet jaloers op dit.

Als diëten zouden werken, was niemand meer dik geweest.

4 likes

nouu…

Je kan ook dik worden door medicatie of een stofwisselingsziekte. Dan kan je diëten wat je wil, maar dan werkt het evengoed niet.

2 likes

Heeft iemand van jullie dat boek van Jamie gelezen? Slaat totaal nergens op… die Tim Hofman geeft er ook al vrij harde kritiek op in zijn insta stories

Deze dus :):blush:

1 like

https://ig.me/1KZCfuxKAGGtSCY

Kan iemand me deze pose uitleggen? Gewoon waarom?

17 likes

Zo poseerde mijn nichtje 5 jaar geleden op al haar facebookfoto’s.

Ze was toen net 13.

12 likes

Omdat hippe 15-jarige zo poseren.

1 like

Is it organic tho

4 likes

Ja, door minder te eten word je minder dik, maar hoe hoog is de ECHTE succeskans van diëten? Hoeveel mensen zijn er na 1 of 2 jaar nog steeds afgevallen? Hoeveel Obese deelnemers zijn nog op hun streefgewicht?

Helaas spreek ik uit ervaring. Na mijn halve leven succesvol en minder succesvol aan diëten te zijn begonnen, ben ik nog steeds een paar kilo te zwaar, ben ik de hele dag met wel/niet eten en stomme eetregeltjes bezig die ik in mijn hoofd aan die diëten heb overgehouden en ben ik nu dus aan het leren om gewoon weer eens te luisteren naar of mijn maag rammelt en waar ik trek in heb. En dat is door al dat lijnen verdomd moeilijk geworden. Om nog maar te zwijgen over de vreetbuien die ik heb gekregen door al het “verboden voedsel”.

Zoveel vakanties gewoon niet oprecht van kunnen genieten omdat ik zo van mezelf in bikini baalde, dat ik aan het strand aan het uitdenken was hoe ik als ik thuis was echt heel hard ging lijnen en sporten, zodat ik de volgende vakantie kon shinen in bikini. Zo zonde.

Ik kan goed leren, heb een goede baan waar ik een uitmuntende beoordeling voor kreeg, ben een lieve vriendin en mijn lijf is onwijs sterk en nooit ziek. En dat alles verbleekt in mijn hoofd gewoon, omdat ik bijna 24/7 baal van het feit dat ik niet slank genoeg ben.

Sorry, persoonlijk puntje van frustratie. Ik vind het juist zo fijn voor Cynthia dat ze probeert trots te zijn op alles wat ze heeft bereikt en alle gewichtstruggles naar de achtergrond probeert te krijgen. En zo klote dat dat moeilijk is, omdat andere mensen het nodig vinden haar ongevraagd ter verantwoording te roepen erover. Laat haar mens zijn en van haar leven en haar wijn genieten.

15 likes

Snap wat je bedoelt… eigenlijk heb ik dit gevoel al bij haar sinds ze ineens naar de comic-con ging… dat ik dacht van: “ maar dat is toch niks voor jou??”

Ik denk wel dat als ze eenmaal zwanger zijn ze ook meer volwassen worden hoor, een baby is een grote verandering…

Zoals jij het omschrijft klinkt het als een vroeg midlifecrisis :joy:

1 like

Er is al veel gezegd over “de” scheurkalender, maar ik wil nog even kwijt dat ik me stoor aan de papierdikte (of eerder dunte). Misschien een doelbewuste keuze, om je eraan te herinneren dat de volgende dag vol wijsheden al op de loer ligt :thinking:

6 likes

Ik vind het eigenlijk ook wel sneu dat we met z’n allen die kalender zo afkraken. Stel je voor dat je iets hebt gemaakt en daar trots op bent en dat het dan zo wordt afgezeken. :frown: Of misschien boeit het je dan niet omdat je toch al te trots en blij bent. Hoop het laatste. Of dat Cynthia niet meeleest.

3 likes

Ik vind scheurkalenders best leuk. Lekker oldskool. Maar deze vind ik saai. Er staan loze kreten op.

1 like

Haha het lijkt ook echt alsof dat mondje Maaaniesjjj zegt

35 likes

Ja Haha manisssssj!

1 like

Mascha comment bij Monica Geuze dat ze zo verliefd is op de baby en gelijk wordt er gevraagd “wanneer ga jij een baby maken?”. Gelukkig wordt diegene wel teruggefloten. Zo onopgevoed sommige mensen :disappointed:

8 likes

Maar dat iets ouderwets is is nog geen reden om het helemaal af te zeiken toch? Ik weet dat kritisch zijn hét ding is in dit topic maar ik vond het ineens zo zielig of zo.