Beutyblogtopic XL

Ze heeft alles toch al verteld op haar wijnaccount? Snap niet dat ze het zo wil uitmelken om er ook nog een blogpost aan te wijden

1 like

Ze moet ergens die wijn van betalen. Hoe meer kliks en views. Hoe meer chardonnays :wine_glass:

3 likes

Ja heftig toch? Maar ik denk dat dit vaker voorkomt in Azië gezien de populariteit van ingrepen… denk dat veel mensen gewoon niet weten hoe hun partner er ‘eigenlijk’ uitziet.

Dit. Ze heeft trouwens dezelfde vraag gesteld op haar wijn insta en daar stemde net 70% voor ja :roll_eyes:. Krijgen we dus van de week weer een artikel met ‘ik kreeg heel veel vragen hierover, dus vandaag vertel ik je over mijn proefgroep’ :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

8 likes

Wat een hoop clichés inderdaad…

6 likes

BARF!!!

3 likes

Ja logisch dat de meerderheid daar ‘ja’ stemt. Als je op een hondenaccount vraagt of mensen honden leuk vinden, zal de meerheid ook ‘ja’ stemmen :sleepy:

9 likes

mijn vriend vind dat ik op vera lijk dus weer een teken dat wij voor elkaar gemaakt zijn

1 like

Niet echt grappig…

2 likes

Ik vind die kalender echt lame. Vooral deze: “Ik heb een strategisch plan. Het heet ‘dingen doen’.”

23 likes

Ja die toon is ook zo… sarcastisch of zo? Neerbuigend.

2 likes

Bovendien vind ik dat meer een operationeel plan.

3 likes

Ja ik vind dit ook zielig voor haar. Vooral omdat ze toch best open heeft gedeeld over haar medicijn gebruik. Voor sommige mensen is afvallen niet makkelijk.

[Hoewel ik wel vind dat ze wat aan der haar kan doen]

1 like

Ik vind het ook écht zielig. Ik heb weinig met Cynthia, maar het is echt belachelijk dat mensen denken dat alles maar gezegd mag worden als je een ‘‘publiek’’ persoon bent/veel op social media zet.

2 likes

Ja precies!!

Iemand had tegen haar iets gezegd in de trant van “oh meisje toch je bent wel heel veel aangekomen, gaat alles wel goed met je?”

Toen zei Cynthia dat dat niet oke was en dat ze indd aangekomen is en dat dat komt doordat ze medicijnen slikt én geniet van het leven. Dat ze elke dag zulke berichten krijgt (met tranen in der ogen) en dat het niet oke is zulke dingen te zeggen en vooral niet op zo’n neerbuigende toon.

1 like

Ik vind haar ook niet super veel aangekomen, maar vind soms dat ze wat onflatteuze kleding draagt. Aan de andere kant is het ook super warm en draag ik zelf nu ook misschien wel onflatteuze kleding. Ik vond bijvoorbeeld dat blauwe jurkje wat ze in Zweden droeg gewoon erg leuk staan.

1 like

tipz

Nog wat gratis tips met spelfouten voor de FF kalender.

19 likes

Dat lijkt me als kind van trouwens ook wel naar. Dat je naar oude foto’s van je moeder kijkt en je ziet dat ze heel erg op jou leek vroeger, maar dat dus niet mooi genoeg vond en zich heeft laten verbouwen. Doet toch ook niet veel goed voor je zelfvertrouwen

Zeg ik overigens niet mee dat je als moeder niet iets aan jezelf mag laten veranderen wat je niet mooi vindt, doe wat je niet laten kan, maar dat lijkt me als kind wel lastig.

5 likes

Ja waarschijnlijk wel. Maar dat vind ik dan weer iets verdrietigs hebben. Terwijl ik er helemaal voor ben om iets aan jezelf te veranderen als je er echt mee zit en het je ongelukkig maakt maar zo geef je dat kind niet eens een eerlijke kans om zichzelf mooi te vinden?

Haha sorry ik denk hier te diep over na

2 likes