Haha same. Ik kijk echt nooit iets van iemand maar dit topic is soms zo fijn.
“Waarom ga je niet meer met Cynthia om?”
Ik kijk de vlog waarin massa ‘aangeschoten’ is maar ze zit duidelijk gewoon aan de pillen of ben ik nou gek
Dacht ik eerst ook! Maar zag dat ze iets in de comments reageerde over weinig drugsgebruik daar ivm vrij strenge wetgeving, dus lijkt me dan toch niet.
Want ze is altijd zo oprecht?
Denk je dan ook dat ze op burningman geen pillen gebruikt?
Jaaa ik snap wat je bedoelt, maar ik weet niet of ze 10 jaar gevangenisstraf zou riskeren. Misschien wel ons laten denken dat ze het zou doen voor het ‘stoute’ imago maar daadwerkelijk doen?
Man man man, zwaar leven heeft die meid
LOL als ik een zeurkalender wil koop ik die van Peter van Straaten wel (RIP)
Ik doe iets goed fout of ik doe het niet.
Haha NIET TE DOEN JONGENS
Ze had idd geblowd op Burning Man heeft ze wel eens toegegeven
Heftig zeg.
Ja dit vond ze zelf helemaal de shit :’) volgens mij had ze dat met Anna gedaan toen
Aranka geeft (gesponsorde) tips over spullen om mee te nemen in je tas als het heel warm is, naar het strand of zwembad. Bijvoorbeeld weight watchers repen met chocola!
…
Er is in dat hele advertorialproces toch wel iemand, IEMAND die op een gegeven moment zegt, ‘wacht even jongens, volgens mij klopt er iets niet. Gebeurde er nou niet iets met chocola als het warm wordt?’
Toevallig volg ik haar maar geen id hoe ik erbij kwam. Maar wat me opvalt, ze isvolgens mij een visagiste maar haar eigen make-up lijkt verre van goed gedaan. Uiteraard kwestie van smaak maar bv haar wenkbrauwen en foundation vind ik soms echt shocking.
sowieso dat soort artikelen. Pure minachting van je publiek.
Dat je denkt een artikel over een eerste vakantie samen naar turkije, blijkt het een ad te zijn voor een site met turkse visa. Je publiek is toch niet dom of wat. Ja ik heb het tegen jou elise.
Aarghhhh ik wil een opmerking maken over die foto van Elise met haar vriend hierboven. Maar ik heb laatst beloofd, door het kutopmerkingen topic, dat ik mij online ga gedragen zoals ik mij in real life ook gedraag.
Dus bij dezen; wat een schattige foto