Beutyblogtopic XL

Wat ziet Cynthia’s haar er verschrikkelijk uit. Net een grote bos oranje stro.

6 likes

Dat zat ik me vandaag ook te bedenken toen ik haar foto’s in het artikel van vandaag zag. Ziet er echt heel droog en verbleekt uit. Zeker als je 't vergelijkt met de “voor” foto’s van haar PMU die ze er naast gezet heeft. Was meer verbaasd over haar haar dan dat ik naar haar wenkbrauwen keek :joy:

Ja heeel onverzorgd! Echt zon dode bassie pruik

8 likes

Ik dacht altijd dat het was omdat vrouwen van nature een band met de baby hebben en mannen niet, en dat ze als de baby op hen lijkt meer de neiging hebben hem te beschermen.

1 like

Waarom niet dan?

Je kan denk ik niet ‘weten’ welke genen van de man komen en welke van de vrouw toch? Of wel?

Dit kan wel

Maar je kunt niet vanaf de Middeleeuwen een soort genetische aanpassing hebben gekregen dat baby’s automatisch meer lijken op de vader. De kans is namelijk bij elke zaadcel en eicel weer gelijk. Het kan wel een evolutionair dingetje zijn maar dat geldt dan voor alle pasgeboren baby’s en is niet een soort selectieproces vanuit de Middeleeuwen

3 likes

Ik weet niet of die kans zomaar gelijk is. Theoretisch gezien zou het best kunnen zijn dat je op die manier mannen uit selecteert die sterkere fenotypische genen hebben. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat zo specifiek kan dat het alleen bij de geboorte dan zo is, dan zou het eerder zo zijn dat we allemaal meer op onze vader lijken dan op onze moeder. Evolutie is geen “logisch” proces.
Bovendien zouden de dochters van die mannen dan ook weer de sterke fenotype genen erven waardoor je weer op 50/50 zit? Wel interessant om over na te denken.

1 like

Cynthia heeft meer aan een kappertje dan aan een gesponsorde fiets.

9 likes

Precies dit.

Ik ben wel echt bij Manon geweest door Cynthia en ben mega blij met mijn wenkies nu #nospon

1 like

Ook om het voor mijn eigen wijngedrag op te nemen (:p) maar bij zo’n restaurant heb je vaak een wijnarrangement waarbij je bij iedere gang een ander glas wijn krijgt. Vaak kun je ook halve nemen.

3 likes

Ik lees toch best wat verhalen dat de PMU uiteindelijk na een paar maanden wel flink vervaagt. In de spon/salon hebben ze het over na een jaar bijwerken maar volgens de meesten is het toch al eerder na een maand of 6. Vind ik best een verschil, zeker voor dat geld.

Ja, en dan deed Nederland nog niet eens met het WK voetballen mee.
Of is Cynth vroeg met haar oranje koorts?

1 like

Ik heb het er nu 6 maanden op zitten en het is nog steeds perfect. Is denk ik maar net een combinatie van factoren. Tis wel poep duur en ik stierf zowat van de pijn

Ben blij dat het bij jou zo goed uitpakt! Ik had er misschien niet genoeg bij stilgestaan dat het heel persoonlijk kan zijn qua huidypes.

Ik heb het weggehaald. Bedoelde het niet lullig overigens maar ik snap je punt.

1 like

Ik word echt niet heel vrolijk van een half naakte Gregor een halve vlog lang.

5 likes

:smirk::smirk::smirk::smirk: KijK dU Vl0g Vo0r ht AntWoorDtdt!

… grapje: bovenkant gelukkig😂

6 likes

HAHAHA, onderkant zou dus echt nog kunnen ook. Op dit moment verbaast me niks meer in de vlogs.

Dit pareltje op het einde ook:

Mas heeft een nieuwe kaars aangestoken van Diptyque en hij heet “haajver”.
Op de kaars staat heel groot ‘hiver’.

49 likes