Beutyblogtopic XL

Massa in vlog van vandaag:

“Mensen hebben in de vlogs gezien dat foef goed kan dansen”

In welke vlog? In zag alleen maar grek die probeerde te dansen maar het te cringe was om langer dan 5 sec naar te kijken

13 likes

Zeker die vlog van bij Rens Kroes hahaha. Vast dezelfde minions die haar goed vonden zingen.

2 likes

Ja maar eerlijk, dat was toch niet om aan te zien???

2 likes

Ik kijk weer eens op de tumblr en het is toch eigenlijk ongelofelijk hoe vaak Cynthia zichzelf in de nesten werkt met ruzies, spon en foute opmerkingen. Hoe krijgt ze het voor elkaar. Elke keer als je haar het voordeel van de twijfel wil geven flikt ze weer iets.

9 likes

Oh die stijlvideo met Claire is wel leuk. Ook wel fijn dat er iemand eindelijk tegen de gekke keuzes van Mas stribbelt

5 likes

Ik vond het echt vet saai en lang duren allemaal. Claire had wel leuke dingetjes, maar verder pfhuerguwehjhre tijdverspilling.

1 like

Vond het ook echt zo suf dat ze alleen bij de UO zijn gebleven. Booooooring

2 likes

Vera post dit:

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat laatste stukje echt een beetje misplaatst. Waarom moet er zo ontzettend gefocust worden op dat lichaam (hoe dat er ook uitziet) en moet daar zo’n spierbal armpje bij?
Als ik iemand zou zien posten "btw loooove hoe mijn wasbordje zichbaar is op deze foto :muscle: " of "wow kijk mijn borsten :heart_eyes: " zou ik dat even vreemd vinden. Die foto’s van Anna die hier wel eens gepost worden bijvoorbeeld, daar staat het dan niet letterlijk bij zoals hier, maar dat hoeft ook niet, het is wel duidelijk waar die foto’s om draaien.
Maar ik had ergens gehoopt dat Vera dat op een andere manier zouden aanpakken in plaats van nog altijd diezelfde focus op lichamen. Dit is toch niet de weg naar verbetering of vernieuwing, dit is gewoon hetzelfde gedoe in een ander jasje.

62 likes

Ja idd!
Vond wel dat ze veel kocht uiteindelijk.
Nu thuis nog mooie combi’s maken :woman_shrugging:t5:

Een panty aan in de zomer??

2 likes

Even wat meer pantypositivity hoor.

28 likes

Ik word sowieso nu al moe van dat gepraat over / geposeer voor haar figuur en curves.
Heel blij dat jij er blij mee bent, nu ander onderwerp graag.
Zelfde geldt overigens voor Jill.

39 likes

Ja hoor. Wil heeft altijd Libresse zo pontificaal in het zicht staan op haar toilet. En waar is dan het vuilnisbakje? Wat een ontzettend ongeloofwaardig spon artikel vermomd als room tour van het toilet.

2 likes

Nikkie mag wel wat vaker lachen op foto’s hoor, wauw

45 likes

Nep

2 likes

Whoa Nikkie, ik zie elke keer nog dat meisje voor me van toen ze net begon. Dus ik moet iedere keer weer wennen aan haar nieuwe hoofd. Vind d’r wel een fantastisch mens.

Doe ik ook. :open_mouth:

Herkende haar niet eens

Make up date van Vera aan het kijken. Heb echt het idee dat zij nog een van de weinige beauty youtubers is die zichzelf blijft ontwikkelen en kan reflecteren op haar eigen handelen. Vind het juist heel goed dat ze is begonnen met body positive maar ook nog steeds haar eigen onzekerheden bespreekt. Denk dat veel jonge meiden/ vrouwen zich in haar herkennen en ze het ook wat zelfvertrouwen kan geven om bijvoorbeeld ook gewoon een bikin aan trekken.

9 likes

Ik heb haar een paar maanden geleden ontvolgd op insta en vandaag ook op YouTube. Ik vind het goed dat ze dit soort video’s maakt en denk dat het een hoop (jongere) meisjes helpt. Maar het krijgt voor mij inmiddels meer een negatieve toon dan een positieve door het constant zó erg te benoemen. Post gewoon je foto’s zonder al die teksten erbij, daarmee bewijs je je punt in mijn ogen veel meer. Maar goed, dat is een onpopulaire mening misschien? Ik vind de filmpjes van die Edith veel leuker, die draagt dat body positivity ook heel erg uit, maar veel minder expliciet.

6 likes